Жазғытұры

Алматы қаласы

176 мектептің  мұғалімі

Парменова Маржан

Сабақтың тақырыбы:     Абай Құнанбаев.   «Жазғытұры» өлеңі.
Мақсаты:  Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Жазғытұры» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттер:
–         Өлеңдегі ақынның көңіл-күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтану;
–         оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету;
–         өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу;
–         қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай білуге табиғаттың сұлулығын сезінуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ типі: аралас сабақ
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:«RAFT» , Сергіту жаттығулары, «Болжау»,  «Алтын баған», «INSERT»,  «Миға шабуыл», «Жұптас, ойлан, бөліс» стратегиялары.
Көрнекілігі: а) сабаққа қажетті техникалық құралдар:интерактивті тақта(слайд,сурет салу,дыбыс)
ә)қажетті көрнекілік құралдар: үлестірмелі материал
Пәнаралық байланыс:бейнелеу,дүниетану
Күтілетін нәтиже:
– бейнелі сөздердің мәтінмен байланысын анықтап, ауыз екі тілде қолдана біледі;
– жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады,   сыни тұрғыдан баға бере біледі;

 

 

– табиғаттың сұлулығын сезінеді, жауапкершілік сезімі нығаяды,Абай шығармаларын оқуға қызығушылығы артады.

 

 

Сабақкезеңі/ уақыты Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Дереккөздер

Кіріспе

3

А) Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз. Оқушылар ережені өздері айтады. Ауызша мадақтау«Тамаша!» 

 

 

«Алтын ереже» 

 

 

Сабаққа дайындық Бағалау тәсілімен таныстыру.  Ана  тілі  кітабын, дәптерлерін даярлайды.  «Жарайсыңдар!» 

 

Оқулық.Бағалау парағын тақтадан көрсету
А)Үй тапсырмасын

тексеру

Ә)«Рафт»әдісі

Мақсаты: өткен сабақтан алған білімдерін пысықтау.

 

Б)Құсбегі туралы толығымен танысу, құстар туралы өлең шығару,

кітапшажасау,

сурет салу, сияқты шығармашылық жұмыстың әр түрін көрсету.

1-2оқушы жалпы мазмұнын айтуРөл- құс

Аудитория- ХХІ ғасыр ұрпақтары

Форма-айтыс

Тақырып-Құстар туралы айтыс

Оқушылардың дайындап келген шығармашылық жұмыстарына тексеру.

 

Кезектесіп мазмұндайды. 

 

Оқушылар ертегідегі оқиғаға байланысты мақал-мәтелдерді  қолданып айтысады.

 

 

Еркін сөйлеу дағдылары қалыптастыра отырып, өздеріне сенімсіздік білдіріп, бұйығы отыратын оқушылар өз ойларын  жүйелеп, еркін айтады.

 

«Өте жақсы»  

 

«Бәрекелді!»

 

 

 

«Жарайсың

дар!»

Шығаршашылық

талаптарың талмасын!

 

Интерактивті тақтаны пайдалануға болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын бекіту. Мұғалімнің қорытуы Мұғалім сабақты қорыта келе, құсбегілік туралы оқушылардың танымдылығын толықтырады. Зейін қойып тыңдайды.
Сергіту сәті. Мақсаты: Ойды және дене мүшелерін сергіту. Кәнекей,балалар, сәл демалып, еркін отырайық. Тақтаға назар аударады Тыныштық сақтаймыз. Интербелсенді тақтадабейнебаян көрсетіледі

Тұсау

кесер

 

 

 

 

 

 

«Болжау» стратегиясыМақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал ету 

 

 

Топтарға  жыл мезгілінің құбылыстары көрсетілген суреттер беріледі. 

 

 

 

 

 Топтағы оқушылар топтаса отырып, сол құбылыстарды қимылмен ,дыбыспен, іс-қимылмен көрсетеді.Оқушылардың пікірі тыңдалады. «Өте жақсы» 

 

 

 

 

 

   
Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

Жаңа білімді игертуСабақ тақырыбы:Абай. Жазғытұры

 

Оқулықпен жұмыс.

 

 

Сабақтың тақырыбын хабарлау, жалпы мақсатты айту және оқушыларды мақсат қоюға тарту.Автор туралы сұрақтар

Мұғалім бейнелісуретпен мазмұнын түсіндіре отырып, мәнерлеп оқиды.

 

 

 

 

Дәптерге сабақтың тақырыбын  жазады. 

 

Оқушылардың пікірлері тыңдалады.

Іштей оқиды.

Тізбектей оқиды.

4-5 оқушы жеке  оқиды.

 

 

«Жарайсыңдар!» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сабақ тақырыбы:Абай            Қыс 

 

 

Абай туралы слайд

Өлең мазмұны тақтада тұрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«INSERT» әдісі(маған таныс емес сөздер)Мақсаты: сөздік қорларын дамыту. 

 

 

«Алтын баған» әдісі

Мақсаты: жаңа сөздер бойынша жұмыс жасау.

Жаңа сөздер:

Оқушыларды жаңа сөздермен таныстырамын.Масатыдай – жұмсақ кілемдей
Анталаса – қимыл қозғалыс
Елжірер – мейірленер, жылылықпен қарайды

 

 

 

 

Жаңа сөздерді оқып, осы сөздер бойынша  сөйлем құрайды.

 

Өте жақсы балалар! 

 

 

 

 

Тамаша!

 

 

Жаңа сөздер 

 

 

 

 

Өлеңнің мазмұнын тексеру А)Өлең мазмұнын әдеби-көркем тілде жеткізуӘ)Мазмұнын тақтаға бейнелу Өз ойларын жеткізеді,тақтаға сурет салады. Керемет! Интерактивті тақтаны пайдалануға болады.
«Миға шабуыл» әдісіМақсаты: ой қозғау… 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жазғытұры» өлеңін  мазмұндау.Осы өлеңде  не туралы айтылғанын  анықтау.Топқа тапсырма беріледі.1-қатар. Графикалық диктант арқылы күн суретін шығару.

2-қатар. «Синкуейн» әдісі. Бес жол өлең құру. «Жазғытұры»
1. Зат есім (1 сөз)
2. Сын есім(2 сөз)
3. Етістік (3 сөз)
4. Сөйлем(4 сөз)
5. Синоним(зат есім)

3-қатар. Өлеңдегі теңестіру жолдарын табу.

Әр топ өз тапсырмаларын жұппен содан кейін топпен талқылайды.  Өте жақсы!  

 

«Өте тамаша!»

 

 

 

 

 

 

 

 

«Өте жақсы!»

 

 

Тиісті жауабын тақтадан тексеру.

 

Өз ойларын бағалау.

 

 

 

 

 

 

Өз ойларын тыңдау.

 

Қоры

тынды

 

 

 

 

«Қосу, алу, қызықты» стратегиясы Мақсаты: игерген білім жайында кері байланыс жасау -Сонымен, бүгінгі сабақтың мазмұны не туралы болы?-Ақын жазды  кімге теңейді?-Қандай сөздермен таныстық?  

 

 

 

Ауызша мадақтау«Жарайсыңдар, білімпаздар!

 

Бағалау парағы 

 

 

  Бағалау  Бағалау парағын тексеру   Бағалау 
Үйге тапсырмаКүнделікті енді ашайық,Үй тапсырмасын жазайық.

Бүгінгі  алған білімді,

Ұмытпай, есте сақтайық!

1.Жазғы табиғаттың құбылыстарына арналған халық болжамын жазу.2.Өлеңді жаттау.3.Жазғы көріністі бейнелеп келу.

3.Абайдың өлеңдерін жатқа айтудан сайысқа дайындық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика