Жеті қазынаның бірі (қысқа мерзімді жоспар)

жадраАстана қаласы

№76 мектеп-лицейі

С.Х.Жусупова

Пәні:    әдебиеттік оқу

Сыныбы: 2

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Сынып: 2  
Пәні: Әдебиеттік оқу  
Сабақтың тақырыбы: Жеті қазынаның бірі  
Негізгі түйінді идея: Жеті қазынаның бірі ит туралы білу  
Оқу мақсаты: Тақырыптың мазмұнымен танысу, жеті қазына туралы білу, сөздік қорын, ауызша сөйлеу тілін дамыту  
Табыс критерийлері  
Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар:  
А)Әңгіме мазмұнын толық меңгереді

ә)Сұрақтарға жауап бере алады

 

 

а) Өз ойын еркін жеткізе алады

ә)Өз ойын қорғай білуге үйренеді

б) Салыстыра алады

в) Ғаламторды пайдалана алады

 

а) Пікірталастыра алады

ә) Өмірден мысалдар келтіріп,дәлелдей алады

 

 

 
Уақыты Кезеңдері Тапсырма мақсаты Мұғалім не істейді Оқушылар не істейді Ресурстар  
2 мин

 

 

 

 

 

1мин

 

 

 

 

 

2мин

Ұйымдастыру Топқа бөлу

Топ басшысын тағайындау

Бағалау парағы

Психологиялық дайындық

 

 

 

Өткен сабақты пысықтау,білімдерін тексеру

 

 

Оқушылардың бойында сенімділік туғызу мақсатында өткізу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мен ….білемін

Жемістерді тарату

Балалар сендердің ойларыңша сабақ қандай болу керек?

Сабақтың қандай болғаны ұнайды?

Ал, оқушы сабақта қандай болу керек?

Бүгін бізде топтық жұмыс Топта жұмыс жасағанда қандай ережелерді ұстанамыз? /тақтаға ілу/  Әр топтың басшысы болады, топ басшысы мына значоктарды тағып алсын.

Бүгінгі сабағымызда әр оқушы өзін-өзі гүл өсіру арқылы бағалайды.

 

 

 

Мұғалім тыңдайды

Топқа бөлінеді.

Топ басшысын сайлайды

Топ ережесін еске түсіреді

Ойланады,жауап береді.

Бір-біріне күлкі сыйлайды

 

 

Оқушылар өткен сабақта өткенін айтады

Топ ережесі жазылған плакат

 

Слайд(үй тапсырмасын  сұрау)

 
2мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

(білім,түсіну)

Қызығушылығын ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыны сыни ойлауға,ойын еркін жеткізе білуге дағдалдыру

 

 

 

 

 

Балалар мен сендерге қазір бір құпия айтайын, мүмкін бұл біреулеріңе құпия емес те шығар

Менің дәл сендер сияқты тағы бір сыныбым бар,онда да сендер сияқты  24 оқушы бар, ол 4 ә сыныбы.Ендеше осы сыныптың оқушылары  бізде ерекше бір сабақ өтетінін біліп, сендерге сәлемдеме жіберді, тыңдағыларың келе ме?

Жақсы ендеше тыңдайық

Оқушы ойланады, өз ойларын ортаға салады

 

 

 

 

 

 

 

Бейнетаспа

Оқулық «Әдебиеттік оқу»

қарындаш

 
15 мин

 

Жаңа сабақты бекіту

(жинақтау)

Пікірталас Оқушыларды танымдық қабілеттерін дамытып,пікірлерін дәлелдеуге дағдыландыру

 

 

Осы 4 сынып оқушылары сендерге сандық беріп жіберіпті. Сандықтың іішінде қазына бар. Онда жеті қазына бар. Сабақ барысында осы қазыналардың бәрін табамыз деген ойдамын.

Мұғалім сұрақ қояды:

Қазына дегенді қалай түсінесің?

Жақсы, ендеше бүгінгі тақырыбымыз да «Жеті қазынаның бірі»

Деп аталады.

Мен оқимын, сендер мұқият тыңдаңдар

 

 

Әр оқушы ізденеді,алған ақпаратын топта талқылайды,дәлелдейді Сандық, суреттер

Оқулық

АКТ ғаламтор,

ұялы телефон,

жазылған парақша,плакат,бояу қарындаштар

 
2 мин   «Кеспе» сергіту сәті

 

Қимыл –қозғалыс жасату арқылы сергіту Мәтінді мұғалім оқиды

Сұрақтар: 1.Арыстан мен ит неліктен араз болды?

2. Иттің адамға достығын қалай түсінесің?

3. Адам арасына келгенге дейін иттің өмірі қандай болғандығы туралы болжап айтып бере аласың ба?

4. Итті жеті қазынаның бірі дегенге келісесің бе? Неліктен?

Жақсы жеті қазынаның бірі итті таптық сандықтағы құпияның бірі ит екенін білдік / итті шығару/

Оқушылар мұғалімнің айтқанын жасайды

 

 

 

   
3

мин

Топтық жұмыс Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын нығайту 1-топ сендер жазушылар тобы боласыңдар, өйткені сендер кез келген үй жануарын алып, оның адам қолына қалай келгендігі туралы ертегі құрастырасыңдар?

2-топ сендер актерлер тобы болыңдар сендер мәтінді рөлге бөліп орындап көріңдер

3-топ сендер зерттеушілер тобысыңдар сендер ғаламтордың көмегімен сандықтың ішіндегі 7 қазынаның қалған алтауын табу керексіңдер

4-топ Ал сендер мәтін бойынша сурет салып қорғайсыңдар

Оқушылар топта пікірлерін айтады,салыстырады,дәлелдейді,қорғайды АКТ ғаламтор,

жазылған парақша,плакат,бояу қарындаштар,маркер

 
2 мин   Сергіту сәті Оқушыларды сергіту, демалады Бірге орындайды Оқушылар қимылдарды қайталайды Интертақта  
7 мин   Әр топқа тапсырмасын  орындайды ,қорғайды Зерттеушілер тобы болжамдарын жасады, ендеше сандықты ашайық, сонымен қазақ халқы жеті қазына деп нені айтқан екен. Қосымша сұрақпен толықтыру,тыңдау Балалар қорғайды,дәлелдейді.

Жеті қазынаны хормен айту

плакат,  
Жинақтау 5 мин Слайд «Жеті қазына» көрсету

Видео «Ит»

Не….білдім

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты видеоны көрсетеді «Не ……білдім?» Оқушылар мұқият қарап жауап береді    
2мин  Бағалау Кері байланыс Формативті бағалау

Өзін-өзі бағалау смайликтер арқылы

Оқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға дағдыландыру Топтар өзіне ұнаған топқа гүлдерін сыйлайды

Балаларға шыққан аппликацияны көтерткізу

Топтар өзіне ұнаған топқа гүлдерін сыйлайды

Балалар аппликацияны көтереді Смайликтер бейнесімен сабақты бағалайды

Бағдаршам,смайликтер  
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:     ,пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету Зерттеушілер тобы болжамдарын жасады, ендеше сандықты ашайық, сонымен қазақ халқы жеті қазына деп нені айтқан екен.
Не сәтті болды?

 

 

Сабақ көңілімнен шықты. Балаларды таңқалдыратын тұстары көп болды.Балалар 4 «Ә»сыныбының сәлемдемесін көргенде қатты әсер алды , сиқырлы сандықты көргенде таңқалды  , ғаламтормен жұмыс жасаған тұстары өте сәтті болды  
Не сәтті болмады?

 

 

Сабақты өте жақсы өтті деп бағалап кеткенімен, жазба жұмыстары аздау болып көрінді  
Нені жақсартуға болады?

 

 

Уақытты үнемдеп пайдалану, жазба жұмыстарын кіріктіру, топтық жұмыстағы әр оқушының рөлді бөліп, тұтас қатысуы  
Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?

 

 

Көтеріңкі көңіл-күймен сабақты бастау, балаларды жиі мадақтау, қолдау  
Нені өзгертуге болады?

 

 

Сабақтарды Блумға салып өткізсем деймін  

 

                                                                                              

                

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *