Адам эволюциясының кезеңдері: ежелгі адамдар, ертедегі адамдар және осы заманғы алғашқы адамдар

Жамбыл облысы, Жуалы ауданы

№24 Тұрар Рысқұлов  атындағы орта мектебі

Биология пәнінің мұғалімі: Итебаев Ардак Бералиевич

 

Сабақ тақырыбы: §43. Адам эволюциясының кезеңдері: ежелгі адамдар, ертедегі адамдар және осы заманғы алғашқы адамдар

Сабақ мақсаты: Адам эволюциясының негізгі кезеңдері туралы мағлұмат беру       Сабақ міндеті:                                                                                                                               1. Адам эволюциясының кезеңдерімен таныстыру: дене құрылысы,  тұрмыс тіршілігі  туралы білім алу.                                                                                                             2.Оқушылардың талдау, синтез,  салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін  дамыту.                                                                                                                            3.Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттау.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану
  • Сын тұрғысынан ойлау
  • Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс
  • Қалай оқу керектігін үйрету

Стратегиялық іс-әрекет:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, «Блум таксономиясы»,  «Топтық жұмыс», «Жұптас – ойлан — бөліс»,  «Топтық бағалау», «ДЖИГСО»   әдіс, Рефлексия

Күтілетін нәтиже: Адам эволюциясының кезеңдері туралы білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу

І.Ұйымдастыру

1.Оқушылармен сәлемдесу

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3. Мозайка әдісімен топқа бөлу.

 

І топ-«Ежелгі адамдар»                        ІІ- топ «Ертедегі адамдар»                      ІІІ топ-«Осы заманғы адамдар»

 

ІІ.Үй тапсырмасы:

«Кезбе тілші» әдісі  бойынша сұрақтар қойылады

 

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

 

Сабаққа зейінін аударады

 

Әр түрлі қималарды тандап, құрастыру арқылы  3 топқа  бөлінді.

 

Алдын ала топ атаулары жазылған партаға отырады.

 

 

 

 

 

1.       «Кезбе тілші» әдісі бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді

1         Адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін және нәсілдік ерекшеліктерін зерттейтінғылым саласы қалай аталады?

2         Рудиментті мүшелер деп қандай мүшелерді атайды? Мысал келтірініз.

3         Адам неліктен хордалылар типіне жатқызылады? т.с.с.

Әртүрлі

пішіндес түрлі-түсті қима қағаздар

Топ атаулары жазылған А4 қағаздары

 

 

 

А4 қағаздар

Түрлі – түсті қаламсап

тар

 

 

 

 

 

 

микрафон

 

Топтар өзара бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әрбір дұрыс жауап 1ұпай

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл»

Суреттер, макеттер көрсете отырып, тақырыпты ашу

Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады Суреттер, макеттер  
 

Жаңа  сабақты қолдану

15 мин

 

Талдау

Бүгінгі сабақ адам эволюциясы  айта отырып, постер қорғату арқылы жаңа сабақтын мағынасын  ашу

 

І топ«ежелгі адамдар»   ІІ топ «ертедегі адамдар»  ІІІ топ«Осы заманғы адамдар»

Берілген тапсырманы

постерге түсіріп , қорғайды.

 

 

Ақпарат көздері,

Плакаттар. Түрлі- түсті қаламсаптар.

 

 

Постерді қорғау деңгейіне қарай

Жоғары деңгей – «3» балл

Орташа –«2» балл

Төмен деңгей –«1» балл

3мин Қолдану Берілген кестені дәптерлеріне толтырады  

 

Оқулық

 

1-2 ұпай

3мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

Жинақтау

Слайдтан суреттер көрсету және таратып беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест тапсырмасын тарату

Суреттерді түсіндіру Тест тапсырмасын орындау

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест тапсырмалары

 

 

1-3 ұпай

 

 

 

 

 

1-6 ұпай

Қорытынды

4 мин

Оқушылардың білімін  бағалау, үйге тапсырма беру Критерий бойынша өздерін бағалайды.

Үй тапсырмасы беріледі

 

  Жиынтық баға
Рефлексия

2 мин

Кері байланыс парағын тарату Кері байланыс парағын толтырады  

 

Кері байланыс парағы

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *