Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару

kulaimШагатаева   Кулаим  Джексембиевна

№39 орта мектеп-гимназиясы

Математика пәнінің мұғалім

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару

Сабақтың мақсаты: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға есептер  шығару, білімдерін толықтырып, логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру

 

Сабақтың міндеттері: 1. Ондық бөлшектер тарауынан алған білімдерін толықтырады,

біледі, қорытынды жасай алады.

  1.   Есептер шығару барысында қолдана алады, ойын жеткізеді
  2.   Топпен жұмыс жасайды, бірін-біріне көмектеседі, бағалайды

 

Күтілетін нәтиже:1.  Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды  біліп, қорытынды

жасай алды.

  1.    Есептер шығару барысында қолданды, дәлелдеді, түсіндірді.
  2.    Топпен жұмыс жасады, бір-біріне көмектесті, бағалады.

 

Сабақтың типі:   қайталау сабағы

Сабақтың түрі:  білімді бекіту

Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО әдісі, сұрақ-жауап, топтастыру

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: тесттік тапсырмалар, сұрақтар қарапайымнан күрделіге қарай, плакатшалар, маркер, А-3 формат, слайдтар

 

Сабақтың жоспары.

Кезең Сабақ бөлімдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау дескрипторлары
Білім4-мин

 

 

 

 

ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу,  4  топқа бөлу 

 

Үй тапсырмасын сағат тілімен бір-біріне береді

Топқа бөлінеді, топ басшыларын тағайындайды. Алтын ережені ұстанадыТоп басшысы үй жұмысының кім орындағанын, орындамағанын хабарлайды Тапсырма толық орындалса – 3 бал толық емес болса, қателері болса – 2

Тек қана жазып қойса – 1 бал

Мүлде орындама-ғанға – 0 бал

Түсіну10 мин

 

 

 

 

Итермелеу сатысыСабақтың мақсатын ашу

 

Тақырыптармен жұмыс 

  1. Ондық бөлшектердің жазылуы, оқылуы. Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
    2. Ондық бөлшектерді салыстыру 3. Ондық бөлшектерді қосу
    4. Ондық бөлшектерді азайту
Берілген тақырыптар бойынша ережесін жазады, мысал келтіреді, постерлерін қорғайды Постерді қорғау, толық аша алу- 3 б  топқа көмек беріп, құнды идеяның туындауы – 2 бал       өз ойын қосқаны  үшін – 1 бмүлде қатыспағаны үшін – 0 бал
Қолдану15мин

 

 

Жаңа сабақКонструкциялау сатысы Кітаппен жұмыс№1018

І.    3) 6,3-2,3+7,5=11,5

ІІ.   4) 9,5-5,3+3,3= 7,5

ІІІ.  5) 16-2,3+4,5 = 18,2

ІV.  6) 17,5 -2,5+13,82 =28,82

 

№1019

ІV.   2) 12,9-5,7+6,031=

ІІІ.   4) 45,9+16,51-23,78=

ІІ.    6) (8,12+16,9) – 15,086=

І.     8) (101,9+0,653) – 72,111=

 

№1020

Мыс пен мырыштың қоспасының массасы 4,7 кг.   Ондағы мырыш  1,9 кг. Қоспа құрамындағы  мыстың массасын табыңдар

 

№1021

Үшбұрыштың периметрі 16,45 см, оның бірінші қабырғасы 6,75 см, екінші қабырғасы  см. Үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын табыңдар.

 

№1023

1) 28  +7,28-3,183=

2) 6,583-4  + 2,017=

3) 9,65 + 5  – 3,865=

4) 15,613-8,013+12  =

Топпен ақылдаса отырып, бір оқушыдан шығып, тақтаға орындайды, барлығы дәптерге жазып отырады  Есеп дұрыс шығарылса – 3 бал формулаға салып, бірақ қателері – 2 б  тек берілгенін жазып, жақшаларды аша алады- 1 бал
Талдау5 мин

 

Жаңа сабақты бекітуНұсқалау сатысы Деңгейлік  тапсырмалары 

І деңгей.

Жұлдызшаның орнына  теңсіздік тура болатын цифрларды қой.

1) 5,* >5,8

2) 7,85 <7,*1

3) 8,98 <8,9*

 

ІІ деңгей.

Есептеңдер

1) 2,83+15,2

2) 19-5,86

3) 6,91+(5,76-3,413)

 

ІІІ деңгей.

Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте.

1)  25,03+5  -0,31

2) 15  -7,81 + 2,99

Теңдеуді шеш

х+(60-25,72)=127,86

Жеке-жеке орындайды  Тест толық дұрыс болса – 3 бал2 есеп дұрыс болса – 2 б

1есепке – 1 бал

Барлығы қате болса – 0 бал

Жинақтау5мин

 

Қорыту Ондық бөлшектерді  өмірмен байланыстыра аламыз ба? Өз  ойларын қышқаша айтып өтеді Ойын жеткізе алғаны үшін – 3 б 
Бағалау

  • мин

 

 

 

1.Сабақ барысында оқушы көзқарасы2.Өзара бағалау Бармақпен бағалауКері байланыс

Ұпайлары бойынша

 

Үйге тапсырма №1018 (1,2),№1019  (1,3,5,7)

№1022

 

Оқушыларды  бағалау критерийлері:

Тапсырма Дескриптор Балл
Үй жұмысына Тапсырма толық орындалса –толық емес болса, қателері болса –

Тек қана жазып қойса –

Мүлде орындама-ғанға –

3 бал2 бал

1 бал

0 бал

Постерді қорғау Постерді қорғау, толық аша алу-топқа көмек беріп, құнды идеяның туындауы –

өз ойын қосқаны  үшін –

мүлде қатыспағаны үшін –

3 бал2 бал

1 бал

0 бал

Есептерге шығу Есеп дұрыс шығарылса –формулаға салып, бірақ қателері –

тек берілгенін жазып, жақшаларды аша алады-

3 бал2 бал

1 бал

Деңгейлік тапсырмалар Тапсырма толық дұрыс болса –2 есеп дұрыс болса –

1есепке –

Барлығы қате болса –

3 бал2 бал

1 бал

0бал

қорытынды Ойын жеткізе алғаны үшін –  3 бал

 

Бағалары

«3»  — 8-10 бал

«4»  — 11-13 бал

«5»  —  14-15 бал

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *