Ақ сұлама-емін-еркін тіршілік ететін жалпақ құрттардың өкілі. Сыртқы құрылысы. Екі жақты симметриялығы. Дене жамылғысы. Бұлшық еттері. Жүйке жүйесі мен сезім мүшелері. Қозғалуы. Тыныс алуы. Көбеюі.

Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖОББМ
Букенбаева Асемгул Рахимовна
Биология пәнінің мұғалімі
Сыныбы: 7«в» Күні
Сабақтыңтақырыбы: Ақ сұлама-емін-еркін тіршілік ететін жалпақ құрттардың өкілі. Сыртқы құрылысы. Екі жақты симметриялығы. Дене жамылғысы. Бұлшық еттері. Жүйке жүйесі мен сезім мүшелері. Қозғалуы. Тыныс алуы. Көбеюі.
Мақсаты:  Ақсұламаның ерекшелігі қандай? 
Күтілетін нәтижелер: 

 

А. Ақ сұлама туралы біліп түсінеді.В. Ақ сұламаның мүшелер жүйесінің қызметі туралы салыстырмалы түрде сипаттайды.

С. Ақ сұламаның тіршілік ету ерекшелігіне сәйкес қауіпсіздік ережесін сақтайды.

Қажетті құрал-жабдықтар: Оқулық, интерактивті тақта, ғаламтор, бейнематериалдар, плакат суреттер, ресурс «Ақсұлама-кірпікшелі құрт»
Сабақбарысы:

Сабақкезеңдері

Уақыты

Мұғалімәрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

2 мин

— Сыныппен амандасу.- «Алтын ереже» — топтық ереже шығару. Амандасады.Топтық ереже шығарады.
Тұсаукесер

5 мин

— Топқа бөлу:1-топ Біржасушалы жануарлар

2-топ Гидратәріздестер

3-топ Табақшатәріздестер

4-топ Көпқармалауышты маржан

5-топ — Жалпақ құрттар

— Мына фотосуреттер туралы не айта аласындар?

— Фотосуреттерде ішекқуыстыларға жатпайтын қандай жануарлар типі бар?

Сабақтың мақсатын бірге анықтау:

— Ақсұламаның ерекшелігі қандай?

Сабақтың табыс критерилерін бірге анықтау:

1) Ақ сұламаның сыртқы құрылысы, дене жамылғысы, бұлшық еттері, жүйке жүйесі мен сезім мүшелері, қозғалуы, тыныс алуы, көбеюі туралы білемін;

2) Ақ сұламаның мүшелер жүйесінің қызметі туралы сипаттай аламын.

3) Ақ сұламаның тіршілік ету ерекшелігіне сәйкес қауіпсіздік ережесін сақтаймын.

 

Берілген фотосуреттер арқылы оқушылар топқа бөлінеді.Фотосуретке сипаттама береді.

Оқушылардың өз ойларын айтуы.

Жауаптарына қарай сабақтың мақсатын анықтау.

Негізгі бөлім: 

 

 

 

25 мин

— Жаңа сабақтың термин сөздерімен жұмыстандыру: гельминтология, жалпақ құрттар, мезодерма, сірқабық.Топтарға ресуртар беріледі:

1-топ  Жалпақ құрттарға сипаттама

2-топ Жалпақ құрттардың ерекшелігі, кірпікшелі құрттар класы

3-топ Ақсұламаның  тіршілік әрекеті,  сыртқы құрылысы, дене жамылғысы

4-топ  Қоректенуі, тыныс алуы мен қан айналымы, зәр шығаруы

5-топ Жүйке жүйесі мен сезім мүшелері, көбеюі.

Топ басшыларына бағалау парағы беріледі.

Топтық жұмыс — постер шығару.

— Өз беттерімен мәтінді оқып танысуға 5 мин, негізгі ойларын плакат бетіне түсіруге 7 мин, қорғауға 8 минут уақыт беріледі.

Бағалау критерийлерін тарату.

Постерді өзара бағалау критериі:

Критерий

Ұпай

Безендірілуі

0-2

Тақырып мазмұнының ашылуы

3-5

Шығармашылығы

6-8

Жалпы ұпайы

24

Ұпайларды бағаға айналдыру:

Жинаған ұпайларының қосындысы

Баға

16-24

«5»

7-15

«4»

1-6

«3»

 

— Ұялы телефондарын пайдалынып, wikki беттерінен жаңа сөздерге анықтама беріп, дәптерлеріне жазып алады.Топтар ресурстармен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар берілген фоторесурстар, алған мәліметтері бойынша постер құрады, топ болып ақылдасады, талқылайды. Құрып болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.

 

Басқа топтар «Екі жұлдыз,  бір ұсыныс» айтады, өзара бағаланып, ең жақсы постер анықталады.

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды:

13 мин

«Серпілген сауал» әдісі  арқылы сабақты қорытындылау 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: 184-185 беттегі тақырыпты оқып келу.

Рефлексия: «5-5-1»

5 сөйлем, 5 сөз, 1 сөз немесе 1 сұрақ.

 

Допты бір-біріне лақтырып сұрақ қою арқылы сабақта өткен материалды қайталап бекітеді.Сұрақтар мысалы:

1. Жалпақ құрттардың жіктелуі қандай белгілерге негізделген?                                                                 2. Жалпақ құрттардың негізгі ерекшеліктері неде?

3. Мүшелер жүйесі деген не? Жалпақ құрттарда қандай жаңа жүйе пайда болған?

4. Сірқабық деген не? Ол қандай қызмет атқарады?

5. Кірпікшелі құрттар класының өкіліне нелер жатады? Олар неліктен бұл класқа жатады?

6.Гидрадан ақ сұлама жүйке жүйесінің айырмашылығы неде? Жүйке жүйесі қандай қызмет атқарады?

7. Қандай жануарларды гермафродиттер деп атайды?  Ақсұлама қалай көбейеді?

 

Үй тапсырмасын жазып алады. Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *