Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы

abay-kunanbaevҚысқа мерзімді сабақ жоспары

                                                                          Қазақ әдебиеті  10-сынып.

Мұғалімі: Сыздықбаев Әділжан Махмұтжанұлы

Тақырыбы: Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы

Мақсаты: Оқушыларға қазақтың  бас ақыны Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын таныстыру, қосымша мәліметтер алу, топтық жұмысты ұйымдастыру.

Ойлауды Блум бойынша жіктеу Мақсат Тапсырма түрі.Түрткілер. Нәтиже Бағалау
критерийлер дескриптор Ұпай
Білу Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығына сипатамма жасау.Оқушыларға Абай өмірінен мәлімет бере отырып, тарихи әлеуметтік жағдайларға сипаттама беру.

 

Миға шабуыл. Оқушылар жаңа тақырып бойынша өткен сабақпен байланыстырады Білім көлемін зерделеу  Білімді толық меңгерген 3
Білімді толық меңгермеген 2
Білімді мүлдем меңгермеген 1
Түсіну Оқулықтың мәтінін оқу, оны игерту Оқулық бойынша Абай шығармашылығына байланысты мәліметтерді алу, дәптерлеріне жазу. Тақырыптың басты идеясын табу Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3
Қателіктері болды 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. Топқа бөлу.Абайдың қара сөздері арқылы бөлу.

І топ: Құнанбай тобы

ІІ топ: Ұлжан тобы

ІІ топ: Әуезов тобы

 

Сергіту  Мен қалай демалдым

Алған білімін тәжірибеде қолданаалады. Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру.Топта жұмыс жасау. Қалыптасқан 3
Толық емес 2
Қиын 1
Талдау Нақты мәселені анықтауАбай  тобы мен Абай өмір сүрген заманның қиындығын түсінеді.,. Бейнематериал  көрсету. Сол заманның саясатына үңіледі, ақынның неге мыңмен жалғыз алысқаны туралы мәселені қозғайды.. Ақынға кедергі болған жайттарды анықтайды. Ақынның өлең құрылысына енгізген жаңалықтарымен қатар тәрбиелеген шәкірттерінің шығармашылығын таныстырады. Ұнамды, ұнамсыз жақтарын толық тауып,қорытынды жасады 3
Ұнамды, ұнамсыз жақтарын толық ашпады. 2
Ұнамды, ұнамсыз жақтарын  мүлдем аша алмады 1
Жинақтау 1.Постермен жұмыс

2.Білім ағашы

Әр топ өздерінің алған білімдері постерде қорғайды, алған білімін  стикерлер арқылы тақтаға жабыстырады. Құрған постерлерін қорғайды. Шығармашылықпен орындай алуы Толық шықты 3
Қиналды 2
Шаға алмады 1
Бағалау Ынталандыру Абайдың өміріне қысқаша сипаттама жасау Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Жазу жылдамдығы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *