Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару (Презентация)

«Қаракөл орта мектебі» ММ

Өткізген: математика

 пәнінің мұғалімі Аявхан Қымбат

ТАҚЫРЫБЫ:  «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару» 

 Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару қабілетін қалыптастырады

Сабақтың типі: қайталау

                                                                                                                                                                    Қайталау оқу арнасы

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Уақыт Ресурс
А Мотивация -Сәлеметсіздерме! Қалдарыңыз қалай? Көгіл күйлеріңіз жақсы ма?

-«Көңіл-күй» стратегиясы. Бастаймыз.

Амандасады.Сұрақтарға жауап береді.

Өз жасаған гүлдерін, жапырақтарын бір біріне сыйлайды.

 

 

2 мин

Қолдан жасалған гүлдер, жапырақтар
Топқа бөлу -Қазір тақтадағы ұяшықтарды ашасыздар. Көбейткіш түбір белгісінің алдында-1 топ, көбейткіші түбір белгісінің ішінде -2 топ. Ұяшықтарды таңдап, топқа бөлінеді, жайғасып отырады. 3 мин Карточкалар
Сабақтың тақырыбын, мақсатын қою. -Қәнеки балалар, кім айтады біз бүгін неліктен топқа бөлінуде түбір белігісінің ішіне енгіздік және алдына шығаруды орындадық?

 

-Дұрыс бүгінгі сабағымыз шынындада қайталау сабағы. Қайталайтын тақырыбымыз «квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру». Осы тақырыпқа байланысты қандай мақсат ұсына аласыздар?

Өз пікірлерін, ойларын айтады. (жауап мүмкін сабағымыздың тақырыбы-квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді қайталау)

-алған білімдерді жинақтап, есеп шығаруда қолдануды білу. және түрлендірулерді қолданып есеп шығаруды дағдыландырамыз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ауызша

Үй жұмысын тексеру Үйге сіздерге не берілді?

№83, №84

Оны біз «Сәйкестік» әдісі арқылы тексереміз

Есеп шығарып келу

Критерийлер:

Дұрыс жауап — 5

Бұрыс жауап — 0

 

 

 

6 мин

 

 

 

ноутбук

В Практикада қолдану

пирамида

 

оқулықпен жұмыс (топпен)

Оқулықтың бетін ашамыз

№ 79

1 топ – 1, 2, 4.

№80

2 топ – 1,3, 4.

Дұрыс жауаптар арқылы тексереді

Пирамида құрастырамыз

Оқушылардың мүмкін критерийлері:

Дұрыс жауап — 5

Бұрыс жауап – 0

 

Орындарында топпен орындайды

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

тақта

Оқулық

С Сергіту сәт Сіздер шаршаған шығарсыңдар, 2 мин  жұмыстан демалыңыздар. «қаңқа» биін билейміз билейді 2 мин Интербелсенді тақта
Қорытынды

 

 

Дарынды оқушылар

-Жұмыстан демалдық, енді жаңа күшпен келесі тапсырмаға көшейік.

-Информатика пәнін есімізге түсірейік.                                                                                                                      -Алгоритм мағынасын қалай түсінесіздер?

-Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі. Енді біз

1 есеп беріледі соны шығарып

«Интеллект-картаны» қорғау

Жауаптары (белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны)

Ватманда алгоритм-схема арқылы көрсетеді және есепті қорғайды

Критерийлер:

Дұрыс жауап — 5

Бұрыс жауап — 3

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

Ауызша

 

Ватман, маркер, стикерлер

 Енжар оқушылар Шағын тест. Нашар үлгерген оқушылар келіп тест тапсырмаларын алады және өздеріне консультант таңдап алады Тест тапсырмаларын орындайды

Критерийлер:

4 есеп дұрыс – 5 ұпай

3 есеп – 4 ұпай

2 есеп – 3 ұпай

1 есеп – 1 ұпай

Консультанттар тексереді, ұпайларын қояды

 

 

 

 

 

 

7 мин

Бір парақ қағаз

 

 

 

 

 

 

E Рефлексия

 

«Табыс» ағашын отырғызайық.

 

Алмаларға сабақты меңгердім, қиналамын, меңгерген жоқпын деп жазып жапстырады. 4 мин Алмалар
Бағалау Ал енді әркім бағалау парақшасына бағасын қояды өз бағалау парығы бойынша бағаларын айтады 2 мин Ауызша
F Үй жұмысы №88 есеп

 

Күнделіктерін толтырады, бағаға әкеледі 1 мин
Сауболыңыздар Сауболыңыз

 

«5» — 40 жогары

«4» — 33-39

«3» — 27-32

 

 

 

Бағалау парағы

 

Оқушылардың аты-жөні

Үй жұмысы

«Cәйкестік» әдісі

«пирамида» құрастыру ойыны «Интеллект карта» Шағын тест «Ой толғау» Қорытынды баға
Дұрыс-5 ұпай

Бұрыс-0 ұпай

Дұрыс-5 ұпай

Бұрыс-3 ұпай

4 дұрыс-5 ұпай

3 дұрыс-4 ұпай

2 дұрыс-3 ұпай

1 дұрыс-1 ұпай

Дұрыс-5 ұпай

Бұрыс-0 ұпай

«5» — 40  ұпай және одан жоғары

«4» —  33 ұпайдан 39 ұпайға дейін

«3» — 27 ұпайдан 32 ұпайға дейін

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *