Допты ойынға қосу

Маннапов АзимханОҚО, Түркістан қаласы,
Хамза атындағы №2 жалпы орта мектебінің
дене тәрбиесі пәні мұғалімі
Маннапов Азимхан Абдуллаұлы
Сабақтың тақырыбы: Допты ойынға қосу 
 Сабақтың мақсаты:
допты ойынға қосу әдісін меңгеру;
ептілік, икемділік, шапшаңдылық, қасиеттерін дамыту;
адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
 
Сабақтың әдісі: сөз қолдану, көрсету, практикалық ойын
 
Сабақтың формасы: ұжымдық, топтық
 
Өтілетін орны:  спортзал
 
Құрал-жабдықтар: доп, сағат, ысқырық, тор

 

 

 

С\б

 

Сабақтың мазмұны

Саны, реті, уақыты

 

Әдістемелік нұсқаулар

 

 

Кіріспе- дайындық бөлімі 10-12м

1. Сапқа тұрғызу. Кезекші мәліметі, сәлемдесу.

Сабақ мақсатын түсіндіру.

1 Оқушылар киіміне, тәртібіне, бұйрықтың дұрыс орындалуына назар аудару.

 

2. Назар аудару жаттығулары «оңға бұрыл!», «солға бұрыл!», «кері бұрыл!», «сол иықпен алаңды айналып алға қадам бас!» 30 Бұйрықтардың дұрыс орындалуын қадағалау. Сол аяқпен бастау.

 

3. Жүру бағытында орындалатын жаттығулар:

а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүру

ә) қол белде, өкшемен жүру

б) қол белде, ішкі, сыртқы қырымен жүру

в) қол желкеде, жартылай отырып жүру

г) қол тізеде, солға, оңға секіру

д) спорттық жүріс

1-30 Арақашықтықты сақтау. Қолды бүкпеу, денені тік ұстау, басты көтеру. Денені тік ұстау, қол бел тұста. Қаз тәрізді жүру, жоғары секіру.

Қол бел тұста бүгулі, жылдам орындау.

 

4. Жүру бағытында орындалатын жаттығулар:

а) тізені жоғары көтеріп жүгіру

ә) өкшені жамбасқа лақтыра жүгіру

б) аяқтың басын алға сілтей жүгіру

в) оң, сол жақпен қолды айналдыра жүгіру

г) артпен жүгіру

д) жылан тәрізді жүгіру

е) жәй жүгіру

ж) спорттық жүріс

з) тыныс алу жаттығулары

2

 

15-20м

 

 

 

 

 

15-20м

30

Арақашықытықты сақтау. Алақанға тізені тигізу, кеудені тік ұстау, қол бел тұста. Алақанға тигізу. Қол белде, аяқты бүкпеу, денені тік ұстау. Алға, артқа барынша толық айналдыру, оң, сол иыққа қарау. Алаңды толық пайдалану.

Еркін жүгіру. Қол бел тұста бүгулі тынысты қалыпқа келтіру.

5. Жалпы дамытатын жаттығулар:

а) б.қ. қол белде, с 1-4 оңға, с 5-8 солға басты айналдыру

ә) б.қ. қол иықта, с 1-2 оңға, с 3-4 артқа айналдыру

б) б.қ. оң қол жоғары, сол қолмен төмен, с 1-2 оң қолды, с 3-4 сол қолды көтеру

в) б.қ. қол бүгулі кеуде тұста, с 1-2 бүгулі, с 3-4 түзу күйінде артқа керу

г) б.қ. қол алда түзу, с 1-2 ішке, с 3-4 сыртқа қарай шынтақтан айыру

д) б.қ. қолды кеуде тұсында қылып, қолдың басын өз бетінше оңға, солға айналдыру

е) б.қ. қол алда түзу, с 1-4 алға, с 5-8 артқа иықтан айналдыру

ж) б.қ. қол белде жартылай отырып, 1 оң аяқпен аттап денені оңға бұру, 2 сол аяқпен аттап денені солға бұру, 3-4 т.с.с.

з) б.қ. қол белде, с 1 оң аяққа еңкеюі, с 2 б.қ., с 3 сол аяққа еңкеюі, с 4 б.қ.т.с.с.

 

6 Арақашықтықты сақтау, тепе-теңдік сақтау, көзді жұмбау, толық айналдыру. Денені тік ұстау, толық айналдыру. Қолды бүкпеу, барынша артқа керу, шынтақты бүкпей иық көлеміне ұстау. Толық айналдыру, қолды төмен түсірмеу. Оңға, солға білезік сүйекті айналдыру. Қолды түзу ұстау, толық айналдыру. Денені тік ұстау, барынша денені бұру.

 

 

 

Тізені бүкпеу, әр қадамға еңкею, шынтақты бүкпеу.

Негізгі бөлім 28-30м

Допты ойынға қосу.

1. Сапқа тұрғызу. Допты ойынға қосу әдістерін түсіндіру, орындалуын көрсету. Арнайы бейімделу жаттығулары

а) допты жанынан ойынға қосу әдісі

ә) допты төменнен ойынға қосу әдісі

б) допты жоғарыдан ойынға қосу әдісі

28-30

 

1

 

3

Сәл еңкеюі, допты допты қолдан шығара ұру.
Допты ойынға қосу әдісін үйрену.

а) допты сол қолға ұстап оң қолмен ұру

ә) допты сол қолмен жоғары лақтырып оң қолмен ұру

1

2

2

3

Допты 1-1,5м биіктікке лақтыру.
Допты ойынға қосу әдісін оқу-жаттығу ойынында қолдану.

а) допты төменнен ойынға қосу

ә) допты жанынан ойынға қосу

б) допты жоғрыдан ойынға қосу

15-20м

 

6-8

6-8

30

Допты саусақпен, білекпен қабылдау.

 

Қорытынды бөлім

 

 

Сапқа тұрғызу. Сабақ барысын қорытындылау. Оқушыларды бағалау, мадақтау.

Үйге тапсырмалар беру.

Оқушылармен қоштасу.

 

 

5-6

 

 

Сабақ барысында жіберілген қателіктерді айту, түзеу. Ескертулер жасау, тәртіпке назар аудару.

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *