Көпбұрыштың периметрі

Сабақтың тақырыбы:Көпбұрыштың периметрі

Мақсаты:Периметрі туралы түсінік қалыптасады.

Күтілетін нәтиже:Топ бойынша есептерді шығару тәсілдерін түсінеді,периметр туралы ұғым қалыптасады.периметрді таба алады.

Әдіс-тәсілдер: Сыни ойлау,Акт,топтық жұмыс,Оқытуды бағалау,жекелей жұмыс.

Сілтемелер: Э.оқулық.Жеке таратпалар.А-4, стикерлер,оқулық.Көбелектер,гүлдер.

Кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Өткенді еске түсіру.

 

 

 

Қызығушылығын ояту

 

 

 

Тест тапсырмасы

 

 

 

 

 

Жаңа  сабақ

 

 

Электрондық  оқулық

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Арифметикалық диктант

 

Топ болып жұмыс істеу.

 

 

 

Өзіндік жұмыс

 

 

 

Тақтамен жұмыс.

 

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау.

 

Үй тапсырмасы

 

 

Бағалау

 

 

 

 

Рефлексия.

1. Көңіл күйді көтеру.

 

 

 

Топқа бөлу.

 

Шаршының қасиеті,төртбұрыштың қасиетін сұрау.

 

Топқа тапсырма бере отырып,топ ережесін сақтауды ескерту

 

Бұл қайсы?  Болжамдық тестік тапсырманы таратып беру

 

 

 

Көпбұрыштың

периметрі.

 

Р-периметрдің  белгіленуі.

Электрондық  оқулық  арқылы   жаңа сабақты  түсіндіру.

 

Тапсырма  беру.

 

 

 

 

 

 

«Көбелек»әні.

 

 

Элект.оқулықтан көрсетіледі

 

 

№2.96-бет.слайд арқылы түсіндіру

 

Оқулықтағы теңдеулерді орындату

 

 

Өрнектің мәнін табу

 

 

 

№5 ауызша шығаратынын

хабарлау

 

Бүгін сабақта не білдік? Не ұнады?

 

№ 6

 

 

Формативті бағалау

 

 

 

 

 

Білім ағашы

 

Қонақ күту- салтымыз,

Оқып,біліп жатырмыз.

Келген қонақ сіздерге,

Сәлем бердік жалпымыз.

 

Фигураларды таңдау арқылы(шаршы, төртбұрыш)

1-топ.                                                                               1.Сүйір бұрыш сыз.                                                    2.Тік бұрыштан үлкен қай бұрыш?                          3.Барлық қабырғасы тең фигура

2-топ.                                                                           1.Тік бұрыштан кіші бұрыш

2.Бұл фигураның 3 бұрышы бар.                              3.Қарама-қарсы қабырғасы тең фигура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топ                                                   Көпбұрыштың Рберілгені бойынша табу.8см,3см,4см,2см.                                                          2-топ.                                                         Төртбұрыштың Р табу,сызғышпен жұмыс.

 

Би қимылдарын  орындау

 

 

Электронды оқулық арқылы тапсырма орындайды.

№2.96-бет.слайд арқылы шығару,құрастыру.

 

№4.Теңдеулерді шешуін слайд арқылы тексеру.

 

 

№3.Өрнекті жазып,мәнін табу.         50+а                   а=9, 42                                                                                 76-а                    а=4,  40

№5   ауызша шығару.

 

 

Оқушылар жауабы.

 

 

Күнделікке жазу

 

«Бағдаршам» әдісі бойынша

Смайликтер арқылы топты бағалау.

Шапалақ арқылы қолдау көрсету.

Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *