«Адамзат қоғамындағы революциялық нанотехнология» тақырыбында ұйымдастырған ашық тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары

Қарағанды облысы, Жезқазған каласы, Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейінің

жоғары деңгейдегі бірінші санатты бастауыш сынып мұғалімі Козыбаева Гульнур Жумабековнаның 1 В сыныбында

«Адамзат қоғамындағы революциялық нанотехнология» тақырыбында ұйымдастырған

ашық тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары

 

І. Тарбие бағыты: Жолда жүру  ережесі

ІІ. Тақырыбы: Адамзат қоғамындағы революциялық нанотехнология

ІІІ. Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушыларды шығармашылықпен жұмыс жасауға, және өз алдына оқып сыни пікір айтуға дағдыландыру мақсатында жас жеткіншектерді еліміздің тәуелсіздік алғалы 23 жыл ішінде жеткен табыстармен, жаңа технологиялардың арқасында пайда болған нанотехнологиялардың жемісімен таныстыра отырып білімдерін нығайту. Отанын құрметтей білетін,болашақта Қазақстанды өркендетуге өз үлесітерін қосатын азамат тәрбиелеу.

А2ІV. Міндеттер:Нанотехнология туралы түсініктерін қалыптастыру;

  • Көне жәдігер мен жаңа заттар арасындағы байланысты аңғарту;
  • Жас ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық жұмыстарға тапсырмалар беру;
  • Мектептегі оқыту мен тәрбие барысында күнделікті өмірден алынған ситуацияларды шешу, олардың оң -теріс нәтижесін талқылау.
  1. Қолданылатын ресурстар: А- 3 парақтары/смайлик/, стикер, интерактивті тақта, маркер, бағалау парақтары/бағдаршам/, слайд, сюжетті суреттер, макеттер.

VІ. Формасы:Интеллектуалдық-танымдық сабақ.

А1VІІ. Әдістері:АКТ, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары/ой қозғау, топпен жұмыс, өзіндік жұмыс, кері байланыс, «Екі жақты күнделік», «Кубизм», «Соңғы сөзді мен айтамын», өзін-өзі бағалау/.

VІІІ. Функционалдық сауаттылық: әр кезеңде өмірмен байланыстырылады.

ІХ. Ақпарат көздері: Ғаламтор жүйесі/Bilimdiler.rz/sabaqtar.kz/, журналдар («Бастауыш сынып», «Тәрбие сағаты»)

Х. Жоспар құруда қолданылған сөздер саны: 835

кезең Тәрбие сағатының кезеңдері Әрекет мазмұны Күтілетін нәтиже Сынып жетекші әрекеті Сынып оқушыларының әрекеті
1 кіріспе Ұйымдастыру кезеңі Амандасу.

Шаттық шеңбері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу.

Сынып ұйымдастырылады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтасады

Сәлеметсіздер ме, оқушылар!

Көңіл-күйіміз қалай?

 

 

Шаттық шеңберіне тұрғызып, Әдетте біз сабағымызды ақ тілекпен немесе ұранмен бастайтынбыз, иә? Олай болса бүгінгі тәрбие сағатын ұранмен бастайық.

 

Жол белгілері бойынша бөлу.

-Ескерту белгілері.(Сақтан!)

-Ақпараттық- көрсеткіш белгілері.(Жол ашық!)

-Тиым салатын белгілер.(Тоқта!)

-Қане, топтарыңнын аттарын оқып жіберіңдерші!

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Ізетпенен баршаға,

Бас иеміз біз!

Оқушылар шаттық шеңберіне шығып амандасып, ұран айтады.

«Уақытты босқа кетірме,

Күшінді жұмса білімге

Оқы, ізден, жалықпа…

Сәттілік бізбен бірге!»

Белгілерді алып топқа бөлінеді.

 

 

 

Тоқта! Сақтан! Жол ашық!

2 Психологиялық ахуал жасау Слайд арқылы психологиялық ахуал жасау Білім алушылардың бойында психологиялық ахуал туады Слайдтағы сөздерді дауыс ырғағымен, жағымды үнмен оқу. Білім алушылар тыңдайды.
3 Тақырып бойынша қызығушылықты ояту кезеңі 1) Ой қозғау.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім алушылар сұрақтарға тиянақты жауап береді. Қызығушылықты ояту мақсатындағы ой қозғау сұрақтарын қояды.

 

1) Микроскоп, телескоп суретін көрсетіп айырмашылығын сұрау

 

2) Бұрынғы заман мен қазіргі заманда айырмашылықтар бар ма?

 

 

 

 

 

 

3) Шаруашылыққа қатысты қандай өзгерістер байқалады?

 

 

 

 

 

4) Білім-ғылым саласында қандай айырмашылықтар бар?

 

 

 

 

Мұғалім үнемі формативті бағалауды қолданып отырады.

Білім алушылар өз деңгейлерінде сұраққа жауап береді.

1)Аспан әлемін зерттесе екіншісі өте майда талшықтарды зерттейді.

2)Бар, бұрын хат жазса ол тез жетпейтін. Ауылда тұрған ата-әжелерімізбен хабар алысу, телефон шалу өте қиын болған екен. Ал, қазір ұялы телефондар ойлап табылғаннан бері алыстағы ағайынмен араласып тұру оңай болды.

3)Бұрын ауыл шаруашылығына қолданатын көлігі төрт-түлік болса, қазір түрлі машиналар пайдаланады. Тіпті бидай оратын комбайындар, шөп түйетін машиналар компьютерленген.

4) Ертеректе балаларды молдалар оқытқан, оларда көп оқулық болмаған, қазір оқушыларды мектепте мұғалімдер оқытады, көптеген оқулықтар бар.

 

4 негізгі бөлім Мағынаны тану

/мақсат/

Бұл кезенде оқушы жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды. Оның өз бетімен жұмыс жасап, белсенділігін көрсетуіне жағдай жасалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)Топпен жұмыс.

Жаңа ақпаратты меңгереді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім алушылар топпен жұмыс істеуге дағдыланады.

-Өте жақсы оқушылар! Олай болса қазіргі заманымыздың дамып жатқанын байқадық, солай ма?!

-Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз

«Адамзат қоғамындағы революциялық нанотехнология».

-Адамзат деген кім? Ол біз. Біз осы күнге жеткенше бірнеше даму кезеңдерінен өттік. Ертедегі адамдар күн көру үшін еңбек құралдарын жасады, кейін тоңбас үшін жануарлардың терісінен киім тікті. Баспана жасап шықты. Адамзат қоғамында көптеген революциялық өзгерістер  бізді бүгінгі күнге жеткізіп отыр.  Ол өзгерістер мынандай болды.Даму кезеңдерін сурет арқылы көрсету( инелікке қарап-тік ұшақ, құс- ұшақ, шәйнектін қайнауына-поровоз, ара омартасына- ғимараттар). Осындай жетістіктеріміз -нанотехнология деп аталады.

 

-Ендігі кезекте балалар ғылым дамуына байланысты әр түрлі заттардан жасалған мына макеттерге көз салыңыздар.

-Әр топқа макеттер ұсынамын, сіздер оған сипаттама бересіздер, яғни қай тақырыпта жасалған? Неден жасалған? Сапасы, түрі, түсі қандай? Топпен талқылап қорғайсыңдар!

 

(Формальды бағалау бағдаршам)

Оқушылар суреттерге қарап, мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білім алушылар топпен талқылап ауызша макетті қорғайды.

5 Тақырыптық ақпаратты сұрыптау кезеңі

/тану кезеңі/

«Екі жақты күнделік» стартегиясы арқылы оқушының қоршаған ортаға өз көзқарасын білдіруге, ойын ашық айта алуға талпындыратын әдістің бірі болып табылалы. Білім алушылар мәтін мазмұнымен танысады. Өте жақсы! Тамаша!

Тақырыпты талдау үшін мына мәтінмен жұмыс жасаймыз. «Оқымысты бала»

-Өз ойын бала жайлы

Оқушылар мәтінді оқып шығады.

 

 

Өзіндік көзқарасын білдіреді.

6 Өздігінен мәтінмен жұмыс жасауды ұйымдастыру кезеңі 1) «Кубизм» әдісінде кубиктің 6 қырына сай жасалған тапсырмалар (яғни зерттеңіз, суреттеңіз, салыстырыңыз, қолданыңыз, бұл туралы ойлағанда көз алдыңа не елестеді? Талда, қорған, қарсы шық) арқылы оқушыға жаңа білім мазмұнын игертуге болады. Білім алушылар мәтінді талдауды игереді. 1)Мәтіннің авторы кім?(М.Дулатов)

2)Мәтін кім туралы?

3)Әке баласына қандай жұмыс тапсырды?

4)Баласы не деп жауап берді?

5)Бала қандай жағдайға душар болады?

6)«Оқымысты» баланың бұл қылығын қалай түсінесіздер?

 

(Формальды бағалау бас бармақ)

Білім алушылар кубиктің 6 қыры бойынша сұрақтарға жауап береді.
7 қорытынды Тақырыпты оқушылар арасында қорытындылау «Соңғы сөзді мен айтамын» стратегиясы Өз ойларын айтуға дағдыланады. Тақырыпты қорытындылау үшін «Соңғы сөзді мен айтамын» стратегиясын қолданамыз. Мен нанаотехнологиялар дамудың даңғыл жолында деп түйіндеймін.

-Ал сендер ше?!

Білім алушылар ойларын ортаға салады.

(Мемлекетіміз дамуда. Адамдар түрлі ғылымдарды игеруде. Әр түрлі қызықты заттарды ойлап табуда.

8 Рефлексия

/оқушы үні/

1. Кері байланыс.
2. Бағалау.
Пікірлерін айтады

 

Өзін-өзі бағалау жүзеге асады

Мұғалім смайликтерді ұсынады.

 

 

Бағалау түрін көрсетеді.( үнімен, суреті)

Ұнамды/Ұнамсыз кері байланыс қағазына стикер жабыстырады.

Бағалауды көрсетеді.

 

А3

 

 

 

 

 

 

 

 

Әзірлеген: Г.Ж.Козыбаева

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *