Біріккен сөздердің жазылуы

Павлодар облысы

Шарбақты ауданы

Шалдай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Алибекова Керимбала Танирбергеновна

Сабақтың тақырыбы:  Біріккен сөздердің жазылуы

Сабақ мақсаттары:

  1. Білімділік:     Біріккен түбірлердің дыбыстық құрамымен айтылуында , соған сәйкес жазылуында болатын өзгерістермен таныстыру; айтылуы бойынша және түбір тұлғасын сақтап жазылатын біріккен сөздерді айыра білуге үйрету.
  2. Дамытушылық:  Қатесіз жазу дағдыларын арттыру; сөздік қорларын дамыту.
  3. Тәрбиелік:  Ұқыптылыққа , сауаттылыққа тәрбиелеу.

Құралдар:   оқушылардың орындайтын тапсырмалары, бағыт парақтары,оқулық,тексеру кілттері.

Әдіс-тәсілдер: СТО (ВЕНН диаграммасы, топтастыру),АҚТ, диалог, «Блум түймедағы», алты ойлаушы қалпақ, үш қадамды сұхбат,қар үйіндісі,мозаика ,жұптасып- ойлан-бөліс,ыстық орындық,кубизм, РАФТ,5 жолды өлең,Болжау кестесі,Эссе,ассоциация,Білемін,білгім келеді, үйрендім, семантикалық кесте,топтастыру. ,баяндау,пән аралық байланыс,көрнекілік,ауызша,талдау,тест

Оқыту нәтижесі:

Бұл сабақта түбір тұлғасын сақтап және дыбыстық өзгеріске түсіп бірігетін , айтылуы бойынша жазылатын біріккен сөздермен танысады.

Сілтеме:

Қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

 

Сабақ кезеңі

Уақыт

Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс әрекеті Сабақтың

түрі

Қолданылатын

модульдер

Дерек көзі
Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

 

 

 

 

 

-Бәріміз орнымыздан тұрайық ,әрқайсымыз бір-бірімізге жақсы тілектер тілейік.

Достарды біз қолдаймыз,

Қиын шақта қорғаймыз!

Біздің топта ұл-қыздар,

Тату тәтті ойнаймыз!

 

— Суретінің қиындыларын тарату арқылы топқа бөліп отырғызу

 

 

-Оқушылар орындарынан тұрып, бір-біріне тілектерін айтады.

Достарды біз қолдаймыз,

Қиын шақта қорғаймыз!

Біздің топта ұл-қыздар,

Тату тәтті ойнаймыз!

 

-Қиындылар арқылы топқа бөлініп отырады; топ мүшелерін /топ басшысы,хатшы,бақылаушы,баяндамашы/ тағайындайды.

 

Жаппай жұмыс Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту ж\е оқу

Оқытуды басқару және көшбасшылық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қиылған ашық хат

Үй тапсырмасын тексеру

3мин

Жаттығуды тексеру.

Сұрақ -жауап

— Біріккен сөздер деп қандай сөздерді айтамыз?

-Күрделі сөздер қалай құрылады?

 

Оқушылардың жауаптары

 

 

диалог

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

 
Ой қозғау, жаңа тақырыпқа шығу

5 минут

Тапсырма:

1 тап-ма:ережені жұптасып талдау , мысалдар келтіру

-Оқушылар жұпта ақылдасып ,  мысалдар келтіріп пысықтайды.

 

тақырыпты атайды және әр топ бір мақсатты белгілейді.

Жұптық  жұмыс  

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

оқулық
/түсінік/

8 минут

Тапсырма:1 жаттығу

1 жұп: түбірлері өзгермей біріккен сөздерді көшір.

2 жұп: түбірлері дыбыстық өзгеріске ұшыраған  біріккен сөздерді теріп жаз

-Әр жұп ақылдасып , жаттығуды орындайды.

Өз ойларын айтып береді.

жұптық жұмыс Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

 

Оқулық.
5 минут /қолдану/

 

1жұп 2 жаттығуды орындайды.

2жұп- 3 жаттығуды орындайды.

Жұптарымен алмасады, түсіндіреді орындайды.

1. көп нүктенің орныныа қ,ғ,к,г әріптерінің тиістісін қойып, көшіреді.Жасалу жолын түсіндіреді.

2.Сөздердің қандай түбірлерден бірігіп тұрғанын айт.

Жұптық жұмыс Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау -оқулық
Сергіт сәті

3минут

   

Сергіту сәтін жасайды

     
8минут /қолдану/ Дарынды оқушыға деңгейлік  тапсырма

Сөйлемдерді оқып, көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздердің қайсысы бірге, қайсысы бөлек жазылады?

 

 

 

 

Нашар оқушымен жұмыс:

Төмендегі сөздерге ғали ,қали деген сөздерді ыңғайына ,үйлесуіне қарай қосып жаз.

Тапсырманы орындайды.

Жарысқа қазақтың қара (көз) қыздары қатысты. Қара (көз) -шығарманың негізгі кейіпкері.

Көшкенде бір (қазан)жұртта қалып қойыпты.Мен хайуанаттар бағынан бір(қазан)көрдім.

Қара (құстың) ұясы бұзылыпты.Жалт қараған Әсет титімдей ғана қара  (құсты)көрді.

Нұр, ер, қайыр, бек, дос, жан, сұлтан, дүйсен, аман, сапар, сері, дәулет.

            Жеке дара жұмыс Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Деңгейлік тапсырмалар
3минут

анализ

Венн диаграммасы

Күрделі сөздер мен біріккен сөздерді салыстыр

Тақырып бойынша қателерін түзетеді, жинақтайды, толықтырады.

Орындап , дәлелдейді

Дәлелдейді, жинақтайды, салыстырады, қателерін түзетеді.Бір-бірлеріне сұрақтар қояды.

 

Топтық,жаппай жұмыс Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Венн диаграммасы (дайын парақша
Синтез

5мин

Эссе, шығарма,әңгіме жазу ,кластер салуға бағыттайды.

 

Тақырып бойынша эссе, әңгіме, шығарма жазады. Кластер жасайды, топ алдында қорғайды, дәлелдейді. ,жаппай жұмыс    
Бағалау

2 минут

Суммативті баға қояды.

Үйге: _____69____      бет.                    4    жаттығу.

Стикер толтырып сабақты бағалайды, топ спикері бағалайды, бір-бірлерін ,өзін -өзі бағалайды.   Оқыту үшін бағалау және оқудыбағалау

 

 
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *