Аралас сандарды қосу

botakzШығыс Қазақстан облысы,

Тарбағатай ауданы,

Көктүбек ауылы

 «Көктүбек орта мектебі» КММ

Баяхметова Бақытгүл Назарбекқызы- математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың  тақырыбы:   Аралас сандарды  қосу

Сабақтың  мақсаты:    а)  Аралас  сандарды  қоса  білуге, натурал сан мен аралас  сандарды қосуға  дағдыландыру,  қосудың  қасиеттерін  қолдана білуге   үйрету.

в)  Ой-өрісін дамыту,білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару,іскерліктерін дамыту, теориялық білімін практикада орынды қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Өзіндік ойлау, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту

с) Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын,белсенділіктерін арттыру,өзара жолдастық көмек көрсете білуге,ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету; шапшандыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу,  жауапкершілік, белсенділік, білімге талпыну қасиеттерін бойында тереңдету.

Сабақтың  түрі :Бекіту, жүйелеу  сабағы

Сабақтың  әдісі: танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, жеке оқушымен жұмыс, сұрақ – жауап,

Сабақтың  көрнекілігі:  интерактивті тақта, слайдтар тест, таратпа  материалдары,

Сабақтың  барысы:

І кезең.   Ұйымдастыру  кезеңі  Оқушылардың сабаққа  қатысуын , даярлығын тексеру.                          Сабаққа психологиялық  дайындық (топқа  бөліну, топ ережесін құру, жауап парағын  тарату) Сабақтың мақсаты мен міндеттерін айқындау.

ІІ кезең.   Үй тапсырмасын  тексеру

 «Жасырын  сөзді  тап»  Қызығушылықты  ояту

  • Егер бөлшектің  алымы  бөлімінен  үлкен болса, онда бөлшек  …  деп аталады.
  • Егер бөлшектің  алымы  бөлімінен  кіші болса, онда бөлшек  …  деп аталады.
  • Берілген натурал сандардың …  деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен    натурал санды айтады
  • Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан … деп аталады.
  • Берілген натурал сандардың  әрқайсысына еселік  болатын  ең кіші     натурал санды сол сандардың …. деп  айтады
  • Дұрыс бөлшек пен аралас санның қосындысы …   сан болады.

ІІІ.  «Жасырылған сан»                                                                                                                              Әр топ  ұяшық  таңдап, есептегі  жұлдызшаның  орнындағы  сандарды  табады.

 

1 2 3
4 5 6

1)    ;                  4)  ;

  • ; 5)
  • 9+; 6)   5+;

ІY.    «Тез есептей білеміз бе?» әр топ оқушыларына  таратпа  материалдары бойынша  есептер  беріледі. Есепті  шығарып тиісті  әріптерді қойып,  кестені  толтырады

  І  топ

;      ;      ;     ;     ;

 

 

  ІІ  топ

 ;      ;      ;     ;     ;

  1. Қайсысын қалайсың?   

 

Деңгейлік  тапсырма

 

А-деңгейі

1)    2)  4+2;    3)  ;   4)  ;  5);

В-деңгейі

1)  2) 16  3)  х- ;  4)

 

С-деңгейі

1)        

2) Балалар  бақшасына   кг құс еті, одан кг артық  сиыр  еті  алынды. Барлығы  неше  килограмм ет алынды?

YІ.  Сабақты  қорытындылау.   «Сен маған, мен саған»

(Екі  топ  бір-біріне  бекіту  сұрақтарын  қояды,  бүгінгі  сабақтан алған әсерлерін  айтып  смайлик  арқылы бағаларын  береді)                                                                                                             YІІ.  Үйге  тапсырма  №1                                                                                                                        Оқушы  бір сан ойлады. Оны ке азайтқанда, 360  санынан 24 есе  кем  сан  шықты.  Оқушы қандай  сан  ойлады?

YІІІ. Бағалау   Бағалау  парағына  сабаққа  белсенді қатысқан  оқушыларды  топ  жетекшілерінің  көмегімен ортақ  бағаны  шығарып  бағалау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *