Нан дастарқанға қалай келеді?(Презинтация)

Қызылорда облысы
Жалағаш ауданы

№201 мектеп-лицей мұғалімі
Нурова Динара

МАД ІҮ топ

Білім беру саласы:  Қатынас. Әлеуметтік сала.

Білім көздері:  Қоршаған дүниемен таныстыру.

Тақырыбы:   Нан дастарқанға қалай келеді?

Мақсаты:  1.Диханшылардың еңбегі туралы балалардың түсініктерін қалыптастыру. Жердің үнемі қамқорлықты қажет ететінін әңгімелеу.

2.Өсімдікке өсіп-өну үшін ауа, су,жарық жылу қажеттігін түсіндіру арқылы зейіндерін дамыту.

  1. Диқан еңбегіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: егін, қырман, диірмен, комбайн.

Қостілділік компонент: нан – хлеб, егін – степ, су – вода, ауа – воздух, еңбек – труд.

Іс-әрекет бөлімдері Педагогтің  іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру

Сезімді ояту

Шаттық шеңбері: Әрқашан аманболайық,Елімізде тыныштық болсын,

Бейбітшілік болсын,Нанымыз көп болсын.

 

Жақсы тілекпен амандасады. Смайлинктер арқылы көңіл күйлерін білдіреді
Ізденістер.

Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

1.Өткенге шолу. Сұрақтар қою.

1) Бала сөзін буынға бөл?

2) 2 мен 3 тің қосындысы нешеге тең болады?

3) Қызыл түсті орыс тілінде қалай атаймыз?

4) Бір аптада неше күн бар?

5) Р дыбысы қандай дыбыс?

6) Бүгін аптаның қай күні?

Ал балалар ненің суреті шықты?

4. Нан туралы мақалдардың мағынасын түсіндіру:

Нан- тамақтың атасы.

Ынтымақ- көптің батасы.

Кеспе әріппен жұмыс

Дыбыстық талдау жасау

Ә.Ахметовтің нан туралы өлеңін оқиды, мазмұнын түсіндіреді. Әбдікәрім Ахметов (15.6.1924 жылҚызылорда облысы Қармақшы кенті — 14.12.1982 жылАлматы) — ақын.

Бейне баян нан туралы

Оны талқылау оқушыларғасұрақтар қойылады

2.Нанның дастарқанға дейін келу жолын әңгімелеу. Бұл жерде диқан, нан , бидай сөздеріне

сөздік жұмысы жүргізіледі.

Нан – хлеб – bread

Диқан – земледелец – farmer

Бидай – пшеница – wheat

 Топтық жұмысы.

Жұмбақтың шешуін тапқызу. Шешуі: бидай.

І топ бидайдың мозайкасын жапсыру

ІІ топ бидайдың суретін салу

ІІІ топ бидайдын жасалатын тағамдарды тауып жалу.

3. Сергіту сәті:бейнебаян «наубайхана»

5. Дәптермен жұмыс:

Сәйкестендіру

Суреттерді ретімен орналастыру

Тыйым сөздерді оқып, оларды тәрбиелік мағынасын түсіндіру.

 

Балалар ұяшықтарды таңдай отырып қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

—          Нанның

Педагогтің әңгімесін тыңдайды, сұрақтар қояды.

Би қимылдарын орындайды.

Мақалдың мағынасын қалай түсінгендерін әңгімелейді.

Нанның дастарқанға келу жолын айтады.

Қорытынды-лау. Сабақта алған білімдерін төмендегі сұрақтардың көмегімен пысықтау:

  1. Нан дастарқанға қалай келеді?
  2. Нанды не үшін қастерлеу керек?
  3. Нан туралы қандай мақалдар білесіңдер?
Нан туралы өлең, мақал-мәтел айтады.

Күтілетін нәтиже:. диқан еңбегін бағалау.

Білуі тиіс:.нанның дастарқанға келу жолын білу

Түсінігі:  диқандардың еңбегін түсініп, құрметтей білу.

Көрсете білуі:  суретке қарап әңгіме құра білу.

[bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *