Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері тарауын қорытындылау

матмаШығыс Қазақстан   облысы

Зайсан   ауданы                                           

Шілікті  орта мектебі

Математика  пәні мұғалімі

Нүриева  Бейбітгүл  Закарияновна 

Сабақтың  тақырыбы:  Бір  айнымалысы бар  сызықтық теңсіздіктер  және олардың жүйелері  тарауын  қорытындылау

 Мақсаты:   1  Бір айнымалысы  бар теңсіздіктермен  олардың жүйелерінің  шешімдерін жаза    білу. Сан  аралығымен  және  коордигаталық  түзуде белгілей  алу

  1. Қос теңсіздіктер мен  теңсіздіктер жүйесін  шешіп,шешімдерін жаза білу
  2. Ұйымшылдыққа ,ізденімпаздыққа,білуге  құштарлыққа  тәрбиелеу, бәсекеге    қабілетті болуға даярлау

 Сабақтың түрі: Білімді қорытындылау  сабағы

Көрнекілігі: Презентация, кесте, бағалау парағы,желкен

Білім беру технологиясы:Үш өлшемді технология,есептерді  шығарудағы  математикалық технология

Білім беру формасы:Топпен жұмыс,жекелей  тапсырма,жұптық.

Сабақтың барысы:        1. Ұйымдастыру

                                          2 . Үй жұмысын тексеру

                                          3 . Өзіңді тексер

                                          4 . Сәйкестендіру есебі

                                         5 . Қоян қайда секіреді

                                        6 . Сергіту сәті

                                        7 . Еуропалық әдіс

                                        8  .Оқулықпен  жұмыс

9 . Қорытынды

                                       10 . Үйге  тапсырма

  1. Кері байланыс

 

Өзіндік жұмыс

1.Сан аралықтарын  белгіленуімен жаз

  1. Теңсіздіктерді мүшелеп көбейт

3 <7 және    2<3                 6<7  және  0,5<2

  1. Координаталық түзуді пайдаланып, берілген сан аралаықтарының  қиылысуын тап

      (-12;7)  және  (-1:18)

  1. Сан аралықтарының бірігуін тап

  (-6; 0) және (8;13)

Слайдтан  жауаптары  көрсетіледі

Оқушыларға  уақыт беріледі, слайдтан    сәйкестендіру  сызығы көрсетіледі

 

Нәтижесі  слайдтан көрсетеді.

Сергіту сәті:  Алғыс айтамын

Қос теңсіздікті шешіңіздер

№ 1104

Шығармашылық тапсырма

  • Тік төртбұрыштың    периметрі  32 см- ден кем. Оның ұзындығы  11см .Тік төртбұрыштың  енін бағала

Күнделікті алайық.

Тапсырманы жазайық.

 Сыныпта  алған білімді

Ұмытпай еске салайық.

 

Үйге тапсырма:

№ 1110  есеп  146 бетте

Кері байланыс

Мектеп – кеме , білім – теңіз.

Талмай алға жүзудеміз – дей отырып, оқушылар   желкенге өз  білім деңгейлерін көрсетеді.

 

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *