Нақты санның n-дәрежелі түбірі (Презентация)

Роза Лесбаева

Нақты санның n-дәрежелі түбірі.

Қысқа мерзімді жоспар                                                                     Сынып: 11

18.10.14 Пәні: алгебра және анализ бастамалар
Тақырыбы Нақты санның n-дәрежелі түбірі.
Мақсаты n-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біліп, қасиеттерін есеп шығару барысында тиімді қолданылу
Күтілетін нәтиже 1.      n-ші дәрежелі түбірдің анықтамасын біледі

2.      Өз ойын еркін жеткізеді

3.      n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін біледі, есеп шығару барысында қасиеттері қолдана алады

4.      Топтық жұмыста белсенді болады

5.      Өз-өзін , өзара бағалайды

Модульдер СТО – сұрақ жауап, АКТ, топтық жұмыс, жұптық жұмыс. ОҮБ – формативті бағалау, ОҮБ өзара ,өз-өзін бағалау
Көрнекіліктер Флипчарт, фламастер, клей, қайшы жеке жұмыс тапсырмалар, компьютер интерактивті тақта.
  Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс әрекеті
Ұйымдастыру

 

2мин

 

 

1.      Оқушыларға ынтымастық ахуал орнату: «Білім дәнін егу» .

2.      Топқа бөлу фигуралар бойынша жүргізіледі. Топтың аты:

1-топ – Интеграл

2-топ — Дифференциал

3-топ  -График

Тырмалайды, арық жасайды, білім дәнін егеді, тегістеп, тілек айтады.

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру 2 минут

 

Дәптерді өзара тексертемін .

«Ыстық орындық» әдісі бойынша сұрақ қойғызу.

Өзара дәптер тексереді.

Бағалау парағына баға қояды.

Орындықтағы оқушыға сұрақтар қойылады. Оқушы жауап береді.

Қызығушылығын ояту

2 минут

 

 

 

Пысықтау сұрақтары:

1.      Натурал сан дегеніміз не?

2.      Рационал сан дегеніміз не?

3.      Квадрат түбір дегеніміз не?

4.      Квадрат түбірдің қасиеттері.

 

 

Оқушылар жауап береді.

Ауызша мадақтау «жақсы, өте жақсы, керемет»

 

 

Мағынаны тану

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Енді үй тапырмасы ретінде жаңа тақырыпты оқып келуді тапсырғанмын. Сол тақырып бойынша дайындаламыз. Әр топта топ басшысы тағайындалады. Топ бірлесе жұмыс атқарады.

І топ — n-ші дәрежелі түбір, 1- қасиет

ІІ топ – 2,3- қасиет

ІІІ топ – 4,5,6 -қасиет.

Презентацияларды қорғату

 

1.      Кластер әдісі бойынша

2.      Қос жазба күнделігі бойынша

3.      Қос жазба күнделігі бойынша қорғайды

«Бутерброд» әдісімен

«Екі жұлдыз, бір тілек»

«Хаттама» әдісімен өзара бағалайды

 

2мин

 

Әр топ дайындаған лотоларын  «ратация» бойынша көрші топқа береді.

«Лото» ойынын ойнату.№75

 

Әр топ өз алдындағы есепті шығарады, соңында автор топ тексереді.
 

10 минут

 

 

 

 

 

 

«Графитті» стратегиясын

Үш плакатта жазылған№76,77,78,79  есептерді шығаруда әр топ бір ғана түсті фломастермер есептерді шығарып, бір минут сайын плакат ауыстырылып отырады. Төрт рет ауыстырылады

 

Әр топ алдындағы есепті бірлесе шығарады.

Ауыстырылған плакатка есепті шығарып үлгеру керек. Соңыңда өз постерін қорғайды.

 

5минут

 

 

 

 

 

 

1.Деңгейлік тапсырма№85 (С деңгейлік)

2.Тестік жұмыc    әр топқа беріледі.

3.Түбір тақырыбына шығармашылық жұмыс

(ертегі, өлең)

 

Есептерді шығарады.

Шығармашылық жұмысты орындайды.

Тестті жауабы бойынша өзара тексереді.

 

Қорытындылау

Бағалау

2 минут

Әр топтың  бағалау парағының бағасы анықталады.

Стикер таратылады.

Бағалау парағындағы бағаны топ басшысы жариялап қорытындылайды. «БББ» бойынша  қорытындылайды. Стикерге өз ойын жазады

 

 

Математика пәні мұғалімі : Лесбаева Р. Ж. Үйге тапсырма:№84

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні Үй тап сырмасы Қызығу шылығын ояту Жаңа сабақты түсін

діру

«ЛОТО» ойыны «Графи

тти»

ойыны

Тест

Деңг.

Тапсыр ма

Жалпы

баллы

Б

А

Ғ

А

 

1                  
2                  
3                  
4                  
5                  
6                  

Баға шәкілі:

«5»—27-30балл

«4»—23-26балл

«3»-15-22балл

2014-10-18-5308.mp4 (0_07_21) 000268 2014-10-18-5308.mp4 (0_22_01) 000284

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *