Көпмүшеге амалдар қолдану

Көпмүшеге амалдар қолдану

 

 

Ораз Жандосов атындағы орта мектебі
16 қыркүйек 2016 жыл Калымбетова Сайлаугуль
7 сынып алгебра А.Әбілқасымова 26

 

 

26
Сабаққа негізделген оқу мақсаты  /мақсаттары/

 

 

 Көпмүшенің анықтамасымен танысады,бірмүше мен көпмүше арасындағы байланысты ажыратып есептер шығаруға  үйренеді.

 

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:Бірмүшені көпмүшеге көбейту алгоритмін, ережесін біледі, оларды қарапайым есептер шығаруда қолдана алады
  Оқушылардың басым бөлігі:

Бірмүшені көпмүшеге көбейту  ережесін біледі, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады

  Кейбір оқушылар:

Күрделі түрде берілген бірмүшені көпмүшеге көбейтуді еркін орындайды, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады

Тілдік мақсат Стандарт,коэффициент ұғымымен таныстыру
  Негізгі сөздер мен тіркестер
  Бірмүше,көпмүше,коэффициент,стандарт,өрнек,есеп шығару,есептеу,
  Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
  Сандық өрнек деп нені айтамыз?

Өрнектің ішіндегі әріпті өрнектерді қалай табамыз?

Бірмүщенің коэффициенттерін айта  аласыз ба?

Айнымалыны қалай табамыз?

Ереже бойынша бірмүшені стандарт  түрге қалай келтіруге болар еді?

 

   

Жазылым бойынша ұсыныс

Алдыңғыоқу Бірмүшенің, көпмүшенің берілу түрлері, бірмүше, көпмүше анықтамалары, негіздері бірдей дәрежелерді көбейту, ұқсас мүшелер, коэффициент,ұқсас мүшелерді біріктіру
Жоспар

 

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
  Мұғалімніңіс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті  
Ұйымдастыру.

(2 мин)

Сәлемдеседі.Сыныпты түгендейді. Оқушылар назарын сабаққа аударады. Сабақтың мақсатын қояды. Жақсы тілек айтады,

Сабақтың  мақсатымен танысады.

Оқулық

Жазу дәптері

 

Үй тапсырмасы.

Қызығушылықты ояту.

Ой қозғаустратегиясы

 (10 мин)

Оқушылар «Өрмекшінің торы»  әдісі бойынша тапсырма береді,бірмүше қасиеттерін сұрайды,өрнек,санды және әріпті өрнек

 

Еске түсіреді, жауап береді. Түрлі- түсті жіптер
Мағынаны ажырату:

«Миға шабуыл»

Жаңа материалды меңгеру

( 25мин)

Көпмүше  анықтамасын және оны  стандарт түрге келтіру ережесін тұжырымдау.АКТ пайдаланып слайдтар ,түрлі тапсырмалар беру.  

 

Бір-біріне түсіндіреді, топ бойынша қорғайды,керек ақпаратты жазып алады

 

 

 

 

Сергіту сәті:

2 мин

«Күн сәулесі» сергіту жаттығуын

жасату күн сәулесі

-анаға түсті

-қыздарға

-ұлдарға т.б.

Орындарынан тұрып,  сергіту жаттығуын жасайды.  

 

 

Қолдану.

10 мин

 «Фигуралар» тақырыбында оқушыларға  бірмүше,көпмүше, функция , алгебра  деген жазулар бар төрт түсті қағазға жазып қойылады,балалар сол бойынша топқа бөлінеді. Әр топ  есептерді шығарады,  қорғайды.

 

 Есептерді  шығарады.Қасындағы топтардың есептерін тексереді Түрлі-түсті қағаздар,

АКТ,

топқа берілген қағаздар

Қорытынды

бағалау

3 мин

Өткен материал бойынша «Амалдар» тақырыбында   сканворд құрастырады,  топтарға шешкізеді. Сұрақ-жауап береді Плакат , сызғыш,

қарындаш

Үйге тапсырма беру

1 мин

Саралап беру :  әр оқушыға

түсіндіріліп    деңгейіне қарай

 

 

А:№166,

В:№167,С:№169

Қосымша ақпарат
Саралау

 

Бағалау

 

 Пән аралық байланыс:

Математика,геометрия

 

Кері байланыс :

2-мин

 

 

Өзін-өзі бағалау,топтық бағалау:мақтау,мадақтау,

Рефлексия-бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Ұнаса несімен ұнады?

Бүгінгі сабақ жайлы ұсыныс пікірлерің болса жазыңдар.

 

Оқушылар түрлі стикерлермен кері байланыс орнатып бүгінгі сабақ жайлы рефлексия жасайды
Қорытынды бағамдау

Не сәтті өтті?

Не сәтсіз өтті?

Нені дамыта алар едім?

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Бірмүше және көпмүше

Мақсаты: Оқушылар бірмүше және  көпмүшеге байланысты  амалдар қолдануда есептер шығаруды үйренеді,ойлау, есте сақтау қабілеттерін , өз бетінше жұмыс істеу  дағдысын қалыптастыру ,алға қойған мақсатқа жетуге, жауапкершілікке, ұжымдық жұмысқа, өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу.

Сабақтың тақырыбы Оқытудың мақсаты Белсенді оқытуда қолданылатын  әдіс-тәсілдер  Математика пәнін  үйренудегі кедергілерді жою Күтілетін нәтиже Бағалау ,соның ішінде оқытуүшін бағалау Барлығын қосқанда Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар

 

Бірмүше. Бірмүше

нің стандарт түрі

 

 

1.Бірмүшеұғымымен ,анықтамасы-ментанысады;

Бірмүшені  стандарт түрге келтіруді үйренеді

 

Психологиялық ахуал туғызу: «Мен саған..»

Оқыту үшін бағалау:

жаңа сабаққа қажетті ұғымдарды «Бірмүше.Көпмүше» тақырыбында анаграмма шешу арқылы табады;

СТО: «Карта ойыны»

ашық  сұрақтар қою ,

 

 

Оқушылардың  бірмүшені ажырата алмауы/бірмүше-ні ажыратуға байланысты деңгейлік тапсырма беремін/,

дәрежесін анықтай алмауы

/дәреже табуға тапсырмалар беру/

 

Бірмүше ұғымының  анықтамасын

айтып береді;

бірмүшені стандарт түрге келтіруге есептер шығара алады

 Мадақтау,

мақтау,өзін-өзі

бағалау,бір-біріне сұрақтар қою

 

Оқушыларға жаңа сабақ ұғымдарын анаграмма арқылы шешеді,

ашық

сұрақтар  беру арқылы бірмүшені табады,стандарт түрге келтіреді

 

 

Оқулық, жұмыс  дәптерлері, үлестірме  материалдар, анаграмма

Көпмүше және көпмүше-лерге амалдар қолдану

 

 

 

Көпмүшенің анықтамасы-мен танысады,бірмүше мен көпмүше арасындағы байланысты ажыратып есептер шығаруға  үйренеді.

 

«Ақиқат -жалған» сұрақтар қою әдісі  үй тапсырмасын тексеру;

«Миға шабуыл» әдісі;жас ерекшеліктеріне қарай оқыту: деңгейлеп тапсырма беру;

АКТ: интерактивті тақта презентация; «Фигуралар» топқа бөлу

;«Ақылдының алты қалпағы» стратегиясы

Сергіту сәті: «Өтінемін » Өзара бағалау,өзін-өзі бағалау: кері байланыс,

критерийлар арқылы бағалау;

 

Оқушылар көпмүшелерді шатастырады/ЖЖ,ТЖ  ажыратуға байланысты /, көпмүшелерге амалдар қолданудыбілмеуі

/көпмүшелерді табуға деңгейлік есептер беру/

 Көпмүшенің анықтамасын айтып береді.

Көпмүшелер-ге амалдар қолдануға есептер шығара алады.

 Мақтау,мадақтау,өзін-өзі бағалау,критерийлар арқылы бағалау Топпен жұмыс,бірлескен жұмыстар жүргізу,жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалар беру,сұрақтар қою,кері байланыс орнату,АКТ қолдану Оқулық, жұмыс  дәптерлері, үлестірме  материалдар,    стикерлер,
Көпмүшеге амалдар қолдану

 

 

 Тақырып бойынша есептер шығаруды,

тірек сөздерге талдау жасауды, ұқсас мүшелерді ажыратып

амалдар қолдануды үйренеді.

 

 

Психологиялық ахуал  орнату; «Фигуралар » түрлі-түсті қағаз арқылы топқа бөлу; «Өрмекшінің торы»

СТО үйрету :топпен  жұмыс, бірлескен оқу,ЖЖ;

Диалогтік оқыту:

сөзжұмбақ шешеді , логикалық тапсырмалар орындайды

«Түртіп алу» стратегиясы:

тақырып ішіндегі түсініксіз сөздерді қарындашпен сызып , мағынасын ашады.

Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,деңгейлік тапсырмалар беру, «Амалдар»

Сөзжұмбақ  шешу, АКТ

Сергіту жаттығуы: «Күн сәулесі»,

Кері байланыс: Бүгінгі сабақ ұнады ма?;

Ұнаса  несімен ұнады?

 

 

Бірмүше мен көпмүше айырмашылығын білмеуі /ЖЖ,ТЖ жүргізу/

 

Оқушылар бірмүшелер мен көпмүшелер-ден алған білімдерін практикада қолдануды үйренеді,есеп шығарғанда қолдана алады Критерийлер бойынша  бір-бірін бағалайды, өзін-өзі бағалайды,

мақтау,

мадақтау

 «Фигуралар» топқа бөлу; «Гаухартас иерархиясы»,

ЖЖ,ТЖ, «Амалдар » сканворд шешу, «Күн сәулесі» сергіту жаттығуы, ТЖ,ЖЖ,Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырма беру

 АКТ,

презентация

стикер,оқулық,

Алдамұратова «дидактикалық материалдар»

Бірмүше , көпмүше-ге амалдар қолдану  Бірмүше мен көпмүшені талдауды, салыстыруды үйренеді Үй тапсырмасын тексеру «Кубизм»;

Деңгейлік тапсырмалар:

топпен жұмыс,бірлес-кен жұмыс,

СТО ,  «Бас бармақ» рефлексия

Түрлі амалдарға байланысты есептерді шығаруды білмеуі/амалдарға әртүрлі есептер көрсету арқылы /

Салыстыруды шатастырады/салыстыруға байланысты деңгейлік тапсырмалар беру/

Бірмүше мен көпмүшеге түрлі амалдарға есеп шығаруға байланысты алған білімдерін тереңдетеді , салыстырып береді Мақтау,мадақтау,рефлек-сия/кері байланыс/ Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы өткен материалдарды қайталау,жинақтау, «Кубизм» әдісі бойынша басқалармен жұмыс;ойлану, шешім қабылдау, мәселені шешу;

ақпаратты басқару; «Бас бармақ» рефлексия

 

 

 

 

 

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика