Адамзаттың пайда болуы.

112015Қызылорда облысы

Қазалы ауданы

№ 93 ОМ, тарих пәнінің мұғалімі

Турганбаева Зибаш

Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы

Тақырыбы:  Адамзаттың пайда болуы.

Мақсаты:.  Қазақстандағы алғашқы адамдардың шығу тегі, ұжым құру себептерін анықтап, хабарлауға үйрету

Күтілетін нәтиже:  Қазақстандағы алғашқы адамдардың іздері жайлы мәлімет айтып, картадан көрсете алады

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Негізгі идея:  Алғашқы адамзат

Қолданылатын  әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық ахуал орнату, еркін әңгіме, Артефактімен жұмыс, «Қағып ал», конверт сұрақ

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Керекті құрал-жабдықтар:  оқулық, қосымша материалдар, стикер,

Бағалау түрлері:  Бағдаршам,  Басбармақ, қолпаштау

Сілтеме: Төлеубаев Ә, Ежелгі Қазақстан тарихы, 6-сынып, «Атамұра»-2015 ж.

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
 

Кіріспе

Ұйымдасты-ру кезеңі

Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

Сыныпты түгелдеу.

Топқа бөлу.

Әр топқа бағалау түрлерін тарату.

Оқушылар бір-бірлеріне жақсы көңіл күй сыйлайды.

Топқа бөлінеді

 

А кезеңі:

Білу

Үй тапсырмасын сұрау: «Қағып ал» әдісі арқылы сұрақ-жауап құрастыру.

Сұрақтар шеңберіне жиналып, қорытындылау.

Әр дұрыс, толық жауап берген оқушыларға шапалақ соғу арқылы құрмет көрсету.

 

 

 

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.

 

 

 

 

Түсіну Жаңа тақырыптың мақсатымен, критерийлерімен таныстыру.

І. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу.

1-топ: Адамның шығу тегі.

2-топ: Адамзаттың даму барысы.

3-топ: Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы.

«Еркін әңгіме» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді.

Бір-бірін балық смайликтер  арқылы бағалау.

Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жаза-ды.  Тақырыптың мақсаты, критерий-лерімен танысады.

Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. Топтар бір-бірін бағалайды.

В кезеңі:

Қолдану

 Артефактімен жұмыс: Суреттер таратылып, беріледі

1-суретте: Алғашқы адам

2-суретте: Питекантроп

3-суретте Қазақстандағы алғашқы адамдардың өмірі

 Парақшаларға алғашқы пікірлер түсіріледі. Жауап беруге дайындалады Бір-бірлерін бағдаршам арқылы бағалайды
Сергіту жаттығулары Сергіту жаттығуларын жасату Жаттығу жасайды
Талдау
Аталуы ерекшелігі Табылған жылы, мекені Өмір сүрген уақыты
«Епті адам»      
       
Кестені толтырып, мәліметтерді талдап, ой қорытады

 

 

С кезеңі:

Жинақтау

 Конверт сұрақтар дайындау үшін қажетті құралдарды тарату

(конверт және парақшалар)

Оқушылар топ болып жұмыс жасайды.
Бағалау  

Топты және оқушыларды бағалау.

 

Өзін-өзі бағалау

 

Үй тапсырмасы 1.      Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.

2.      Картамен жұмыс

Оқушылар күнделіктеріне жазып алады
 

рефлексия

 

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикер тарату.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын  жазып, мақсат ағашына іледі.

 

Пікір:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *