«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің тәрбиелік мәні

 

 Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Уринбаева Камшат  5   «а» сыныбы

оқушының саны 19    

16.10.14 ж
Сабақтың атауы Тақырыбы: «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің тәрбиелік мәні
Сілтеме  Әдебиет

Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,  слайдтар, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

1.    1.Ертегінің тәрбиелік мәнін жан-жақты ашу;

2. Кендебай бейнесін аша отырып, сыни тұрғыда талдау жасау арқылы аша отырып оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту;

3. Кендебайдың жақсы қасиеттері мен істерінің мәнін терең түсініп, өз бойларына дарыта білуге, кейіпкерден үлгі ала білуге тәрбиелеу.

 Міндеттер

 

1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;

2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;

3.Сыни тұрғыдан ойлауын  дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

4. Сабақтан  белгілі бір ой қорытындылар жасау;

Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

2.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалау мүмкіндіктерін жасау;

3.Сабақтан  ой түйіп, қорытынды жасау.

Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жинақтау сабағы

Сұрақ –жауап, ішінара ізденіс, талдау, салыстыру, анықтау.

«Топтастыру», «Веен диаграммасы», «Эссе» стратегиялары, «Екі жақты күнделік», «Әңгіме кестесі», «Кубизм»

 

 Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, бағалау парағы
Күтілетін нәтиже
  1. Шығармашылықпен жұмыс жасайды;
  2.  Кейіпкерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;

3.   Кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере біледі;

4.  Ой қорытады;

5. Пікірлерін айтады;

6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

 

Ұйымдастыру

кезеңі

-Сәлемдесу;

3 топқа оқушылар топтасады.

’’ Ертегілер әлемі’’   әнін тыңдату, қосылып ән айтқызу.

-Ертегі туралы ән неге тыңдадық деп ойлайсыңдар?

(Балалардан халық ауыз әдебиеті оның ішінде  ертегілерді оқып жатырмыз деген жауап алынуы қажет.)

 

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

 

№ 4-сабақ.   «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің тәрбиелік мәні

 

                                            Жаңа сабақ    
1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
                                            Сабақтың барысы                               
2. Мұғалімнің іс-әрекеті        Оқушының іс-әрекеті                  32 мин
 1. Кендебай бойындағы қасиеттерді топтастыру мақсатында «Топтастыру» стратегиясын жүргізеді.

2. Ертегіден Кендебайдың

Қайырымдылығы 

Қамқорлығы –

Жанашырлығы –

Кішіпейіл 

Адалдығы –

Шыдамдылығы –

Көрінетін тұстарын анықтату және айтқызу.

 

 

3. Кендебай мен бай балаларын салыстырту.

4. Оқушыларға кесте береді. Нені үйрену керек? Неден жирену керек? деген сұрақтар төңірегінде оқушыларға таңдау жасатады.

5. Ойталқы:  «Егер сен Кендебай болсам қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің?»

6.Адам бойындағы түрлі қасиеттерді топтастырып дәлелдеу.

  1. «Әңгіме кестесін» толтыру
  2. «Адамгершілікті қалай түсінемін» ойтолғау жазу.
  3.   «Екі бетті күнделік» толтыру.

10.  Бағалау парағына  оқушылардың өздерінің бағалауы бойынша бағалары қойылады.

 1. Кендебай бойындағы қасиеттерді топтастыру мақсатында «Топтастыру» стратегиясын орындайды.

2. Әр топ өз пікірін жазады, тақтаға шығып қорғайды.

2. Ертегіден Кендебайдың

Қайырымдылығы 

Қамқорлығы –

Жанашырлығы –

Кішіпейіл 

Адалдығы –

Шыдамдылығы –

Көрінетін тұстарын анықтайды және айтады.

3. Кендебай мен бай балаларын салыстырады, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды.

4.  Нені үйрену керек? Неден жирену керек? деген кестеге  оқушылар кейіпкерлердің бойындағы өздері таңдаған немесе жиренетін қасиеттерді жазады, таңдау жасайды.

5. Ойталқы:  «Егер сен Кендебай болсам қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің?» ойларын жазады.

6.Адам бойындағы түрлі қасиеттер туралы топтастырып, дәлелдейді.

7. «Әңгіме кестесін» толтырады.

8.  «Адамгершілікті қалай түсінемін» ойтолғау жазу

9. «Екі бетті күнделік» толтырады.

10.Топ оқушылары  өздерін -өздері  бағалайды.

        Қорыту                    Күтілетін нәтиже                       3 мин
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 “Иманның абзалы- сабырлық, кең пейілді, қайырымды болу, басқаның кемшілігін кешіре білу”деген хадиспен  қорытқызу;  

Ойларын дәлелдейді, қорытады.

                                                         Бағалау                                   2 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бағалау парағындағы оқушылардың бағаларын қорыту Бағалау парағындағы ұпайлар есептеледі.
                                                       Үйге тапсырма                         1 мин
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 “Керқұла аттың өсіп жетілуі” тақырыбында ертегі жазу   Күнделікке жазады.

 

 

 

 Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Уринбаева Камшат  5   «а» сыныбы

оқушының саны 19    

18.10.14 ж
Сабақтың атауы Тақырыбы: «Қырық өтірік» ертегісі
Сілтеме  Әдебиет

Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,  слайдтар, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

Ертегінің мазмұнын игеру,жанрлық ерекшелігін тану; шығармашылық жұмыстар арқылы оқушының ой-қиялын дамыту; өзіндік көзқарасын, жазба әдеби тілін қалыптастыру;
 Міндеттер

 

1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;

2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;

3.Сыни тұрғыдан ойлауын  дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

4. Сабақтан  белгілі бір ой қорытындылар жасау;

Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1.Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

2.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалау мүмкіндіктерін жасау;

3.Сабақтан  ой түйіп, қорытынды жасау.

Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жинақтау сабағы

Сұрақ –жауап, ішінара ізденіс, талдау, салыстыру, анықтау.

«Топтастыру», «Веен диаграммасы», «Эссе» стратегиялары, «Екі жақты күнделік», «Әңгіме кестесі», «Кубизм»

 

 Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, бағалау парағы
Күтілетін нәтиже
  1. Шығармашылықпен жұмыс жасайды;
  2.  Кейіпкерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды;

3.   Кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере біледі;

4.  Ой қорытады;

5. Пікірлерін айтады;

6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

 

Ұйымдастыру

кезеңі

-Сәлемдесу;

3 топқа оқушылар топтасады.

’’ Ертегілер әлемі’’   әнін тыңдату, қосылып ән айтқызу.

-Ертегі туралы ән неге тыңдадық деп ойлайсыңдар?

(Балалардан халық ауыз әдебиеті оның ішінде  ертегілерді оқып жатырмыз деген жауап алынуы қажет.)

 

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

 

№ 4-сабақ.   «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің тәрбиелік мәні

 

                                            Жаңа сабақ    
1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
                                            Сабақтың барысы                               
2. Мұғалімнің іс-әрекеті        Оқушының іс-әрекеті                  32 мин
 1. Кендебай бойындағы қасиеттерді топтастыру мақсатында «Топтастыру» стратегиясын жүргізеді.

2. Ертегіден Кендебайдың

Қайырымдылығы 

Қамқорлығы –

Жанашырлығы –

Кішіпейіл 

Адалдығы –

Шыдамдылығы –

Көрінетін тұстарын анықтату және айтқызу.

 

 

3. Кендебай мен бай балаларын салыстырту.

4. Оқушыларға кесте береді. Нені үйрену керек? Неден жирену керек? деген сұрақтар төңірегінде оқушыларға таңдау жасатады.

5. Ойталқы:  «Егер сен Кендебай болсам қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің?»

6.Адам бойындағы түрлі қасиеттерді топтастырып дәлелдеу.

  1. «Әңгіме кестесін» толтыру
  2. «Адамгершілікті қалай түсінемін» ойтолғау жазу.
  3.   «Екі бетті күнделік» толтыру.

10.  Бағалау парағына  оқушылардың өздерінің бағалауы бойынша бағалары қойылады.

 1. Кендебай бойындағы қасиеттерді топтастыру мақсатында «Топтастыру» стратегиясын орындайды.

2. Әр топ өз пікірін жазады, тақтаға шығып қорғайды.

2. Ертегіден Кендебайдың

Қайырымдылығы 

Қамқорлығы –

Жанашырлығы –

Кішіпейіл 

Адалдығы –

Шыдамдылығы –

Көрінетін тұстарын анықтайды және айтады.

3. Кендебай мен бай балаларын салыстырады, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды.

4.  Нені үйрену керек? Неден жирену керек? деген кестеге  оқушылар кейіпкерлердің бойындағы өздері таңдаған немесе жиренетін қасиеттерді жазады, таңдау жасайды.

5. Ойталқы:  «Егер сен Кендебай болсам қойшы балаға қандай жақсылық жасар едің?» ойларын жазады.

6.Адам бойындағы түрлі қасиеттер туралы топтастырып, дәлелдейді.

7. «Әңгіме кестесін» толтырады.

8.  «Адамгершілікті қалай түсінемін» ойтолғау жазу

9. «Екі бетті күнделік» толтырады.

10.Топ оқушылары  өздерін -өздері  бағалайды.

        Қорыту                    Күтілетін нәтиже                       3 мин
4 .Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 “Иманның абзалы- сабырлық, кең пейілді, қайырымды болу, басқаның кемшілігін кешіре білу”деген хадиспен  қорытқызу;  

Ойларын дәлелдейді, қорытады.

                                                         Бағалау                                   2 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бағалау парағындағы оқушылардың бағаларын қорыту Бағалау парағындағы ұпайлар есептеледі.
                                                       Үйге тапсырма                         1 мин
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 “Керқұла аттың өсіп жетілуі” тақырыбында ертегі жазу   Күнделікке жазады.
[bws_related_posts

 

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика