Жалаң және жайылма сөйлем

Жалаң және жайылма сөйлем.
С.Г. Мухаева
№31 орта мектеп.
Ақтөбе қаласы.
Сабақтың мақсаты: оқушыларға жалаң және жайылма сөйлем туралы түсінік беру. Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыра білуге үйрету. Тіл байлықтарын, сөздік қорларын байыту және байланыстырып сөйлеуге машықтандыру. Әдемі, көркем жазуға дағдыландыру. Адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой қозғау, сөзжұмбақ шешу, оқулықпен жұмыс, тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс, ұжымдық, топтық, жеке жұмыстар.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, семантикалық карта, оқулық, музыка.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Тәулік, еларна, сізді, көрдік. Асты сызылған буындар жиынтығыН қос. Тәуелсіздік олай болатын болса тәуелсіздіктің 20-жылдығына арналған ашық сабағымызды бастаймыз.
Біздің мақсатымыз әр түрлі ақпарат алу, ақпарат негізінде жаңа сабақты меңгеру. Тәртіпті сақтай отыра білім-білік дағдымызды көрсету.
Ұран:Әрбір сабақ-үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір сабақ-еңбек, тәртіп, талап, ой.
«Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді» бөлімі (өткен тақырыпты қайталау)
Сұрақтар: — Бастауыш деген не?
Баяндауыш деген не ?
Сызықша қай кезде қойылады ?
Тұрлаулы мүшелерді ата ?
Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не ?

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» бөлімі «жаңа сабақ»
Піл к3-ті
Піл к3-ті емес
Тіл к3-ті. Осы сөздердің артынан тақырып шығады. Жалаң және жайылма сөйлем.
«Әдемі жазу өнер» бөлімі күннің жады және көркем жазу.
Қыс түсті. Балалар шаңғы тепті
«Еңбек түбі береке» бөлімі



Олай болатын болса тұрлаулы мүшелердің астын сызамыз.

 

«Білгенге маржан , білмегенге арзан» бөлімі

 

Ережені хормен оқу. Жай сөйлем жалаң  жайылма болып екіге бөлінеді. Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейміз. Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз  мүшелерді де бар сөйлем деп аталады.

 

«Кімнің ойы мен қолы жүйрік» бөлімі

 

 І топ                                      ІІтоп                                     ІІІтоп

 

80 жат.                                  81 жат.                                 82 жат.

(оқушылар оқиды, талдайды)

 

«Бойы сергектің ойы сергек» (сергіту сәті)

 

Шапалақ 1,2,3

 

«Тездет,бірақ қателеспе» сөздік диктант

Күн, Динара,мұғалім,ұзарды,түн,қуанды,биікке,ұшақ,сыныпқа,көтерілді. (жазғандарын тексереді, бағалайды)

 

Ойлан тап (ауызша орындалады)

 

Ребус шешу.

«Тапқыр болсаң, талас жоқ»  бөлімі    «Сөзтуым»

 

Жаңа сөз жасап баяндауыш жалғау ,  яғни жалаң сөйлем жасау

 

Шырша –

 

Өркен –

 

Тауық –

 

Анық –

 

Барыс –

 

Қора –

«Сын сағаты» бөлімі келген қонақтар бір-бір сөз фонетикалық талдау жасау

 

Ітоп                               ІІ топ                                  ІІІ топ

«Біліміңді нықта» бөлімі  сабақты бекітуге семантикалық карта

 

Сөйлемдер

Жалаң

Жайылма

Айжан келді.

Әсем әдемі биледі.

Мал қорада тұр.

Боран соқты.

«Еңбек түбі –  зейнет»  Оқушыларды бағалау

 

«Қайталау білім анасы»  бөлімі.  Бекіту. Үйге тапсырма

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

С.Г.Мухаева.

Ақтөбе қаласы №31 қазақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі

 

Сабақтың мақсаты:

1.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту амалының әдіс-тәсілдерін үйрету.

2.Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

3.Алған білімдерін жаттығу кезінде қолдана білу дағдысын және өз бетінше ойлау қабілетін дамыту.

 

Көрнекілігі: Ойын түрлеріне байланысты суреттер, плакат, ұпай сандары.

 

Түрі: жарық сабақ.

 

Әдісі: түсіндіру , сұрақ-жауап.

 

Сабақтың барысы:

 

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлеу.

– Математика сабағына дайын болу үшін не айтушы едік? «Есептеуді білмейтін адам, түк сезбейтін надан» , «Келгенше қонақ ұялайды, келгеннен соң үй иесі ұялайды» демекші, ұятқа қалмауға тырысайық.

  1. Бүгінгі сабақты 3 топқа бөлініп жарыс түрінде өткіземіз.

1-топ – «Алғырлар»

2-топ – «Тапқырлар»

3-топ – «Зейінділер»

Ұраны: «Білімдіге дүние жарық, білімсіздік күні кәріп»

«Ақыл азбайды, білім тозбайды».

«Зейінді болсаң, ұтарсың».

Берілген тапсырманы қай топ бұрын және дұрыс орындаса, сол топтың қоржынның 5 ұпай салынады.

 

Үй тапсырмасы. №11-есепті әр топтан сұрапұпай беру.

 

3.Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

 

  1. Жаңа сабақ.

№1. 174*4=16+280+400=696

174*4=696

 

Бағандар түріндеесептеуді түсіндіру

№2.126*3=378           374*2=748

      2864=1144          179*5=895

 

2. Сергіту сәті

№3. 278*3=834              152*6=912

346*2=692               478*2=956

195*4=780

№4. 174*3-400*2+316=560

 

«Кім жылдам?» ойыны бойынша жарыска түсеміз.

 

№5. 1-топ 100-168*3=496

         234*3-189*2+96=228

2-топ 580+109*2=798

120*4+246*3-88=1130

 

3-топ Логикалык есептер

 

№6. Теңдеулерді шешу.

 

Х+276=187*3

Х+276=561

Х=249

881-х=158*4

881-х=632

х=249

 

№7 Р=16:4=4см           S=4*4=16см

 

№8. Шығармашылық есеп.

42*2*2*2=336 см

 

  1. Қорыту.

—  Бүгін біз қандай жаңа тақырып өттік?

— Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту .

— Көбейту амалын тез, қатесіз орындау үшін нені жақсы білуміз керек?

— Көбейту кестесін жақсы білуіміз керек.

 

  1. Бекіту.

3 топтың ұпай санын есептеу. Жарыста озып шыққан топқа қошемет көрсетіп, ұпайларына қарай білімдерін бағалау.

 

  1. Үйге тапсырма: №11 есепті баған түрінде шығару.

Сауат ашу.

Ақтөбе қаласы №31 қазақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі

С.Г.Мұхаева

(1-сынып)

Сабақтың тақырыбы: Дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке айтылуы.

 

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  Дауыссыз дыбыстардың түрлері туралы түсініктерін, білімдерін молайту.

 

Дамытушылық: Жүйелі сөйлеуге , сөздік қорларын молайту мәнерлеп оқу, көркем жазу дағдыларын жетілдіре түсу шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу.

 

Тәрбиелік: Еңбексүйгіштікке, әдептілікке, көркемділікке баулу.

 

Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, қима қағаздар, автор суреті.

 

Әдісі: СТО стратегиялары

Түрі:  Аралас  сабақ.

Сабақ барысы:

 

І Ұйымдастыру кезеңі

-Психологиялық дайындық

Өсіп ой мен санамыз,

Білім қуған баламыз

Бақытты елдің құшағында

Білім алу ұранымыз

.

Тақтаға назар салып оқиық, мен оқушымын. Сабақты жақсы оқимын. Апайды мұхят тыңдаймын. Сабаққа белсене қатысамын.

 

ІІ Өткенді қайталап бекіту.

Менің білетіндерім. слайд

  1. Тасымал туралы

  2. Дауысты дыбыстар

  3. Жұп дауысты дыбыстар

  4. Й, Қ, У  дауыссыз дыбыстары.

  5. Тасымалданбайтын сөздер туралы.

  6. Буын санына байланысты тасымалданады.  1 буынды,  2 буынды,   3буынды,

4буынды,   5буынды.

1слайд                                 ізденушілік деңгейі

                                                Қар=      3        1         2

 

2слайд       қ, т, й, а, у, л, а, (дыбыстардан сөз қурау)       қайталау

 

4 слайд    Тұманбай Молдағалиевтің  суреті

   Біздің ту өлеңін жатқа айту

                                                                                                        Жатқа сұрау.

1 қатар

                                       2 қатар                            3 қатар

5 слайд                               Дауысты дыбыстар.

 

               А, о,ы, ұ                                                ә, е, ө, і,ү

                Астық                                               өрік

                Отан                                                 көбелек

               Ыдыс                                                күрек

               Ұлан                                                 әже

              Арман                                                Үкі

               т, қ,н, д, с,                                          к,б,р.

                                                                      

                            Дауыссыз дыбыстар да жуан айтылады.

6 слайд.Ережені  оқушылар өздері шығарып қорытындылайды.

7 слайд.Жаңа тақырып.

Дауыссыз дыбыстардың жуан және жіңішке айтылуы.

8 слайд.Көркем жазу

Жуан және жіңішке сөздер

9 слайд  Ат бейнесі . Атасы туралы сұрау? қалай шақырамыз? Төлі қалай аталады?

Оқулықпен жұмыс

— мұғалімнің оқуы

1 қатар                      2 қатар                3 қатар     (3 балаға оқыту)

10 слайд Жаңылтпаш

Не байқап тұрмыз? Сөздер бәрі жуан айтылады себебі дауыссыз дыбыстар жуан.

11 слайд Тұманбай Молдағалиевтің  суреті.  Түсінік беру

Тақтамен жұмыс

Тұмар, қазақ,  шаңырақ, тыныш, сөздерге дыбыстық математикалық талдау

Мысалы: Тұмар=        5         2        3   а.б., б.б.- (буын түрлері)

Сергіту сәті.

12 слайд

І қатар

ІІ қатар

ІІІ қатар

Рөл

қазақ

шаңырақ

Аудитория   сипаттама жасау

форма

шығарма

5жол өлең

мәтін

13 слайд         Сәйкестендіру тесті

Қ…ла           а                …тан

Қаз…қ          о              Аст…на

Т…у                          қ…рғау

Сабақты қорытындылау

Бағалау

Үйге тапсырма

Рефлексия

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *