Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі.

Қызылорда облысы

Қазалы ауданы

№ 93 ОМ, тарих пәнінің мұғалімі

Турганбаева Зибаш

Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы

Тақырыбы: §15. Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі.       

Мақсаты: Алғашқы адамдардың діни көзқарастарының пайда болуы, білімнің дамуы туралы білімдерін толықтыру

Күтілетін нәтиже:  Алғашқы адамдардың діни көзқарастарының пайда болуын анықтап, білімнің дамуы туралы білімдерін толықтырады

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Негізгі идея: Діни түсініктер, білімнің шығуы

Қолданылатын  әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы, психологиялық ахуал орнату, еркін талқылау,  Сұрақтар шеңбері, Сөздер банкісі. Біздің тақырып

Керекті құрал-жабдықтар:  оқулық, қосымша материалдар, стикер,

Бағалау түрлері: Бағалау парағы

Кері байланыс: Блоб ағашы

Сілтеме: Садықов Т.С, Ежелгі Қазақстан тарихы, 6-сынып, «Атамұра»-2011 ж.

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті  
Кіріспе

Ұйымдас-

тыру

Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.

Сыныпты түгелдеу.

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

Әр топқа бағалау түрлерін тарату.

Оқушылар бір-бірлеріне «Әйнектің арғы жағынан» ойыны арқылы жақсы көңіл күй сыйлайды.

 

 

 
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді

Бағалау түрлері,

Геометрия-лық фигуралар

 

А кезеңі:

Білу

Үй тапсырмасын сұрау: Серпілген сауал: Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз

·      Патриархалдық отбасылар кімдерден құралды?

·      Шебір елді мекенінен не табылды?

·      Ботай қонысынан қанша жылқының сүйек қалдықтары табылды?

Үй тапсырмасын бір сөйлеммен түйіндеу

Сұрақтар қойып, жауап береді. Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыларды қол соғу арқылы қолпаштайды. Үй тапсырмасын бір сөйлеммен түйіндейді
Түсіну Жаңа тақырыптың мақсатымен, критерийлері-мен таныстыру. Оқушылардың өз бетінше игеретін тақырыптарын оқулық бойынша бөлу.

1-топ: Білімнің дамуы. Діни көзқарастың қалыптасуы.

2-топ: Алғашқы діни түсініктер.

«Еркін талқылау» әдісі бойынша бір-бірлеріне тақырып мазмұнын түсіндіреді.

Бір-бірін балық смайликтер  арқылы бағалау.

Жаңа тақырыпты дәптер-леріне жазады.  Тақырып-тың мақсаты, критерийле

рімен танысады.

Сабақ материалын жеке игереді, бірге бөліседі, топта талқылайды. Топтар бір-бірін бағалайды.

В кезеңі:

Қолдану

Анимизм –

Тотемизм –

Фетишизм –

Магия –

Сөздер банкісі:                       Біздің тақырып:

Сөздер банкісін жасап, біздің тақырыпқа қатыстысын бөлек алу

Сөздік жұмысын жасайды

Сөздер банкісі:                       Біздің тақырып:

Сөздер банкісін жасап, біздің тақырыпқа қатыстысын бөлек алады

сөздік  Біздің тақырып

 

Талдау Алғашқы діни түсініктер: анимизм, тотемизм, фетишизм, магияға жеке-жеке талдау жасап түсінік беру Алғашқы діни түсініктер: анимизм, тотемизм, фетишизм, магияға жеке-жеке талдау жасап түсінік береді талдау
С кезеңі:

Жинақтау

Сұрақтар шеңбері:

Оқушыларды шеңберге жинау

Оқушылар шеңберге жиналып, сұрақ-жауап құрастырады Сұрақтар шеңбері
Бағалау  

Топты және оқушыларды бағалау.

 

 Бағалау парағы арқылы бағалайды  Бағалау парағы
Үй тапсырма-сы 1.      Тақырыптың мазмұнын толық оқу, мазмұндауға даярлану.

2.      Тест жауабын табу

Оқушылар күнделіктеріне жазып алады күнделік
рефлексия Сабақты қаншалықты меңгергенін білу үшін блоб ағашын тарату Сабақты қаншалықты меңгере алғанын блоб ағашы арқылы көрсетеді.   Блоб ағашы

 

Пікір:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Бағалау парағы №1

 

  Тапсырмалар  

 

  Үй тапсырмасы Жаңа сабақ 1 2 3 Баға  
Жаннұр  

 

           
Қуаныш  

 

           
Бекболат  

 

           
Шаһкәрім  

 

           

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы №2

 

  Тапсырмалар
  Үй тапсырмасы Жаңа сабақ 1 2 3 Баға
Рамазан  

 

         
Айдын  

 

         
Айсәуле  

 

         
Асылзат  

 

         

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *