Егінші мен қасқыр (Латвия ертегісі)

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Ф.Энгельс атындағы жалпы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:Муханбетова Алтынай Қонашқызы

Сабақтың тақырыбы: Егінші мен қасқыр (Латвия ертегісі)          

Мақсаты:

Білімділігі:Ертегіні рөлге бөліп түсініп оқу, оқушылардың танымдық білім,білік дағдысын дамыту. Нанды қастерлеуге, ас атасы –нан екендігін, нанның адам өміріндегі ең маңызды ас екендігін, оның оңай жолмен келмейтіндігін айтып ұғындыру. Нанның қалай дастарханға келетінін айтып оған көптеген адамдар еңбек еткендігін түсіндіру.
Дамытушылығы: Өзіндік пікір айтуға үйрету, тілін, сөздік қорын, сөйлеу қабілетін дамыту. Өмірден алған білімдерін, түсініктерін жетілдіру
Тәрбиелігі: Адалдыққа, адамгершілікке , достыққа ,еңбекке тәрбиелеу. Еңбек адамдарын сыйлай, нанды қастерлей білуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу,ой қозғау,сахналау.

Түрі: Жаңа білім беру

Көрнекілігі: оқулық, суреттер, сызба.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік,жарық,мейірімді,                                                                                                               Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

— Міне,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.                 Сыныпты    3 топқа бөлу

І топ-«Қыркүйек»

ІІ топ «Қазан»

ІІІ топ «Қараша»

Сынып ережесі                                                                                                           1.Тыныштық сақтау                                                                                                          

  2.Бір-бірін тыңдау                                                                                                         

   3.Ойын ашық айту                                                                                                        

4.Бірлесіп жұмыс жасау

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

Шегіртке мен құмырсқа

І топ-«Қыркүйек»-Шегіртке туралы мәлімет

ІІ топ «Қазан» -Құмырсқа туралы мәлімет                                                                                      ІІІ топ «Қараша» -Венн диагаммасы

Шегіртке мен құмырсқа

ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау:

Өмірде шегірткеге ұқсас адамдар бола ма?

ІҮ. Ой шақыру кезеңі

Өлең шумағын оқып,негізгі ой не туралы екенін анықтау.

Енді міне,тың даламды,көр біздің

Бұрынғыдай танымассың сен түзді

Миллион гектар астықты алқап бүгінгі

Адамдардың арманы ғой,ол ізгі

Егінші жүр ырыс іздеп,жанын сап

Дастарқанға төгіледі бауырсақ

Бір үзім нан-сауықтырған ауырсақ

-Нан дастарқанға қандай жолмен келеді?

Ү. Суретпен жұмыс

-Суретке зер сал.

-Суреттегі тағамдар туралы не білесің?

-Осы тағамдар дастарқанға қалай келетіні туралы әңгімеле.

ҮІ.Жаңа сабақ:

«Егінші мен қасқыр»

Литва ертегі  Ертегілер

Қиял-ғажайып       Шыншыл        Тұрмыс-салт.

ҮІІ.Оқулықпен жұмыс

1.Ертегіні  рөлге бөліп түсініп оқу.

ҮІІІ.Ой толғаныс

-«Егінші мен қасқыр» ертегісі ертегінің қай түріне жатады деп ойлайсыңдар?

-Тұрмыс салт ертегісі.Себебі бұл ертегі адамның күнделікті өмірінен алынған,яғни нанның дайындалу тәсілі айтылған.

ІХ.Сергіту сәті

Х.»Мен-саған,сен-маған»

-Адам не жеп отыр еді?

— Қасына не келді?

-Ол не жайлы сұрады?

-Нан дастарханға келгенше аз еңбек кетеді ме? Ретімен айтып көрші.

Бұл айтылған жұмыстар қасқырға ұнады ма?

  1. Сурет пен ертегідегі оқиғаның арасында байланыс бар ма? Қандай?

ХІ. Сызбамен жұмыс

  1. Сызбадағы сөздерді ретімен ата.
  Тұқым себу
Жер жырту
      Егін жинау
  Жер өңдеу
Жайқалған егін

ХІІ.Ой қозғау

Дүниедегі ең дәмді ас қандай тағам деп ойлайсың?

Пікіріңді дәлелде.

ХІІІ.Шығармашылық тапсырма

І топ-«Қыркүйек»-  Ертегіге байланысты сурет

ІІ топ «Қазан» —   Эссе «Ас атасы нан»

ІІІ топ «Қараша» — Топтастыру «Ұннан жасалатын тағам түрлері»

ХІҮ.»Нан дастархан байлығы «

Поззия минуты

ХҮ. Жарнама

Менің сүйікті тағамым.

ХҮІ. Ереже : «Нанды құрметте»

ХҮІІ.»Бір айналым сөйлесу» стратегиясы

Қорыту:

ХҮІІІ.Үйге тапсырма.

 Оқу, әңгімелеу, №7 тапсырма. 

ХІХ. Бағалау

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *