Көпмүшеге амалдар қолдану

Көпмүшеге амалдар қолдану

 

 

Ораз Жандосов атындағы орта мектебі
25 қазан 2016 жыл Калымбетова Сайлаугуль
7 сынып алгебра А.Әбілқасымова               22

 

 

                        22
Сабаққа  негізделген оқу мақсаты  /мақсаттары/

 

 

 

Көпмүшенің анықтамасымен танысады, бірмүше мен көпмүше арасындағы байланысты ажыратып есептер шығаруға  үйренеді.

 

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:Бірмүшені көпмүшеге көбейту алгоритмін, ережесін біледі, оларды қарапайым есептер шығаруда қолдана алады
  Оқушылардың басым бөлігі:

Бірмүшені көпмүшеге көбейту  ережесін біледі, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады

  Кейбір оқушылар:

Күрделі түрде берілген бірмүшені көпмүшеге көбейтуді еркін орындайды, оларды өткен тақырыптармен байланыстыра отырып әртүрлі есептер шығара алады

Тілдік мақсат Стандарт,коэффициент ұғымымен  таныстыру
  Негізгі сөздер мен тіркестер
  Бірмүше,көпмүше,коэффициент,стандарт,өрнек,есеп шығару,есептеу,
  Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
  Сандық өрнек деп нені айтамыз?

Өрнектің ішіндегі әріпті өрнектерді  қалай табамыз?

Бірмүщенің коэффициенттерін айта аласыз ба?

Айнымалыны қалай табамыз?

Ереже бойынша бірмүшені стандарт түрге қалай келтіруге болар еді?

 

   

Жазылым бойынша ұсыныс

Алдыңғы оқу Бірмүшенің, көпмүшенің берілу түрлері, бірмүше, көпмүше анықтамалары, негіздері бірдей дәрежелерді көбейту, ұқсас мүшелер, коэффициент,ұқсас мүшелерді біріктіру
Жоспар

 

 

Жоспар-ланған уақыт                                                Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті  
Ұйымдастыру.

(2 мин)

Сәлемдеседі.Сыныпты түгендейді. Оқушылар назарын сабаққа аударады. Сабақтың мақсатын қояды. Жақсы тілек айтады,

Сабақтың  мақсатымен танысады.

Оқулық

Жазу дәптері

 

Үй тапсырмасы.Қызығушылықты ояту.

Ой қозғау стратегиясы

 (10 мин)

 Оқушылар «Өрмекшінің торы»  әдісі бойынша тапсырма береді,бірмүше қасиеттерін сұрайды,өрнек,санды және әріпті өрнек Еске түсіреді, жауап береді. Түрлі- түсті жіптер
Мағынаны ажырату:

«Миға шабуыл»

Жаңа материалды меңгеру

( 25мин)

Көпмүше  анықтамасын және оны  стандарт түрге келтіру ережесін тұжырымдау  

 

Бір-біріне түсіндіреді, топ бойынша қорғайды,керек ақпаратты жазып алады

 

 

 

 

Сергіту сәті:

2 мин

  «Күн сәулесі» сергіту жаттығуын

жасату  күн сәулесі

-анаға түсті

-қыздарға

-ұлдарға тб

 Орындарынан тұрып,  сергіту жаттығуын жасайды.  

 

 

Қолдану.

10 мин

 «Фигуралар» тақырыбында оқушыларға  бірмүше,көпмүше, функция , алгебра  деген жазулар бар төрт түсті қағазға жазып қойылады,балалар сол б-ша топқа бөлінеді. Әр топ  есептерді шығарады,  қорғайды.

 

 Есептерді  шығарады.Қасындағы топтардың есептерін тексереді  

Түрлі-түсті қағаздар,

АКТ:топқа берілген қағаздар

Қорытынды бағалау

3 мин

Өткен материал бойынша «Амалдар» тақырыбында   сканворд құрастырады,  топтарға шешкізеді. Сұрақ-жауап береді Плакат ,сызғыш,

қарындаш

Үйге тапсыр-ма беру

1 мин

Саралап беру :  әр оқушыға

түсіндіріліп    деңгейіне қарай

А: №166,

В:№167, С:№169

 
Қосымша ақпарат
Сара-лау

 

Бағалау

 

 Пән аралық байланыс:

Математика,геометрия

     
 

Кері байланыс : 2-мин

 

 

Өзін-өзі бағалау,топтық бағалау:мақтау,мадақтау,

Рефлексия-бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Ұнаса несімен ұнады?

Бүгінгі сабақ жайлы ұсыныс пікірлерің болса жазыңдар.

 

Оқушылар түрлі стикерлермен кері байланыс орнатып бүгінгі сабақ жайлы  рефлексия жасайды
Қорытынды бағамдау

Не сәтті өтті?

Не сәтсіз өтті?

Нені дамыта алар едім?

 

 

[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика