«Менің отбасым».

Жамбыл облысы

Тараз қаласы

МКҚМ №21балабақшасының қазақ тілі мұғалімі

Игликова Гулнара Бердіқұлқызы

Білім беру саласы:  Қатынас,Шығармашылық,Таным.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:    Қазақ тілі.

Тақырыбы: «Менің отбасым».

Мақсаты:  Балалардың күнделікті ҰОІӘ алған білімдерін бекіту,тиянақтау ,тіл

мәдениетін жетілдіру,қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту. Сөздік қорларының

белсенділігін арттыру,танымдық қабілеттерін дамыту,қойылған сұрақтарға

түсініп жауап беруге үйрету,тірек суреттерді қолдана отырып сөз тіркестерін,

сөйлем құрап сөйлесе білуге үйрету,тілге тән дыбыстарды дұрыс дыбыстай

білуге жаттықтыру.Отбасы құндылықтарын бала бойына сіңіру.Балалардың тіл

үйренуге қызығушылықтарын жаңа технологияларды қолдану арқылы

ояту,мемлекеттік тілге деген орнықты,мүдделік,құрметтеу көзқарасын

қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру,сөздік жұмысы,сұрақ-жауап,дамыту

технологиясы,ойын технологиялары,ақпаратты-қатынас технологиясы,

денсаулықжинақтаушы технологиясы,саусақжаттығуы,динамиклық

үзіліс,рефлексия.

 Билингвалды компонент: анашым-мамочка, әжетайым-бабулечка,бақытты –

счастливая(ый,ое).

Көрнекіліктер: «Менің отбасым» сиқырлы қалам постері,отбасының

фотосуреттері,дидактикалық ойындардың материалдары.

Әрекет-тер кезеңі Педагогтың іс-әрекеті  Балалардың іс-әрекеті
 Дәлелді-

түрткі болатын

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздену –ұйымдас

тырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексті коррек-циялау

шы

 

 

Балалармен амандасып, шаттық шеңберін құру:

Қуанамын мен де,

Қуанасын сен де.

Қуанайық достарым,

Жарқыраған күнге де!

-Сәлеметсіңдер ме,балалар!

-Қалдарың қалай?

-Біз қазір сендермен қай тіл үйренеміз?

-Балалар біз қай Республикада тұрамыз? Қазақстан Республикасының Гимн орындау.

Балалар,сегодня я хочу вам рассказать сказку о ребенке,который жил один и начинается она так:

«Ерте,ерте,ертеде, жил-был мальчик,который был один одинешенек на свете и никого у него не было»….

Баланың көңілсіз суретін  тақтаға ілу.Балалар,скажите разве так бывает,что у человека совсем некого нет? Это очень грустная сказка,а давайте мы ее изменим,и у нашего героя появятся замечатель-ные,любящие родственники! Давайте дадим имя нашему герою-Нұрлыбек.

Кого мы поставим рядом с мальчиком? Балалар баланы айналдыра  атаған отбасы мүшелерінің суреттерін іледі.

Балалардың  отбасы жайлы білімдерін бекіту:

/интербелсенді тақтадағы суреттер бойынша/:

-Балалар, кімнің суреттерін көріп тұрсыңдар?

Балалар, как можно назвать одним словом этих людей?А как на казахском языке слово семья?У Нұрлыбек теперь тоже есть своя семья.Күлімдеген суретін ілу.

Давайте мы сегодня поговорим о семье, о родных людях.Что же такое семья?

Семья,отбасы-это люди которые живут вместе и любят друг друга, а еще всех членов семьи называют родственниками.Слово «род» означает одна большая семья. Родственники,

это люди родные друг другу әже,ата,ана, әке,әпке,аға,іні…..А теперь я проверю  ваши знания,мы поиграем в игру.Дидактикалық ойын: «Артығын тап-четвертый лишний»

Шарты: балалар суреттен артық  суретті тауып айтулары керек.Определите кто из этих людей не является родственником?

Ана-аспазшы-әже- әпке

Әке-аға-ата-дәрігер.

Әже-ата-немере- тышқан.

Ана-әпке-аға-тәрбиеші.

Ой түрткі;(рассуждение) – Зачем человеку семья?Как должны относиться люди к друг-другу в семье?

Балалардың тақпақтарын тыңдау.

Семья-это счастье,любовь и удача

Семья- это летом поездки на дачу

Семья- это праздник, семейные даты,

Подарки,покупки, приятные траты.

Семья –это важно!

Семья-это сложно!

Но счастливо жить одному невозможно!

Всегда будьте вместе,любовь берегите,

Обиды и ссоры подальше гоните,

Хочу,чтоб про вас говорили друзья:

Какая хорошая  Ваша семья!!!!!

 

Анаң-күнің,жүрегің,

Әкең-өмір тірегің.

Әжең-асыл ардағың,

Атаң-дана қорғаның.

Ағаң- қамқор асқарың,

Інің-мөлдір аспаның

Қарындасың- қанатың,

Ел-Отаның  ұшатын

Сен бақытты ұлансың,

Бәрі саған қуансын!!!!!

Әңгімелесу: балалар өз отбасының суреттерін алып,қазақша әңгімелеп береді.

Сергіту сәті: «Біз үйде нешеуміз?» саусақпен санап айтады.

Бір үйде біз нешеуміз?

Кел, санайық екеуіміз

Бас бармағын – Атам

Балан үйрек – әжем

Ортан терек – әкем

Шылдыр шүмек – шешем

Кішкентай бөбек – мен.

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз.

«Отбасы» тақпағын балалармен мнемокесте арқылы құру.

Мой отец родной –…..    әке

Мама милая-……              ана

Моя бабушка-……            әже

Добрый дедушка –……     ата.

Жеке баламен жұмыс:/Собери цепочку./ ойын түрінде.

2-бала суреттерді жасы мен жынысына қарай топтастыруы керек,разложить картинки согласно возраста и пола.

Бала-әке-ата.

Қыз-ана-әже.

Балалар, как мы все знаем, «Казахстан»- это наш  общий большой дом,наша огромная семья.А также у нас у всех есть своя любимая семья, где живут наши самые любимые родные и близкие.Это наша семья-отбасы. Как вы думаете,если называть их ласковыми словами они будут рады?

Дидактикалық ойын; «Әлпештеп,аялайық-назови ласково»

Шарты:өз отбасы мүшелерін қазақ тілінде жылы сөздермен атау. Например:мама-мамочка,мамуля с переводом  на казахском языке ана-анашым,анам.

Әке-әкешім,әкетайым.

Әже-әжетайым, ақ әжем.

Ата-аташым, атам.

Жарайсыңдар,балалар.

Дидактикалық ойын: «Керісінше-наоборот»

Шарты;балалар берілген сөздің керісінше мағынасын  тауып айтулары  керек.

Атеперь подберите слова противоположеные по смыслу.

Старший-

Үлкен-

Молодой-

Жас-

Большой-

Үлкен-

Жарайсыңдар ,балалар. Наш Нұрлыбек тоже счастлив ,у него теперь есть своя семья.Нұрлыбек в переводе означает Светлый луч.  Пусть всегда у всех будут самые свелые семьи.

Өз-өздерін бағалау,рефлексия:

Дети оцените свою работу сами,кто считает что работал очень  хорошо -поднимите руки вверх,  похлопайте:кто считает что работал хорошо покажите большой палец,скажите «жақсы», и кто считает что работал плохо разведите руки в стороны и покачайте головой.

Вы сами оценили свои знания,и я надеюсь что у вас будущем будуть самые лучшие знания ,и вы будете знать государственный язык в совершенстве.

Балалар осымен ҰОІӘ аяқталды,сау болыңыздар.

 

 

Балалар  қызығушылықпен жасайды.

 

 

 

Амандасады.

 

Сұрақтарға жауап береді.

Қазақстан Республикасының Гимн орындайды.

 

 

Балалардың жауабы.

Балалар өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы.

(мама,папа,бабушка,дедушка …..)  балалар ватман қағазына  іледі.

Балалар интербелсенді тақтадағы отбасы мүшелерін қазақша атайды. Слайд бойынша көрсетілген суреттердің аттарын атап шығады.

Балалардың жауабы.

(семья-отбасы) Семья қазақша отбасы.

Балалардың ойларын тыңдау.

 

 

 

Балалар    отбасы жайлы әңгімені тыңдайды.

 

 

 

 

Балалар (аспазшы-повар) деп тауып айтады.

Дәрігер-врач.

(Тышқан-мышка).

(Тәрбиеші-воспитательница).

 

 

Балалардың ойларын тыңдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың тақпағы.

 

 

 

 

 

Балалардың тақпағы.

 

 

Балалар өз отбасы жайлы әңгімелейді.Мынау менің анам.Есімі Ольга Валентиновна………Мынау менің әкем……

 

Сергіту сәтін «Біз үйде нешеуміз?» саусақпен санап айтады.

 

 

 

 

 

Балалар кестеге қарап өлең ұйқасын құрайды.

 

 

Балалар суреттерді топтастырып,атап шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  өз отбасы мүшелерін жылы сөздермен атайды

 

Ойын шарты бойынша ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-младший

-кіші

-старый

-кәрі

-маленький

-кішкентай

 

Балалардың жауабы.

 

 

 

Өз –өздерін бағалайды.

 

 

 

 

Балалар қош айтысады.

Күтілетін нәтиже:

Біледі: отбасы мүшелерінің қазақша  аттарын.

Игереді:  сұрақтарға түсініп жауап қайтаруды,сөйлем түрінде сөйлесуді .

Меңгереді:  өз отбасын құрметтеуді,үлкенді сыйлауды.

[bws_related_posts]

 

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған