Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Елтану және саяси география негіздері

 

 

 

тұрақты даму

Мектеп:Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы, Үшсарт негізгі мектебі

 

 

 

Мектеп: Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы, Үшсарт негізгі мектебі

 

 

Күні: 09.06.2017

90

9.2017 жыл.

Мұғалімнің аты-жөні: Каримова А.Г

Мұғалімнің аты-жөні: Каримова А.Г.

 

СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны:22

 

Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.6.1.1 – қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдерді географиялық орнына байланысты топтастырады
Сабақтың  мақсаты

 

 

 

 

 

 

 

ü  Елдердің географиялық орнын картадан таба алады;
ü  Елдер туралы мәліметтермен танысып оларға сипаттама беруді үйренеді
ü  Елдерді географиялық орындарына байланысты топтастыра алады
Бағалау критерийі Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

  • Жоспар бойынша елдердің географиялық орныныа сипаттама береді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)
  • Елдердің географиялық жағдайына баға бере отырып қорытынды жасайды (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)
  • Дүниежүзілік картасындағы елдердің орнын және ұғымы н біледі, түсінеді, қолданады
  • Кескін картада елдерді географиялық орнына байланысты топтастырып көрсете алады
Тілдік мақсат Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 Талқылауға арналған тақырыптар: Сіз неліктен …   екенін айта аласыз ба? Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің  мазмұнын әңгімелеуге үйрету.

Оқылым: Мәтінді оқи отырып елдердің географиялық орнын зерделейді.

Тыңдалым: электрондық оқулықтан елдердің географиялық орнын  талқылайды, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.
Жазылым: елдердің географиялық орнын карта бойынша анықтап ,   жазбаша сипаттайды.
Негізгі терминдер мен ұғымдар: географиялық жағдай, дүниежүзінің саяси картасы, геосаясат , ел, мемлекет, архипелаг, түбек, ішкі континент

 

Антропоген

 

А

Құндылықтарға баулу Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу.

 

Пәнаралық байланыс География,тарих ,саясаттану
Алдыңғы білім Оқу әртүрлі ақпарат көздерінен елдердің географиялық орны туралы оқушылардың  түсінігі болу керек .
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

Дереккөздер, Ресурстар

 

р

Сабақтың басы

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру.

«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. Жанындағы оқушыларға жүрекшені беріп тұрып мен сізге жүрекшені беремін себебі сіз қайырымдысыз деп айтады.

«Ыстық орындық» стратегиясы арқылы сұрақтар қою және смайликтер арқылы бағалау

Сыныпты  «Аралдық», «Түбектік», «Құрлықтық» суреттері арқылы топқа бөлу.

 

 

-Оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу. Табыс критерийлері:  -нақтылық;

-белсенділік;

-бірлескен жұмыс;

-уақыт сақтау;

 

 

 

 

 

Смайликтер

суреттер

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақтадан  электрондық оқулықтан материалды көрсету. Тыңдау, көру, талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу, мақсатымен таныстыру.

Оқулықтағы мәтінмен танысу.

«Түртіп алу»  әдісі  бойынша дәптермен жұмыс.Терминдерге шолу жасау, яғни мағынасын түсіндіру.

1-тапсырма.Топтық жұмыс.Топтың ережесін сақтау. . Дүниежүзінің саяси картасын пайдаланып, «Елдерді географиялық орнына байланысты жіктеу» кестесін толтырыңыз

              Елдердің географиялық орны
1 топ 2 топ 3 топ
Аралдық Түбектік Құрлықтық
     

 

2-тапсырма . Жұптық жұмыс

Ұсынылған номенклатура нысандарын (оқушы өз нұсқасын ұсынса да болады) саяси картадан көрсетіңіз.

Түбекте орналасқан елдер Аралда орналасқан елдер Архипелагта орналасқан елдер Құрлықтық

 

 
Мұхит (теңіз) жағалауында орналасқан елдер Құрлықтың ішінде орналасқан елдер
1.Португалия

2. Тайланд

3. Сомали

4. Үндістан 5. Оман

1. Исландия 2. Шри-Ланка

3. Гаити

4. Кипр 5.Мадагаскар

1. Палау

2. Мальдив

3. Индонезия 4.Ұлыбритания

5. Жапония

1. ОАР

2.Қытай 3.Польша 4.Эквадор 5.Мексика

1.Қазақстан 2. Чехия

3. Боливия 4. Зимбабве 5.Ауғанстан

 

3- тапсырма. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар

Дүние жүзінің саяси картасын қолданып, жоғарыда көрсеткен елдерді (орталық, перифериялық (шеткі), ішкі, теңіз жағалауындағы елдер) кескін картаға түсіріңіз.

 

 

Интербелсенді тақта

 

Электронды оқулықпен жұмыс .Алматы кітап.7  сынып. География

 

Дүниежүзінің физикалық картасы

 

 

Таратпа атлас

Дүниежүзінің саяси  картасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дүниежүзінің саяси картасы,

Дүниежүзінің кескін картасы

Сабақтың соңы

 

 

Кері байланыс. Блоб ағашы

Өзін-өзі бағалау «Блоб ағашы»  арқылы

 

Нені үйренгені туралы пайымдай алады;

Әлі де түсініксіз мәселелерді айқындайды;

Келесі сабақтағы жұмыс бағыттарын белгілей

алады;

Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын

белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады .

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда  қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді қалай жоспарлап отырсыз? Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
АКT-ды қолдану
Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға тапсырмалар беріледі, критерийлерге сүйене отырып, оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу.

Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мəселенің бірегей шешімдерін табу.

·      Сұрақ-жауап;

·      Смайликтер;

·      Кескін карталардың толтыруын бақылау;

·      Бағалау парағы;

·      Кері байланыс.

қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер.

АКТ-ны пайдалану ережесін таныстыру

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

 

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

 

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

 

 

 

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

Оқушылар елдерді географиялық орнына байланысты топтастыра білді.

Сабақ қалыпты деңгейде өтті.

Оқу мақсаты орындалды,оқушылар жаңа сөздердің мағынасын түсінеді,картадан таба алады,сипаттай біледі.

Тапсырмалар сәйкес болды.

Уақытты тиімді пайдаландым.

 

Жоспарыма өзгеріс енгізген жоқпын.

Қорытынды бағалау

Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: сабақта қолданылған белсенді әдістер

2:

Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: оқушылардың деңгейіне қарай берілген тапсырмалар

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика