Есептер шығару


esepАхметова Дана Назымбекқызы

Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: бірліктер, ондықтар, жүз санының үғымын оқушылар қаншалықты үғынғандарын тексеру
Дамытушылық мақсаты: шапшаң есептеуге, тез ойлануға, ойын толық жеткізуге дамыту
Тәрбиелік мақсаты: шапшаңдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау
Көрнекілігі: карточкалар, слайд

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық сәт.
Ойға толсын санамыз,
Бестік болсын бағамыз.
Баласындай бір үйдің,
Тату болсын арамыз.

Бүгінгі біздің сабағымыз эпигрофтан басталады.

«Жер бетінде адам өмір өткізер,
Бар нәрсеге білім қолды жеткізер”
Ж. Баласағұн.

1. Бүгінгі күнді жазамыз (тақтаға ж/е дәптерге )

2. (+, — ) Математикалық диктант ……..
өткен тақырыбты қайталау

а) Қосындының компоненттері қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні (+)
ә) 4 дц = 50 см (-)
б) 10 + 9 = 29 (-)
в) 10 мен 7 сандарының айырмасы = 5 (-)
г) 50 саны шығу үшін, 20-ны 30 санына қосу керек? (+)
ғ) 1 онд. 1 бірл… 111 саны болады? (-)
д) 12+х=4 бұл теңдеу? (+)

3. Ауызша есеп
Егерде біз есептерге дұрыс жауап берсек
Бүгінгі сабақтың тақырыбың біле аламыз.

9 – 6 = 3 40 + 20 = 60
10 – 4 = 6 90 + 10 = 100
7 + 2 = 9 100 – 30 = 70
4 + 5 = 9 80 – 70 = 10

4. Тақырыб. Есептер шығару

5. Сандарды жазу
(дәптерге орындайды, 1 – 2 балаларды ауызша орнынан көтеріп сұрау)
1 онд. 5 бірл.; = 15
2 онд.; = 20
7 онд. 3 бірл.; = 73
9 бірл.; = 9
4 онд.; = 40
2 онд. 1 бірл.; = 21
6 бірл.; = 6
1 онд.4 бірл.; = 14
4 онд. 4 бірл.; = 44
5 онд. 7 бірл.; = 57
3 онд. 9 бірл.; = 39

6. Теңдеу

14 – а = 10 9 – х = 3 х + 7 = 17
А = 14 – 10 х = 9 – 3 х = 17 – 7
А = 4 х = 6 х = 10
14 – 4 = 10 9 – 6 = 3 10 + 7 = 17
10 = 10 3 = 3 17 = 17

7. Көру қабілетін дамытуға арналған жаттығулар

8. Сергіту сәті

9. Кітаппен жұмыс
№ 3. А) қызыл шар – 10
Жасыл шар – 6
Ш: 10 – 6 = 4
Ж: қызыл шар 4 –ге артық

Ә) көк шар – 7
Қызыл шар – 8
Ш: 8 – 7 = 1
Ж: көк шар 1 – ге кем

№ 4. Ұзындығы 3 см АВ кесіндісін және ұзындығы 5 см СD кесіндісін сыз.
АВ кесіндісі СD кесіндісінен неше сантиметр кем?
Жауабы: 2 см. кем

№ 1.
4 тарелка
6 қасық
1) Қасық артық
2) Тарелке кем
3) Қасық тарелкеден 2 –ге артық
4) Тарелке қасықтан 2 – ге кем
5) Ш: 6 – 4 = 2
6) Ж: 2 (қ) артық,,,,,, тарелке кем

№ 2
5 – жасыл доп
3 – ала доп
Ш: 5 – 3 = 2
Ж: 2 доп артык
2 ала доп кем

10. Логикалык тапсырма.
Үш дос болған екен Алмаз, Қанат, Серік. Әрқайсының сұры, қара, және сары мысығы бар екен. Енді Алмаз бен Қанаттың мысықтарының түстері қара емес, Алмаздың мысығының түсі сұры емес. Ал балалардың мысығының түстерін тап.
Жауабы: Канаттың мысығы — — сұры
Алмаздың мысығы — — сары
Серіктің мысығы — — қара

11. № 5 Ой қорыту. Есепте ….
6+4+2=12 10+60=70
8+2+1=11 100-60=40
9+1+6=16 40+20=60
12-2+5=15 5+5+2=12
15-5-3=7 13-3-4=6
19-9-7=3 30+70=100

Қорытындылау: Балалардың әрқайсының балдарын санау, оқушыларды бағалау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *