Махамбет Өтемісұлы. Ереуіл атқа ер салмай

Алматы облысы

Ақсу ауданы

Абай атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі:

Сағымбекова  Бақыт Советханқызы

Пәні:   әдебиет Сынып: 8 Мерзімі:    22қазан
Тақырыбы:        Махамбет Өтемісұлы. Ереуіл атқа ер салмай
Мақсаты Ақын туралы мағлұматтармен жете танысып, өліңнің мәнін ашу.
Міндеттер  Оқулық материалына сүйене отырып өлеңнің мазмұнына, тақырыбына, идеясына талдау жасату.
Күтілетін нәтиже Топта жұмыс жасайды,таза сөйлеуге,ойларын жүйелеп айтуға үйренеді,өз көзқарастарын білдіреді, өлеңнің мәнін ашады
Кезеңдері Уақыты

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар, құралдар Кіріктірілген модульдер
Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

Үй тапсыпмасын сұрау

 

Өткенге шолу

3 мин Мозайка әдісімен топқа бөлу

Жылқы туралы мақал, тыйым сөздер, өлең шумағын айтуға,  сипаттама беруге тапсырма беру.

Мозайка әдісімен топқа бөліну

Жылқы туралы мақал, тыйым сөздер, өлең шумағын айтады,  сипаттама береді.

Форма тивті (сөзбен) Қиыққа бөлінген суреттер Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
2 мин

 

 

8мин

Сайф Сарайидың нақыл сөздерінің мағынасын ашқызу.

Өтілген тақырыптар бойынша топтарға бір-біріне сұрақтар қойғызу.

Сайф Сарайидың нақыл сөздерінің мағынасын ашу.

Өтілген тақырыптар бойынша бір-біріне сұрақтар қою.

Форма тивті стикермен,

бағдаршаммен

Стикер,

 

 

бағдаршам түстері

ОҮБжәне ОБ
Жаңа сабаққа кіріспе

 

 

Жаңа тақырып

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

Жаңа сабақты пысықтау

2 мин

 

 

 

8мин

Махамбеттің «Жұмыр қылыш»күйін тыңдату, ақын туралы білетіндерін сұрау.

Топтарға ақынның өмірі мен шығармашылығын, өлеңін, таным дерек материалын, әдебиет теориясын бөліп беріп, оқуға тапсырма беру

Махамбеттің «Жұмыр қылыш»күйін тыңдау, ақын туралы білетіндерін айту.

Оқып шығып, түсінгендерін айту:

1-топ: өмірі;

2-топ: өлеңі;

3-топ: таным дерек;

4-топ: әдебиет теориясы.

 

 

 

 

Бағдаршаммен топтардың бірін-бірі бағалауы

Үнтаспа

 

 

 

оқулық, бағдаршам түстері

АКТ

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

2мин

 

 

 

 

Ақынның бір шумақ өлеңін тақтаға жазып, жылдам жаттауларын сұрау. Тақтаға қайта жазғызу, салыстырту. Тақтаға жазылған  ақынның бір шумақ өлеңін жылдам жаттау, тақтаға қайта жазу, салыстыру. Форматив ті (сөзбен, стикерлер мен) Интер тақта, стикерлер ОҮБжәне ОБ
11мин Постермен жұмыс жасату, топ алдында қорғату. Постермен жұмыс жасау, топ алдында қорғау:

1-топ: Махамбет кім?

2-топ: Махамбеттің суреті

3-топ: ақын өлеңдерінің тақырыбы.

4-топ: Махамбетке арнау.

Форматив ті (сөзбен мадақтау, стикерлер мен ынталан дыру) постер, маркер, стикер СТО, ОҮБжәне ОБ
Бекіту

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

Үйге тапсырма

Кері байланыс

4 мин Видеоролик тамашалату, ақын арманы жайлы сұхбат жүргізу, бүгінгі күнмен байланыстыра отырып қорытынды жасату. Видеоролик тамашалау, ақын арманы жайлы сұхбаттасу, бүгінгі күнмен байланыстыра отырып қорытынды жасау. Ынталан дыру сөздерін айту интертақта АКТ
3 мин

 

 

 

1мин

1мин

Сабақ барысындағы формативті бағаны ескеріп, суммативті  қорытынды баға қою

Үйге тапсырма беру

Кері байланыс орнату

Өздерінің жетістігі мен кемшілігін бағалау

 

 

Күнделікке жазып алу

Стикерге сабақтан алған әсерлері туралы жазу

Жиынтық баға Журнал

 

 

 

Күнделік

стикер

 

 

 

 

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *