Алқа тұқымдастар-кіріккенкүлтелі өсімдіктер

Байтаева Динара Күнтуарқызы
№1 орта мектебінің биология пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы Алқа тұқымдастар-кіріккенкүлтелі өсімдіктер
Сілтеме Оқулық 6-7 сынып, ғаламтор Google kz сайты,Биология Қазақ энциклопедиясы

Жалпы мақсаты Алқа тұқымдастарына жататын түрлердің биологиялық ерекшеліктері, барлығына тән белгілері, табиғаттағы, шаруашылықтағыы маңызын білу;
Оқу нәтижесі Алқа тұқымдастарына жататын түрлердің биологиялық ерекшеліктері, барлығына тән белгілері, табиғаттағы, шаруашылықтағы маңызын біледі.
Тапсырма көздері Дәптермен жұмыс
1. Өздік жұмысы бойынша 1-2 тапсырмаларды орындау
2. Биологиялық диктант
3. Тақырып соңындағы деңгейлік тапсырмаларды жазу.
Оқуға арналған тапсырмалар Ғаламторда google.kz. сайтын ашып тақырыпты қарау
Сабақ жүрісі І тапсырма
Сыныпқа жақсы ахуал туғызу
«Мен жасаған жақсы іс» бүгінгі жасаған жақсы ісі туралы айтады.
ІІ тапсырма
Сыныпты топқа бөлу (кәмпит түстерімен)
І топ: (қызыл түст кәмпиттер) КАРТОП
ІІ топ: (жасыл түсті кәмпиттер)БҰРЫШ
ІІІ топ: (сары түсті кәмпиттер)ҚЫЗАНАҚ
ІҮ топ: (көк түсті кәмпиттер)БАКЛАЖАН
Оқушылар картоп,бұрыш,қызанақ,баклажан топтарына бірігеді Топ басшысын сайлау.Топ ережесін құру.(тақтаға іліп қояды)
ІІІ тапсырма
Үй тапсырмасын сұрау. «Биологиялық диктант»
(терминдерге байланысты)
І топқа
Жабық тұқымды өсімдіктер- ………… дүниесінің бір бөлімі. Бұлардың көбею мүшесі-……… Сондықтан гүлді өсімдіктер деп атайды. Жабық тұқымды өсімдіктердің осы заманғы өсімдіктердің ішінде ең көп таралғандарының бірі. ……….дегеніміз гүл бөлімдерінің жазықтықтағы көлденең қимасын шартты түрде бейнелеп, сызбанұсқасын сызу.
ІІ топқа.
Жабық тұқымды өсімдіктердің қосжарнақтылар класына шамамен —- тұқымдас, —— мыңға жуық туыс топтастырылған.
Жабық тұқымды өсімдіктер ……., бұта, шөптекті болып келеді. Ұрықтанудың тек гүлді өсімдіктерге тән түрін …… деп атаймыз.
ІІІ топқа
Жабық тұқымдылардың кейбіреулерінің өсімді кезеңдері яғни тіршілік ету ұзақтығы – өте қысқа- бірнеше айға ғана сөзылады. Оған ..көкнәр…. тұқымдасының кейбір өкілдері мысал бола алады. Екінші бір түрі емен ағашы, жүз жылға дейін өсір сүреді.
ІҮ топқа.
Тұқымында ..екі .. тұқым жарнағы болатын гүлді өсімдіктерді қосжарнақтылар класы деп атаймыз. …. өсімдік түрінің 75 пайызы қосжарнақтылар болып есептеледі. Тамыр жүйесі …кіндік… тамырлы болып келдеі.
ІҮ тапсырма «Интервью» әдісі / ой қозғау/
Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды
Бүгінгі сабақ қандай тақырып деп ойлайсыз?
Сіздер неліктен қызанақ тобы деп аталдыңыздар екен?
Бүгінгі сабақ несімен ереекшеленеді?
Сіз қаншалықты дайындықпен келдіңіздер?
Ү тапсырма Жаңа сабақ
«Алгоритм» оқыта үйрету ойыны.
Топ 5 адамнан құралып, жазбаша және ауызша формада жүргізіледі. Кеппешөптермен жұмыс жасайды
Тренинг: «балық,құс, аң» оқушылар ортаға шеңбер болып орналасып
ҮІ тапсырма
Түйінді ой жасау бүгінгі сабақтағы алған мәліметтерін тексеру мақсатында Электронды оқулықтан №7 тапсырманы орындау және флипчарттан тапсырмалар орындау.
ҮІІ тапсырма
Бағалау . оқушыларға бағалау парақшасы таратылады.

ҮІІІ тапсырма
Кері байланыс

«Чемодан»
Маған болашақта пайдаға асады.

«Себет»
Маған керек емес лақтырып тастаймын

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *