Мен таңдайтын мамандық

 Қарғалы ауданы

«№2 Бадамша орта мектебі»ММ

Коптенова Лайла Усенхановна

Қысқа мерзімді жоспар                                                     

ПӘНІ Ана тілі 4 сынып                                             
ТАҚЫРЫП Мен таңдайтын мамандық

 

МАҚСАТЫ Өлеңдегі  негізгі ойды өздеріне таптырып,өз ойларын мағыналы  түрде жеткізе білу.

Жаңа мысалды талқылау. Байланыстырып сөйлеуге үйрену. Мамандық таңдау барысында оқушының пікірін біле отырып, өмірдегі өз орнын дұрыс таңдауға бағыт-бағдар беру.

Бірлік,ынтымақтастық ,татулық сияқты жақсы әдеттерді  үйрену.

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ -Өлеңді  өз беттерінше  оқып талдайды;

-Ақын туралы мағлұмат алады;

-Мамандық иелеріне  сипаттама  береді,өз ойларымен бөліседі;

-Өлеңге сүйене  отырып,өз таңдауларын жасайды;

-Алдына мақсат қояды,жауапкершілігін  арттырады;

-Өз қызығушылығын, қабілетін  шыңдайды;

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Психологиялық тренинг өткізеді.

 

 

 

Топтарға бөледі.

Біз алғырмыз,

Біз тапқырмыз,

Қол ұстасып,әрқашан,

Биік шыңға шығамыз.

 

Оқушылар 4 топқа бөлініп отырады.

1-топ   Дәрігерлер

2-топ   Тігіншілер

3-топ   Мұғалімдер

4-топ   Аспазшылар

 

 

 

 

 

 

Қима көрнекіліктер

Миға шабуыл:

 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 Викториналық сұрақтар

 

Есейемін толамын,

Қияға ұшып қонамын,

Ойлау мұрат бүгіннен.

Өскенде кім боламын?

Топтардың жұмыстарына тоқталу.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

 

 

 

 

 

 

Житон арқылы бағалау

 

3 рет шапалақ

Сұрақ  парақшалары

 

 

 

 

 

Оқушы жұмыстары

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(15 минут)

Оқулықпен жұмыс

 

 

Автор туралы мағлұмат

 

Кім мәнерлеп оқиды?

(Бірнеше оқушыларға мәнерлеп оқыту)

Өлеңді сұрақ қою арқылы талдату.

1.Өлеңде қандай мамандық туралы айтылған?

2.Басқа қандай мамандық түрлерін білесің?

3. Күләш пен Әміре туралы қай шумақта айтылған?

Күләш пен Әміре деген кімдер?

4.Кәсіпкер, вело-спортшы деген қандай мамандық?

5.Ғарышкер туралы қай шумақта айтылған?

 

Топтық тапсырма. Карточкамен  жұмыс

(Мамандық иелеріне сипаттама беру.)

 

 

Сергіту минуты:

 

Болашақ мамандық иелерімен кездесуі. (11 сынып)

 

 

 

Топтық  тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

Мен өскенде кім боламын?

1.Өз беттерінше өлеңді мәнерлеп оқиды.

2.Топта талқылайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз пікірі мен жауаптарын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мамандық иелеріне сипаттама береді.

 

 

 

Бейне ролик арқылы

 

2 оқушы өз жұмыстарын қорғайды.

 

 

1-топ  Эссе “Болашақта мен … мамандығын таңдаймын,себебі … ”

2-топ  Мамандық иелеріне байланысты өлең құрастыру.

3-топ  Берілген  мамандық аттарына байланысты сурет салу.

4-топ  сурет бойынша сипаттаңдар.

Барлық жауаптарды тыңдау.

 

 

 

 

 

 

Топтар  бірін-бірі бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 жұлдыз,1 тілек арқылы бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд-1

 

 

 

Слайд-2

 

 

 

 

 

Слайд-3 ( Кесте-1)

 

 

 

 

 

 

Слайд-4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд-5

Рефлексия

(10 минут)

«Қар лақтыру» ойыны арқылы әріптерді сөйлету. Ойынға барлық оқушылар қатысады.  
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру:  «Менің  отбасымдағы мамандық  иелері»  әңгіме жазып келу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *