Есепті шығару шарты

math1Екібастұз қаласы
Шідерті орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Санах Лизат
Тақырыбы:    Есепті шығару шарты (мәнін табу).
Мақсаты:    1.  Есеп терминдерін енгізіп  оның  құрамды бөліктері мен оқушыларды  таныстыру. Есеп термині туралы түснік беру.
Оқушылардың ойлау, есте сақтау, ауызша,  жазбаша есеп шығаруға белсенділігін арттыру.
Оқушалырды  ұқыптылыққа, саналылыққа, жиналылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгеру.
Сабақтың әдісі: Сұрақ –жауап, түсіндіру, логикалық жүйені сақтай        отырып өткенді жаңа сабақпен байланыстыру.
Көрнекіліктер: Әр түрлі суреттер,  сандар.

Сабақтың барсы: 1. Ұйымдастыру кезеңі .
Оқушылардың сабаққа бейімдеу, топпен орналастыру.
Сыныптың тобының аты:   Жас қыран.
Сабақтың ұраны:  Біз  талантты жас қыран
Үлгі аламыз  жақсыдан.
2.Өткенді пысықтау  Үндемес ойыны
Схемада көрсеткіш таяқшамен көрсетіп тұрып
Орындалатынын  амалдар мен сандар көрсетіледі.Оқушылар үнсіз
келіп, жауаптарын тақтаға жазады.
8

2 3


7     
4


6
5

3.Жаңа сабақ: Бүгінгі сабағымыз бастан аяғына дейін “ Балапандарды   құтқару “ойынына арналады. Жайма шуақ ашық күнде балапандар мен
қыдырып жүрген тауықты бір уақытта аңдамай тұрғанда түлкі
балапандарын ұрлап әкетті.(балапандарды жасыру)
Енді біз тауыққа көмектесейік ,
Түлкі болды қауыпті,
Әкетіп  жүр тауықты.
Қу түлкі  үлкен пакет беріп  жіберіпті.Ішінде  хат бар.Неше балапан  болса  сонша  тапсырма бар екен. Егер осыларды  орындасаң  бір-бірлеп
жемей қоя  береді. Ал  орындай алмасақ,балапан түлкіге жем болады.
1 тапсырма
а) Есеп және оның құрамды  бөліктері жайлы мәселені талдау.
Сөреге кітаптарды есепке байланысты орналастыру. Балаларды
есептің  шарты,сұрағы,шешуі,жауабымен таныстыру.
Шарты: 1-сөреде 4 кітап бар.
2- сөреде 2 кітап бар.
Сұрағы: Екі сөреде қанша кітап бар?
Шешуі: 4+26 кітап.
Жауабы: Барлығы 6 кітап.
Осы есепті талдау арқылы оқушылар мұғалім басшылығымен  есеп құрастырады.
Асыл, сен бірінші қатарға 3 қызыл дөңгелек қой.
Айжан, сен екінші қатарға 2 көк дөңгелек қой.

3
2
(Балалар есептің құрамын қайталай отырып, бұл есептің шарты екенін айтады. )
Барлығы неше дөңгелек?
(Балалар мұны есептің сұрағы екенін айтады: Барлық дөңгелекті қалай табуға болады?)
3+25(д) шешуі екенін айтады.
Мұны қалай айтуға болады?
Барлығы 5 дөңгелек.
Бұл жауабы екенін айтады.
2. Оқулықпен жұмыс.  №1 Есептің шешуін және жауабын жазу.
№ 3 2 тура емес теңсіздікті шаршыны, ұшбұрышты 
пайдалана отырып балалар ұғындыру.
                 Демек  32- ден тура теңсіздік болды.

3. Сергіту жаттығу.  Біздің келер шамамыз ,
5 тен  2-ні    аламыз.
2-ге қосып  2-іні
жауабын тез тауамыз.
4.Дәптермен  жұмыс: №2 Бір оқушы оқиды. Қосындының  және айырманың  мәндерін тап.

3+2              5-2                        2+3                     5-3
Қосу кестесіндегі өзің қолданған теңдікті жаз.
5. Математикалық тест. (оқушыларға үлестіру)
Ойын “Қандай сандар жетіспейді”
Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта.
Тұрушы еді қасымда,
Қайда кеткен жан –жақта.

5 ,   7   9 ,   9 ,   5 ,         2 ,

6. Қортынды:   Қар жауғанда ізінен.
Әкем іздеп тауыпты.
Алдырмады тапқанмен ,
Ұстадық тек қақпанмен.
7. Оқушыларды бағалау.

8.    Үй тапсырмасы: Оқушыларға орындауға бағыт беру.  №4.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *