Ми қызметінің заңдылықтары. шартты, шартсыз рефлекстер

Айман Абдрахманова

Сабақтың тақырыбы: Ми қызметінің заңдылықтары.шартты, шартсыз рефлекстер

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Ми  қызметінің заңдылықтары,шартты және шартсыз рефлекстің рөлі туралы оқушыларға білім беру

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын талап ететін тапсырмаларды пайдалана отырып интелектуалды қабілеттерін дамыту; Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін, өз бетінше білім алу, саралау, қорытынды жасау дағдыларын дамыту

Тәрбиелік: Салауатты өмір сүруге, денсаулықты күтуге, спортпен шұғылдануға тәрбиелеу;

Сабақтың негізгі идеясы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану, оқыту үшін бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету талантты және дарынды балаларды оқыту, АҚТ-ны пайдалану

Құрал – жабдықтар: жүйке жасушалары мен ұлпалары, жүйке жүйесінің бөлімдерінің, жұлынның құрылысы көрсетілген көрнекі кестелер; интерактивті тақта..

Сабақ типі: Аралас.

Іс — әрекет түрлері: жеке жұмыс, топпен жұмыс, диалогтік әңгімелесу, оқулықтағы суреттерді, кестелерді пайдалана отырып  жұмыс дәптерлеріне тірек -сызбанұсқаларын құру,

І. Ұйымдастыру кезеңі.

а)Оқушылармен амандасып,түгендеу

Психологиялық ахуал

  1. «Ұқсастықты тап»

Оқушыларға аз уақыт ішінде сынып ішінен өзіммен ортақ ұқсастығы бар бір затты таңдауға мүмкіншілік жасалады.Келесі сәтте олар не себепті ол затты өзіне  ұқстатынын айтып беруге тиіс

Жаңа материал

 

Ι.Қызығушылықты ояту . 

Видео ролик бойынша ойларын ортаға салу

 

Сыныпқа әрбір жұптың алдына лимонмен апельсиннің турамдарын таратып ағзаларында қандай өзгеріс болғанын дәлелдету.

 

 

Мағынаны тану      

Топтастыру

Жекелей жұмыс                                              Рефлекс

Оқушылар «рефлекс» құбылысын ағзада қандай мүшелер арқылы жүзеге асатынын хабарлайды.

 

Топпен жұмыс

І топ

Микроскоп арқылы жүйке жасушасын көзбен көріп рецепторлардың атқаратын қызметін түсіндіру (Флипчартқа нейроннның суретін салып сөйлету)

 

ІІ топ

И   П Павловтың сигналдық жүйелер туралы ілімін талдау

Шартты, шартсыз рефлекстер үдерісінің ұқсастығымен айырмашылығын салыстыру

 

ІІІ топ

Рефлекстің пайда болу жағдайы  тапсырмасын мәтінді оқып әр оқушы өз ойын ортаға салып,флипчартпен ортада қорғау

 

 

Ой  толғау

 

Ұжымдық  жұмыс

Интер белсенді тақтадағы сәйкестік тестісін орындау

  1. Рефлекс
  2. Тұрақты тұқым қуалайтын орталық жүйке жүйесінің қатысуымен болатын реакция
  3. Шартты рефлекс деген терминді ұсынған ғалым
  4. Тамақ
  5. Ми рефлекстерінің еңбегінің авторы
  6. Егер адамның денсаулығы бұзылса…….
  7. Жүйке жасушасы
  8. Клайнфелтер ауруы
  9. Шершевский –Тернер
  10. Даун ауруы

 

1.Шартсыз рефлекс

  1. И.М.Сеченев
  2. Нейрон

4.Тек әйел адамда

5.Қайтару, бейнелеу

6.Шартсыз

7.И.П. Павлов

8.Шартты рефлекс құрылмайды

9.Тек ер адамда

10.Ми қызметінің әлсіреуі

 

Талантты балалармен жұмыс

«Ойланып жауап бер» тапсырмасын орындау

Егер сіз кірпіштен қабырға калауды көрмесеңіз, оны істей алатын ба едіңіз?

 

 

Жас жұмысшы аралар туыстас аралардың балауыздан қалай кәрез жасайтынын көрмесе де,  мұндай жұмысты   оңай атқарады.  Неге?

 

Рефлексия

 

Бағалау

Жетон бойынша бағалау

4-5 жетон  «5»

3  жетон   «4»

1-2жетон     «3»

Үйге тапсырма : 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *