Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді тізбектелген сабақтар

Шығыс Қазақстан облысы

 Өскемен қаласы

 «Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп – лицей-интернаты» КММ  

Турсынбаева Толқын Айкеновна — ағылшын тілі пәні мұғалімі

 Тақырыбы: Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді тізбектелген сабақтар

                                               Тақырыптар:

1.Американың саяси жүйесі

  1. Америка президенттері
  2. Американың астанасы Вашингтон.Ақ Үй
  3. Рей Дуглас Бредбери

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары бойынша

ТҮСІНІК ХАТ

Қазақстан Республикасының  Білім беру стандартына ағылшын тілі пәні бойынша  орта мерзімді жоспар жасалынды. Орта мерзімді жоспарды 8- сыныпта «Америка» тарауын оқытуға негіздеп, жеті модульді ықпалдастыра отырып жасалды.  Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспар жасау үшін мемлекеттік білім стандарты, пән бойынша бағдарлама, күнтізбелік жоспар мен оқулықты ,қосымша дерек көздерін басшылыққа алынды. Орта мерзімді жоспар жасау барысында бірнеше әдістемелік оқу құралдары, қосымша әдебиеттер қарастырылды.

Орта мерзімді сабақ жоспарының мақсаты: Кембридж деңгейлік бағдарламалар курсының бірінші «Бетпе-бет» кезеңінде меңгерген теориялық білімімді тәжірибе кезінде қолдану, жеті модульді осы тақырыптар төңірегінде бір-бірімен ықпалдастыра өткізу, әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру , өз бетімен білім алуға дағдыландыру.

Сондай- ақ биылғы жаңа бағдарлама бойынша кейбір тақырыптар оқулықта жоқ.Сол себепті әртүрлі ақпарат көздерінен алынған ақпараттар оқушылардың жас ерекшелігіне сай ықшамдалып алынды.Тізбектелген сабақтар топтамасына материалдар жинақталып, материалды тиімді меңгерту үшін әртүрлі әдіс -тәсілдерді де қарастырылды. Тізбектелген сабақтар топтамасында әрбір сабаққа жүйелі мақсаттар құрылды және осы сабақтардан күтілетін нәтижелер анықталды. Балаларды сабаққа ынталандыру мақсатында тақырыптарға байланысты бейнероликтер көрсету үшін АКТ-ны тиімді қолдану және  оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған  «Кім? Не? Қайда? Қашан?» әдісі , «Ыстық микрофон»  әдісі диалогтік оқыту модульін іске асыру жоспарланып отыр. Сабақтар топтамасында  инсерт, миға шабуыл, фишбоун, бағдаршам стратегиясы, ББҮ, «Ассосация», « Кластер»  оқушыларды еркін, өзіндік ойларын дәлелдей алуға дағдыландырып, сыни көзқарастарының берік қалыптасып, дамуына септігін тигізеді.

Формативті бағалау арқылы оқушылардың сабаққа деген ынталарын арттыру үшін үй жұмысын тексеру және сыныптағы әр түрлі тапсырмаларды орындау барысында дұрыс жауапқа скан, ишара, смайликтер, «екі жұлдыз бір тілек» сияқты әр түрлі бағалау түрлерін қолданылады және кері байланыс орнатылады

 

 

 

 

 

 

 

1.Сабақ

тақырыптары

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

2.Оқытуда қолданыла-

тын әдіс-тәсілдер

 

3.Оқып-үйренудің

нәтижесі

4.Үйрену мақсатын-

дағы бағаны қоса

бағалау

5.Бәрін қоса

есептегенде

 

 

6.Негізгі дереккөздер
1.The political system of the USA

Оқушылар Американың саяси жүйесімен танысады. Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді

 

 

 

 

 

 

 

2.The presidents of the USA

Мәтінді оқуға, түсінгенін әңгімелей білуге төселеді;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Washington

The White House

Америка астанасы мен символы

туралы ауызекі сөйлеуге дағдыланады,сөйлеу мәнерін қалыптастырады,

өзара бір-бірінің пікірін тыңдай білуге,

ұжымдаса кеңесе білуге дағдыланады.

 

4.Рей Дуглас Бредбери

Американдық жазушының өмір –баянымен , еңбегімен танысады,шығармасынан үзінді оқиды

 

 

 

 

 

INSERT: тақырыппен байланысқан текстпен жұмыс,

 «Постер әзірлеу» топқа бағытталған тапсырма

 

«Кластер» толтыру

«Fish bone» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

Жекелей жұмыс , жұппен жұмыс, топпен жұмыс- Постер қорғау

«Миға шабуыл»

«Кім? Не? Қайда? Қашан?» кестесі

«Венн» кестесі

«Президентке хат» эссе

 

 

 

 

 

 

 

«Кластер» толтыру

Мәтін бойынша постер қорғау

«Кластер жасау»

«Американдық досымызға хат»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жекелей жұмыс , жұппен жұмыс, топпен жұмыс

Ыстық микрофон

Кластер әдісі

«Сәйкестендіру» тапсырмасы

Синквейн

ББҮ толтыру

Американың саяси жүйесі туралы   ақпарат алады, Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады.Ойын ағылшын тілінде жеткізе білуге дағдыланады,

өзара бағалауды үйренеді

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс  жасай отырып бір-бірімен пікір алысады,

ауызекі  сөйлеу дағдылары дамиды, Мәтін бойынша  сұраққа жауап арқылы ойлау ,ізденімпаздық дағдыларын дамытады.

 

 

 

Оқушылар  Америка астанасы

туралы мағлұматтармен танысады.

Өздігінен мәтінді оқып отыра толық түсінуі қалыптасады.

Тақырып  бойынша алған білімдерін анықтауға және бағалауға дағдыланады.

 

 

 

 

 

Тақырып бойынша

еркін сөйлеуге дағдыланады.Өзін — өзі және бірін-бірі сыйлауға дағдыланады. Тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады.

 

 

Топ жетекшісінің бағалауы. Смайликтер арқылы, «Екі жұлдыз-бір тілек», ыммен бағалау,скан арқылы бағалау

мұғалімнің  мадақтауы, бағалауы.

Суммативті бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағын толтырады,сабаққа ой толғаныс

жазады, формативті бағалау бас бармақ арқылы, топ басшысының бағалауы

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап,

өзін-өзі бағалау. «Екі жұлдыз-бір тілек»,

кері байланыс

Суммативті бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ жетекшісінің бағалауы. Смайликтер арқылы, «Екі жұлдыз-бір тілек», ыммен бағалау,скан арқылы бағалау

мұғалімнің  мадақтауы, бағалауы.

Суммативті бағалау

 

 

 

С-деңгейі –мәтінді оқиды,ағылшынша айта алу

В- мәтінді оқиды, айта алады, Қазақстанның саяси жүйесімен салыстыру

А-  мәтінді оқиды, айта алады, салыстыра айта алады эссе, синквейн жазу

 

 

 

 

 

С-деңгейі –мәтінді оқу,ағылшынша айта алу

В- мәтінді оқу, айта алу, Қазақстанның тұңғыш Президенті туралы айта алу

А-  мәтінді оқу, айта алу, салыстыра айта алу , «Егерде мен Президент болсам» шағын  эссе жазу

 

 

 

С-деңгейі –мәтінді оқу,ағылшынша айта алу

В- мәтінді оқиды, айта алу, Қазақстанның астанасымен салыстыру.

А-  мәтінді оқу, айта алу, салыстыра айта алу , «Американдық досыммен хат»  жазу

 

 

 

 

 

 

Сдеңгейі –мәтінді оқу,ағылшынша айта алу

В- мәтінді оқу, айта алу, Қазақстанның  жазушыларымен салыстыру.

А-  мәтінді оқу, айта алу, салыстыра айта алу ,  диалог құру

 

 

Оқулық «Ағылшын тілі»  Аяпова.Т

8 сынып.

www.45 min.kz

www.Sabaktar.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық «Ағылшын

тілі» Аяпова.Т

8 сынып,

 

www.45 min.kz

www.Sabaktar.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық «Ағылшын

тілі» Аяпова.Т

8 сынып,

 

www.45 min.kz

www.Sabaktar.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық «Ағылшын

тілі» Аяпова.Т

8 сынып,

 

www.45 min.kz

www.Sabaktar.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни  тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Оқыту үшін және оқытуды бағалау

4.АКТ қолдану

5.Талантты және дарынды балаларды оқыту

6.Оқушыларды жас ерекшелігіне сай оқыту

7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *