Н.Қозыбақов«Наурыз көже»

Қызылорда облысы

Жаңақорған ауданы,

№229 «Абызтөбе» орта мектебі

бастауыш сынып мұғалімі Минапова Кулайым

 

2 «А» сынып Пәні: Ана тілі

 

Пән мұғалімі: Мінапова К

 

Мерзімі:28.02.2016ж
Сабақтың тақырыбы Н.Қозыбақов«Наурыз көже»
Сілтеме Жалпы білім беретін мектептің 2-сыныбына арналған оқулық.Әдебиеттік оқу.Алматы.Атамұра 2013ж.  
Жалпы

мақсаты

Мәтін мазмұнын сатылап талдай отырып, оқушылардың интеллектуалдық және эмоцианалдық қабілеттерін шыңдау.Диалогқа тарту. Мәтіннің мазмұны мен идеясын талқылап, жаңа білімді меңгерту. Топта бірлесе жұмыс жасау, түсіну дағдыларын жетілдіру.

 

Күтілетін нәтиже Әңгімедегі негізгі  ойды  түсінеді. Сыни тұрғыдан ойланып жауап беруге үйренеді.Өз ойларын еркін.ашық жеткізеді.Диалогты жүзеге асырады. Бір-бірімен ынтымақтаса жұмыс жасайды.Өзара бірін-бірі бағалайды.
Негізгі идея Сабақ барысында оқушы өз ойын еркін жеткізіп,Наурыз мейрамы,  наурыз көже туралы біле алады.
Оқытудың әдіс-тәсілдері Диалогтық оқыту;жеке, жұптық,топтық тапсырмалар. «Интервью», «Мағынаны тану», «Ғажайып сәт»,  «Автор орындығы», «Ақиқат пен жалған», .  «Конверт-сұрақ»», әдістері. Түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау сұрақтары
Негізгі ресурстар МАН идеялары, youtube сайты, «Ұлттық тағамдар» энциклопедиясы, Интербелсенді тақта, А-4 форматты қағаз, тілек ағашы, , маркелер, интернет материалдары, мәтін жазылған парақшалар.Оқулық, стикер, бағалау парақшалары, дәптер,  слайдтар
 

Бағалау

 

 

Смайликтер, бағдаршам көздері, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», бармақпен бағалау, өзара бағалау,өзін-өзі бағалау,мадақтау,ынталандыру,шығу парағы

 

Кіріктірілген модульдер

Диалогтік оқыту,СТО элементтері, оқыту үшін бағалау, АКТ, көшбасшылық, дарынды және талантты балаларды анықтау
Сабақтың кезеңі  Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әректі Бағалау Ақпарат

тық ресурстар,көрнекі-құралдар

 

 Кіріспе

 3-минут

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Психологиялық ахуал туғызу, қызығушылықты ояту.

«Ғажайып сәт» сыныпқа

ақ әженің келуі. Шашу шашу.

 

Оқушылармен сәлемдесу, көңіл- күйлерін көтеру;

Шеңберге тұрғызып, өзімен, достарымен сәлемдестіру. «Ізгі тілек» бір-біріне тілек айтқызу.

Топта жұмыс ережесін еске түсіру.

-Ана тілің -көңіліңе гүл егер,

Ана тілің-ғұмырым деп біле бер.

Өзге тілде сөйлей білу-бір өнер,

Өз тіліңде сөйлей білу-шын өнер,дей отырып ана тілі сабағын бастаймыз

 

Оқушылар шеңберге тұрып, өлеңді айтады.
Қайырлы күн, туған жер

Қайырлы күн, туған ел!

Қайырлы күн, ұстаздар!

Сәлем бердік достарым

Сәтті өтсін бұл сабақ

Сәтті болсын күніміз!

Бір-біріне тілек айтады.

Ақ әженің шашуын теріп алып, конфеттердің түсіне қарай топқа бөлінеді.

1-топ «Көктем»

2-топ «Наурыз»

3-топ «Наурыз көже»

 

«Өте жақсы»

 

 

 

Әдістемелік журналдар, МАН,

«Алтын ереже»

 

Қызыл, сары, жасыл  түсті  конфеттер

 

7-минут

Үй тапсырмасын сұрау.

Қ.Жұмаділов

«Ұзынсары»

«Орамал тастамақ» ойыны арқылы жүргізіледі.

«Қазы қалай жасалады?» эссе  жазу

 

Әңгімелердің мазмұндылығын бақылау

-Сонымен, ұзынсары деп нені айтады екенбіз?

-Шұжық қалай жасалады екен?

 

Кезектесіп ойларын айтады.

-Ұзынсары деп наурыздың ұзақ сары күнін айтамыз

Шұжықты жасау үшін малдың етін,іш майын турап,оған жуа,сарымсақ,тұз,бұрыш қосып араластырады,жылқының ішегіне салып,екі жағын байлап тобарсытады,етпен бірге асады.
Жазып келген әңгімелерін оқиды.

 

 

«Тамаша!»

«Өте жақсы!»

«Бағдаршам» арқылы бағалау

 

Оқулық, дәптер,

ізденіс материалдары

орамал, бағдаршам көздері

 

 

Тұсаукесер

 7-минут

Қызығушылықты ояту

«Интервью-сұрақ» әдісі

 

« Наурыз мерекесі» бейнекөріністі тамашалау.

 

Тілші-оқушы арқылы

топ басшыларынан топтың  аттарына сәйкес

сұхбат алу

-Ал, енді мына бейнебаянды  тамашалайық

-Қандай мейрам туралы көрсетілді?

-Наурыз мейрамында қандай тағам пісіріледі деп ойлайсыңдар?

Оқушылардың жауабын тыңдау.

Жаңа сабаққа бетбұрыс жасау

 

«Көктем», «Наурыз», «Наурыз көже» сөздеріне  топ басшылары мәлімдеме жасайды.

« Наурыз мерекесі» бейнекөріністі

тамашалайды

-Наурыз мейрамы

-Наурыз мейрамында наурыз көже пісіріледі.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

« Тамаша!»

Оқушылар

дың көңіл-күйлерін білу

Бейнекөрініс, интербелсен

ді тақта, слайдтар

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

25-минут

 

 

 

«Автор орындығы» әдісі арқылыавтор жайлы мәлімет алынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс:

1.«Тыңда.Оқып шық. Айт»

а) Іштей оқыту

ә) «Түртіп алу» әдісі

2.Жұппен жұмыс: «Жұбыңа әңгімеле»

3.Топпен жұмыс

«Ойлан,жұптас, талқыла» әдісі

 

 

 

Мағынаны тану:

Бүгінгі сабағымызда Нұрқасым Қазыбековтың «Наурыз көже» әңгімесімен танысамыз.

Автор туралы мәліметті алу

Нұрқасым Қазыбеков-жазушы.Ол 1936 жылы 1 мамырда Іле қазақ автономиялы облысына (ҚХР) қарасты Текес ауданының Шетмыс деген жерінде туған.. 1956-60 жылдары Шыңжаң педагогикалық институтында сырттай оқыған.

1962 жылы ата-анасымен бірге Отанына оралды. 1968 жылы ҚазМҰУ-дің филология факультетін бітірген. «Тұсаукесер», «Шалғайдағы мектеп», «Бейтаныс», «Ағайын», «Ой таразысы»,» «Дала өрнектері» т,б шығармалары бар

 

Таратпа қағаздар арқылы мәтінді  3 бөлікке бөліп беру, оқыту, сөздікпен  жұмыс жүргізу, сұрақтар қою арқылы әңгіме мазмұнын аша түсу

Постермен жұмыс кезінде уақытқа шектеу қойып, сақталуын қадағалау

 

 

 

 

«Автор орындығына» отырған оқушы автор жайлы мәліметті ұсынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқып, қажетті жерлерін түртіп алады. Әр топ оқушылары мәтінді жұпта,топта талқылайды.Өз ойларын еркін айтып,негізгі идеяны ашады. Оқу, талқылау барысындағы ойларын түйіндеп постер жасайды

 

«Өте жақсы!»

 

«Жарайсың!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау

 

 

 

Слайдтар, фото суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтін бөліктері жазылған парақтар,

постер, түрлі- түсті қарындаш, стикерлер

Сергіту сәті

 

Экранды қосып,  оқушылармен бірге қимыл- қозғалыстарды қайталау.

 

 

Сергіту сәтін жасайды,

көңіл- күйлерін көтереді.

 

 

 

«Өте жақсы»

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

Видеоанима

ция

«Көңілді күн»

 

Ақ әженің

тапсырмалары: «Алтыбақан» ойыны арқылы

«Конверт –сұрақ» әдісі

/жұптық тапсырма/

«Ақиқат пен жалған»әдісі

/ Жеке жұмыс/

 

 

Ақ әженің  «Конверт-сұрақ» әдісіндегі тапсырмасын «Алтыбақан» ұлттық ойын негізінде орындату. Деңгейлік тапсырмалар

 

Үлестірмелі қағаздарды тарату

 

 

Деңгейлеріне сәйкес берілген жұптық тапсырманы  орындайды.

 

 

Үлестірмелі қағаздағы сөйлемдердің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды.

 

«Керемет!»

Өзара бағалау

 

 

 

Өзін-өзі бағалау

Ақ әже,

тапсырмалар жазылған конверттер,

үлестірмелі қағаздар

 

Қорытынды

3-минут

Ақ әже  наурыз көжесін балаларға таратады

 

YI.Кері байланыс

 

YI.Кейінгі тапсырма

 «Наурыз көже» бейнекөрінісін АКТ арқылы көрсету

Оқушылардың бағаларынан кейін қорытынды баға шығарару

«Маған ұнағаны, қиын болғаны» шығу парағын алу

 

«Наурыз көже» әңгімесін түсініп оқу.

Тақырыпқа байланысты  эссе жазу

 

 Наурыз көжені тойып ішеді.

 

Сабақтан алған білімдерін жинақтап,шығу парағын толтырады

«Өте жақсы!»

Смайликтер арқылы бағалау

Шығу парағын

«Тілек ағашына»  жапсырады

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *