Орыс сыныптарға қазақ тілінен жаңа форматтағы сабақтардың тізбектелген топтамасы (5 сынып)

sanbibiМаңғыстау облысы

Ақтау қаласы

№7 мектеп-лицей

Копбергенова Санбиби Сабырбайқызы

Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі

Жаңа форматтағы сабақтардың тізбектелген топтамасы

5-сынып орыс сыныптары  бойынша

Қазақ  тілі  пәні  бойынша қысқа мерзімді  жоспар 5-сынып

Сабақтың  уақыты                  сабақ
Сабақтың атауы «Ханталапай» ойыны
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, суреттер, ғаламтор ресурстары т.б.
Жалпы мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Ұлттық ойындар туралы  айтып, ой қозғайды. Өз ойларын түсіндіріп жүзеге асырады.

Тақырып туралы оқушылардың сөздік қоры дамиды, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Деңгейлік  тапсырмаларды орындайды.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Тақырып туралы ассоциация жинайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
  5. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып  туралы  идеялар алады,  деңгейлік тапсырмалрды орындайды, диалогтік әңгіме-дебат  жүргізеді.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орындайды.

Тапсырмалар   Сөздіктерді  меңгеру.  Өзара жұптық диалог құрастыру. Деңгейлік тапсырмаларды орындау.  Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларды  асықтар арқылы

3 топқа бөлдім.

Оқушылар асықтар арқылы

3 топқа бөлінді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) Берілген сұрақтарға  оқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып

(22 мин)

Сөздіктерді меңгерту.

Сөздіктермен сөйлемдер құрастыру.

Оқулықпен жұмыс

2-тапсырма.  Мәтінді оқиды, аударады, талдайды.

3-тапсырма. Топтар деңгейлік тапсырмаларды орындау.

І топ ІІ деңгей

ІІ топ І деңгей

ІІІ топ ІІІ топ

Сөздіктерді меңгереді.

Сөздіктермен сөйлемдер құрастырады.

 

Оқулықпен жұмыс жүргізеді.

 

 

Топтар деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

 

ІV. Қорытынды (5 мин) Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап береді.
  1. Үй тапсырмасын беру (3 мин)
2-тапсырма «Ханталапай» ойыны мәтінді мазмұндау

Тақырып бойынша 5 сұрақ жазу

Үй тапсырмасын орындау
  1. Бағалау (5 мин)
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия(4 мин ) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

 

5-сынып

 

Сабақтың  уақыты                  сабақ
Сабақтың атауы Етістіктің жіктелуі
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, тірек сызбалар
Жалпы мақсаты Ережелерді меңгерту. Етістіктің жіктелуі туралы жалпы мәлімет жинау.  Етістіктің жіктелуін үйрету. Етістіктерге мысалдар келтіру арқылы жұмыс жасау. Тақырып туралы сөздік қорын  жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге дағдылану.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері Етістіктің жіктелуі туралы түсінік алады. Мысалдарды біледі, салыстырады.  Ережені меңгереді, біледі.

Етістіктің жіктелуі туралы теориялық білімді меңгереді.

Диалогтық әңгіме жүргізеді. Кері байланыс орнатады.

Сабақта туындаған негізгі идеялар Етістіктің жіктелуі туралы  идеялар алады,

зерттеушілік әңгіме жүргізеді. Блум таксономиясы арқылы                        диалогтық әңгіме жүргізеді.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) туындайды.

Тапсырмалар    Етістіктің жіктелуі туралы ережені меңгеру. Етістіктің жіктелуін білу.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларды  асықтар арқылы

3 топқа бөлдім.

Оқушылар  асықтарды алып            3 топқа бөлінді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) Берілген сұрақтарға  оқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып

(22 мин)

Етістіктің жіктелуі  туралы  меңгерту.

 

Ережелерді жаттатқызып, етістіктерді жіктету.

 

Оқулықпен жұмыс

Әрбір оқушы берілген етістіктерді жіктейді.

1-тапсырма. Жазбаша орындау.

 

Етістіктің жіктелуі туралы ережені  оқып, меңгереді.

 

Етістікті жіктеуді үйренеді.

 

 

Оқулықпен жұмыс жасайды.

 

 

ІV. Қорытындылау  

(5 мин)

Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап береді.
  1. Үй тапсырмасын беру (3 мин)
Ережені жаттау  (110 бет) Үй тапсырмасын орындау
  1. Бағалау (5 мин)
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия(4 мин ) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

 

Сабақтың  уақыты                  сабақ
Сабақтың атауы «Тоғызқұмалақ» ойыны
Сілтеме Қазақ  тілі оқулығы, ғаламтор ресурсы, суретті плакаттар т.б.
Жалпы мақсаты Ұлттық ойындар туралы айтып, ой қозғайды.

Тақырып арқылы оқушылардың сөздік қорын дамытады, ойын еркін жеткізуге дағдыланады, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.

Деңгейлік  тапсырмаларды орындайды.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері Тақырып туралы түсінік алады. «Тоғызқұмалақ» ойыны қалай ойнау мәдениеті туралы айтуға дағдыланады. Деңгейлік  тапсырмаларды орындайды. Тақырып бойынша теориялық білімді меңгереді.

Кері байланыс орнатады.

Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы  идеялар алады, мәтінді оқиды, аударады, талдайды, өмірде  жүзеге асырады. Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнайды.
Тапсырмалар   Оқулықпен жұмыс жасау. (Мәтінмен жұмыс)

Деңгейлік  тапсырмаларды орындайды. Оқушылар арасында  кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату.

Ғаламтор арқылы тақырып бойынша деректер жинау.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

 (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларды түстер арқылы  3 топқа бөлдім.

Оқушылар түстерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап)

 

Берілген сұрақтарға  оқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып

(22 мин)

Жаңа сөздерді меңгерту.

 

Мәтінмен таныстыру, оқу, аудару

Шығармашылық тапсырма беру.

 

1-тапсырма. Мәтінді  аудару.

 

2-тапсырма. Топтар деңгейлік тапсырмаларды орындау.

І топ ІІ деңгей

ІІ топ І деңгей

ІІІ топ ІІІ топ

 

Жаңа сөздерді меңгереді.

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс жүргізеді.

 

Оқушылар мәтін бойынша жұмыс жасайды.

 

Топтар деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

 

ІV. Қорытындылау (5мин) Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап береді.
  1. Үй тапсырмасын беру (3 мин)
«Тоғызқұмалақ» ойыны мәтінін мазмұндау.   (113 бет) Үй тапсырмасын орындау
  1. Бағалау (5 мин)
Формативті бағалау

 

Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия (4 мин ) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

 

5-сынып

Сабақтың  уақыты                  сабақ
Сабақтың атауы «Асық» ойыны
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, суреттер, ғаламтор ресурстары т.б.
Жалпы мақсаты Тақырып туралы  айтып, ой қозғайды.

Тақырып туралы оқушылардың сөздік қоры дамиды, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Зерттеушілік әңгіме жүргізіп, диалог құрастырады. Асық ойнайды.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. «Асық» ойыны туралы ассоциация жинайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
  5. Ойындар туралы мақал-мәтелдер жинайды.
  6. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар «Асық» ойыны туралы  идеялар алады,  диалогтік әңгіме-дебат  жүргізеді.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орындайды.

Тапсырмалар   Тақырыпты  меңгеру.  Өзара жұптық диалог құрастыру.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларды  асықтар арқылы

3 топқа бөлдім.

Оқушылар асықтар арқылы

3 топқа бөлінді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) Берілген сұрақтарға  оқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып

(22 мин)

Оқулықпен жұмыс

 

1-тапсырма. Топтар өзара зерттеушілік әңгіме жүргізіп, диалог құрастыру

 

2-тапсырма. Мәтінді оқу, аудару, талдау, жазбаша орындау

 

3-тапсырма. Жазбаша орындау.

 

Оқулықпен жұмыс жүргізеді.

 

 

Топтар зерттеушілік әңгіме жүргізеді.

 

ІV. Қорытындылау  

(5 мин)

Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап береді.
  1. Үй тапсырмасын беру (3 мин)
Ғаламтор арқылы «Асық» ойыны туралы  мәлімет жинау

 

Үй тапсырмасын орындау
  1. Бағалау (5 мин)
Формативті бағалау Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия(4 мин ) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

 

5-сынып

Сабақтың  уақыты                  сабақ
Сабақтың атауы «Айқұлақ» – ұлттық ойын
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, суреттер, ғаламтор ресурстары т.б.
Жалпы мақсаты Ұлттық ойындар туралы  айтып, ой қозғайды.

Тақырып туралы оқушылардың сөздік қоры дамиды, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Деңгейлік  тапсырмаларды орындайды.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Ұлттық ойындар туралы ассоциация жинайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
  5. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Ұлттық ойындар туралы  идеялар алады,  деңгейлік тапсырмалрды орындайды. Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орындайды.
Тапсырмалар   Тақырыпты  меңгеру.  Деңгейлік тапсырмаларды орындау.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларды  асықтар арқылы

3 топқа бөлдім.

Оқушылар асықтар арқылы

3 топқа бөлінді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) Берілген сұрақтарға  оқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып

(22 мин)

 

Оқулықпен жұмыс

 

1-тапсырма.

Жазбаша орындау.

 

2-тапсырма. «Айқұлақ» мәтінін оқу, аудару, талдау

Топтар деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

І топ ІІ деңгей

ІІ топ І деңгей

ІІІ топ ІІІ  деңгей

 

 

Оқулықпен жұмыс жүргізеді.

 

 

 

 

 

 

Топтар деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

 

ІV. Қорытындылау  

(5 мин)

Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап береді.
  1. Үй тапсырмасын беру (3 мин)
2-тапсырма  «Айқұлақ» мәтінін мазмұндау  (115 бет)

 

Үй тапсырмасын орындау
  1. Бағалау (5 мин)
Формативті бағалау

 

Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия(4 мин ) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Сабақтың уақыты              сабақ
Сабақтың атауы Мазмұндама

Құмырсқа мен қоңыз

Сілтеме Мазмұндамалар жинағы
Жалпы мақсаты Оқушыларды сауаттылыққа дағдыландыру. Тақырып бойынша сөздік қорын  жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге дағдылану.  Шығармашылық жұмыстар жасауға үйрену.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері Тақырып туралы түсінік алады. Мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді.

Жалпы тақырып бойынша теориялық білім мен тәрбиені қабылдайды..

Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып бойынша идеялар алады.

«Мектеп – кеме, білім – теңіз»

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу   (4 мин) Ұйымдастыру сәті

Мазмұндама жазуға дайындық

Мазмұндаманың мәтінін тыңдайды.

Сұраққа жауап береді.

Бір оқушы мазмұнын айтып береді

ІІ. Жаңа тақырып

(40  мин)

 

Мазмұндама

Құмырсқа мен қоңыз

 

Жоспар

 

  1. Қоңыздың күнделігі
  2. Құмырсқаның жауабы
  3. Қоңыздың уақыты

 

Құмырсқа мен қоңыз бір сыныпта оқыды. Құмырсқа күн сайын бестік алып, қоңыздың күнделігі екілікке толды.

Бір күні ол құмырсқадан:

– Осы сенің жақсы оқуыңның сыры неде? – деп сұрады.

Құмырсқа былай жауап береді:

– Оның сыры уақыт кестесінде.

Қоңыз үйге келіп, өзінің уақыт кестесін жасады. Олай жасады, бұлай жасады. Қанша жасаса да, уақытын ойыннан арылта алмады. «Қызық, – деді ол, ойынға жетпеген уақытты құмырсқа сабақ дайындауға қалай жеткізіп жүр екен, ә». Қоңыз әлі күнге ойланып, бұл сұраққа жауап таба алмаған көрінеді.

 

ІІІ. Үй тапсырмасын  беру  (1 мин) Өтілген модульді қайталау

 

Үй тапсырмасын орындау

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

 

5-сынып

 

Сабақтың  уақыты                  сабақ
Сабақтың атауы Етістіктің шақтары
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, тірек сызбалар
Жалпы мақсаты Ережелерді меңгерту. Етістіктің шақтары туралы жалпы мәлімет жинау.   Мәтіннен етістіктің шақтарын табуды үйрету.  Мысалдар келтіру арқылы

жұмыс жасау.  Етістіктің шақтары туралы сөздік қорын  жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге дағдылану.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері Етістіктің шақтары туралы түсінік алады. Мысалдарды біледі, салыстырады.  Ережені меңгереді, біледі.

Етістіктің шақтары туралы теориялық білімді меңгереді. Диалогтік әңгіме жүргізеді. Кері байланыс орнатады.

Сабақта туындаған негізгі идеялар Етістіктің шақтары туралы  идеялар алады, зерттеушілік әңгіме жүргізіп,  диалог құрастыру.

Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) туындайды.

Тапсырмалар   Етістіктің шақтары туралы ережені меңгеру. Етістіктің шақтарын сөйлемнен таба білу. Оқушылар арасында кері байланыс (сұрақ-жауап) орнату.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин) Сыныпты топқа бөлу

Оқушыларды  «Осы шақ. Келер шақ. Өткен шақ» сөздері жазылған қағаздар арқылы 3 топқа бөлдім.

Оқушылар «Осы шақ. Келер шақ. Өткен шақ» сөздер жазылған қағаздарды алып 3 топқа бөлінді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (4 мин) Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) Берілген сұрақтарға  оқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа тақырып

(22 мин)

Етістіктің шақтарын меңгерту.

 

Ережелерді жаттатқызып, сөз құрамына талдау жасау.

 

Оқулықпен жұмыс

 

1-тапсырма. Сурет бойынша мәтін құрастырып, етістіктің шақтарын табу.

2-тапсырма. Диалог құрастыру

 

Етістіктің шақтары туралы  оқып, меңгереді.

 

Мәтіннен етістіктің шақтарын табуды үйренеді.

 

Оқулықпен жұмыс жасайды.

 

 

ІV. Қорытындылау  

(5 мин)

Кері байланыс (сұрақ-жауап) Сұрақтарға жауап береді.
  1. Үй тапсырмасын беру (3 мин)
Ережені жаттау  (119 бет) Үй тапсырмасын орындау
  1. Бағалау (5 мин)
Формативті бағалау

 

Өзін-өзі бағалау
VII. Рефлексия(4 мин ) Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

5-сынып

 

Сабақтың уақыты                     сабақ
Сабақтың атауы Мамандықтар
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, суретті плакаттар т.б.
Жалпы мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Оқушылар мамандықтар туралы  айтып, ой қозғайды. Мамандықтардың өмірде алатын орны туралы пікірлерін білдіреді.

Ата-аналарының мамандығы бойынша сұхбаттасады.

Тақырып туралы оқушылардың сөздік қоры дамиды, ойын еркін жеткізуге дағдыланады.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері Мамандықтар туралы түсінік алады.

Мамандықтар туралы теорияларды меңгеріп, өмірде жүзеге асырады. Оқушылар өздерін-өздері бағалауды қалыптастырып, үйренеді.

Ұжымдық жауапкершілікті сезінеді. Күрделі материалдарды оқуда өз-өзін бағалауды және алға ұмтылуды арттырады. Кері байланыс орнатады.

Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып бойынша идея алады. Білім алуға оң көзбен қарауға ықпал етеді. Өзіне сенімділікті туғызып, білімін арттырады.
Тапсырмалар   Сөздіктерді, тақырыпты меңгеру.  Сөздіктер бойынша сөйлемдер құрастырып, ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Тақырып бойынша мәтін жазу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Оқушылар немен айналысады және мұғалімдер немен айналысады.

Оқушыларды 3 топқа бөлемін.

 

1-тапсырма.   Берілген сөздіктер бойынша сөйлемдер құрастырады.

 

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Оқушылар немен айналысады және мұғалімдер немен айналысады.

2-тапсырма   «Бес жолды өлең» стратегиясы

  1. Зат есім _______________
  2. Сын есім __________  ____________
  3. Етістік __________   ____________  __________
  4. Сөйлем __________   ____________  __________  _________
  5. Синоним ______________

 

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Оқушылар немен айналысады және мұғалімдер немен айналысады.

3-тапсырма.   «Мамандықтар» мәтінін оқып, аударады.

 

4-тапсырма.   Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, жауап береді. Етістіктерді теріп жазып, етістіктің шақтарын анықтайды.

 

Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары т.б.

Құрал жабдықтар: Интерактивті тақта

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері «Мамандық» туралы өздері жатқа білетін мақал-мәтелдерді айту

 

Тақырып туралы суреттер салу

 

Ғаламтор арқылы мамандықтарды қосымша туралы білу

 

Кейінгі  оқу Сөздіктерді жаттау

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Уақыты                            сабақ 
Сабақтың атауы Нан дастарқанға қалай келеді?
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, презентация т.б.
Жалпы мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Нан  туралы айтып, ой қозғайды.

«Ас атасы – нан»  оқушылардың сөздік қорын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыландырады.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Нан туралы постер жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді.
Тапсырмалар  Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру.  Етістіктерді жіктейді.
Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Нан туралы айтады. Нанның қасиеті туралы айтыңыздар. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. «Нан дастарқанға қалай келеді?» дегенді қалай түсінесіздер? Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша постер жасау.

1-тапсырманы орындау

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

1-тапсырма.  Мәтінді оқу, аудару. Сызба сұрақтары бойынша әңгіме құрастыру

 

Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. Ғаламтор арқылы Нан туралы бейнежазба көру. Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы дұрыс жауап қа 1 ұпай беріледі.
Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

3-тапсырма. Етістіктерді жіктейді.

 

Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері Мәтінді мазмұндау. Астана қаласы туралы суреттер жинау
Кейінгі  оқу 2-тапсырма. «Нан» туралы мақал-мәтелдер, нақыл сөздер жаттау.  (122 бет)

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

5-сынып

Уақыты                                 сабақ 
Сабақтың атауы Қайдан келдің, бауырсақ?
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары  т.б.
Жалпы мақсаты Бауырсақ туралы айтып, ой қозғайды.  Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Зерттеушілік әңгіме жүргізіп, рөлге еніп, қойылым көрсету.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Бауырсақ туралы постер жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады, оқушылар өздеріне берілген рөлге еніп, сөздерін қайталап айтады, меңгереді.
Тапсырмалар   Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру.  Сахналық қойылым көрсету.
Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Бауырсақ туралы айтады. Бауырсақтың дәмі туралы айтыңыздар. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. Бауырсақты жеп көрдіңіздер ме? Бауырсақ қалай жасалады? Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша постер жасау.

 

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

4-тапсырма. «Қайдан келдің, бауырсақ?» өлеңін оқиды. аударады, талдайды. Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. Ғаламтор арқылы бейнежазба көру. Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы дұрыс жауап қа 1 ұпай беріледі.
Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

Берілген рөлге еніп, сахналық қойылым көрсету Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі  оқу 4-тапсырма «Қайдан келдің, бауырсақ?»  өлеңін жаттау  (122 бет)

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Уақыты                             сабақ 
Сабақтың атауы Кім не істейді?
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы,  суреттер т.б.
Жалпы мақсаты Мамандық иелерінің жұмысы туралы айтып, ой қозғайды.

Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Тақырып бойынша ассоцация жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады,  тақырыпты меңгереді. Сурет бойынша жазба жұмыстарын жасайды.
Тапсырмалар  Тақырыпты меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Мамандық иелерінің қызметі туралы айтады. Ата-аналарыңыз дың атқаратын мамандықтары туралы айтыңыздар. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. Адам баласына мамандық иесі болу керек пе? Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша ассоцация  жасау.

1-тапсырманы орындау

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

2-тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындау Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. Ғаламтор арқылы мамандық туралы бейнежазба көру. Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер. Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы дұрыс жауап қа

1 ұпай беріледі.

Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

Бес жолды өлең

 

Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі  оқу 2-тапсырма. ІІІ деңгей   123  бет

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Уақыты                        сабақ 
Сабақтың атауы Бұл кімдер?
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, слайд шоу т.б.
Жалпы мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Мамандықтар туралы айтып, ой қозғайды.

Мамандықтар туралы білу оқушылардың сөздік қорын жетілдіреді, ойын еркін жеткізуге дағдыландырады.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Тақырып бойынша ассоцация жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді.
Тапсырмалар  Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру.
Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Мамандықтартуралы айтады. Мамандықтар туралы айтыңыздар. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. Үйлерді кімдер тұрғызады? Шекараны кімдер күзетеді?

Киімді кімдер тігеді?

Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша ассоцация  жасау

 

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

1-тапсырма.

Көп нүктенің орнына тиісті мамандық атауларын жазу

 

Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауап 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. 2-тапсырма. Жазбаша орындау  Бұл мамандықтар

ды қазіргі өмірдегі қажеттілігін айту

Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы дұрыс жауап

1 ұпай беріледі.

Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

3-тапсырма. «Бұл кімдер?» өлеңін мәнерлеп оқу. Етістіктердің шақтарын айту Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері Сөздіктерді жаттау. Мамандықтар туралы суреттер жинау
Кейінгі  оқу 3-тапсырма. «Бұл кімдер?» өлеңін  жаттау.  125  бет

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Уақыты                        сабақ 
Сабақтың атауы Кім болғым келеді?
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, слайд шоу т.б.
Жалпы мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Оқушылар болашақта қандай мамандық иесі болғысы келетіні туралы айтып, ой қозғайды.

Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады.  Диалог құрастырып, өзара сөйлесу.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Тақырып бойынша ассоцация жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді.
Тапсырмалар  Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру.  Диалог құрастыру
Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Кім болғысы келетіні туралы айтады. Кім болғыңыз келеді сол туралы айтыңыздар. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. Болашақта қандай мамандық иесі болғыларың келеді? Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша ассоцация  жасау

 

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

1-тапсырма. Диалог құрастырып, өзара сөйлесу.

 

Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады.  Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер.

3-тапсырма «Атамның батасы» өлеңін оқу

Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы дұрыс жауап қа 1 ұпай беріледі.
Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

2-тапсырма.

«Кім болғым келеді?» шағын әңгіме жазу

Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері Сөздіктерді жаттау
Кейінгі  оқу  3-тапсырма «Атамның батасы» өлеңін жаттау   (126 бет)

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Уақыты                        сабақ 
Сабақтың атауы Кім болам?
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары, слайд шоу т.б.
Жалпы мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Оқушылар болашақта кім болғысы келетінін айтып, ой қозғайды.

Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады.  Өзара диалог құрастырып, сұхбаттасады.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Тақырып бойынша ассоцация жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді.
Тапсырмалар  Сөздіктерді меңгеру. Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру. Өлеңді рөлге бөліп оқиды. Суреттегі мамандық иелерін анықтайды.
Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Өлеңді кім жазғанын айта алады. Өлеңнің мазмұнын айтып береді. Өлеңді кім жазды?  Өлең не туралы? Өлеңнің кейіпкерлері кімдер? Өлеңді мазмұндайды. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. Суреттегі мамандық иелерін анықтап, айтыңыздар. Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша ассоцация  жасау

 

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

4-тапсырма. Суреттегі мамандық иелерін анықтап, диалог құрастырып, өзара сөйлесу.

 

Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. Ғаламтор арқылы

бейнежазба көру. Өмірдің жағдайлары жақын екенін еске түсіріңдер.

Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы дұрыс жауап қа 1 ұпай беріледі.
Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

Бес жолды өлең

 

Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі  оқу 4-тапсырма «Кім болам?» өлеңін жаттау  (127 бет)

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

5-сынып

Сабақтың уақыты                          сабақ
Сабақтың атауы Диктант 

Туған жер

Сілтеме Диктанаттар жинағы
Жалпы мақсаты Оқушылардың сауаттылығын арттыру. Диктант мәтінімен танысу.

Диктант жазуды меңгерту. Қатеден сақтандыру. Грамматикалық тапсырмаларды орындау.  Етістіктің шақтарын, етістіктің жіктелуін еске түсіру. Мәтін бойынша сөздік қорын  жетілдіру.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері Тақырып туралы түсінік алады. Диктант мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді.  Етістіктің шақтарын, етістіктің жіктелуін еске түсіреді.

Жалпы тақырып бойынша теориялық білімді меңгереді.

Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып бойынша идеялар алады, мәтіндегі жаңа сөздерді есте сақтайды.
Тапсырмалар    Диктант мәтіні оқылады. Оқушылар тыңдайды. Қиын сөздер тақтаға жазылады. Сұрақтар туындайды. Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу  (2 мин)  Ұйымдастыру сәті

Диктант жазуға дайындық жүргізу

Диктант жазуға дайындық жасайды.
ІІ. Жаңа тақырып

(40 мин)

 

Диктант

 

 Туған жер

 

Туған жер – мекен тұрағың, аяулы үйің. Өз үйінің сәулетті болғанын кім қаламайды?! Сондықтан туып-өскен жерінің гүлдене беруіне үлес қосу – әрбір адамның, баланың парызы. Сенің бала екенмін деп, қарап қалуға құқың жоқ. Қолыңнан келетін істі еліңе, жеріңе арна! Туған жеріңнің гүлін, шалғыны, ағашын қастерлеп қорға. Гүлдер егіп, ағаштар отырғыз! Солар өзіңмен бірге өссе, келешекте жеріңді нуға бөлейді. Үлкейген соң істермін демей, осы бастан кішкентай болса да, бір істі тындыра берген дұрыс.

 

Грамматикалық тапсырма

 

Мәтіннен етістіктерді теріп жазып, етістіктің шақтарын анықтау.

 

ІІІ. Үй тапсырмасын  беру  (3 мин) Сөздік жаттау. Өткенді қайталау

 

Үй тапсырмасын орындау

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-сынып

Уақыты                        сабақ 
Сабақтың атауы Отбасы мүшелерінің мамандықтары
Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, ғаламтор ресурстары  т.б.
Жалпы мақсаты Оқушылар отбасындағы мүшелердің мамандықтары туралы айтып, ой қозғайды.

Тақырып бойынша оқушылардың сөздік қоры жетіледі, ойын еркін жеткізуге дағдыланады. Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Тақырып бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  1. Тақырып бойынша ассоцация жасайды.
  2. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.
  3. Оқулықпен жұмыс жасайды.
  4. Өздерін бағалайды.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Тақырып туралы идея алады, сөздіктерді қайталап айтады, меңгереді.
Тапсырмалар   Тақырыпты меңгерту.Түрткі сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап беру.

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Ойлау

деңгейлері

Мақсаты Күтілетін нәтиже Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар Бағалау
Формативті Критерийлері Дескриптор Ұпай
Білу Бұған дейінгі білетіндерін анықтау Отбасындағы мүшелердің мамандық

тары туралы айтады.

Отбасыңыздағы мүшелердің мамандықтары туралы айтыңыздар. Жылы түстер арқылы бағалау Тақырыптың ашылуы Мақсат

қа жету

дұрыс жауап1 ұпай
Түсіну Білетіндерін әңгімелеу Білетіндерін әңгімелей алады. Атаң мен әжең жұмыс жасамаса кім дейміз? Мұғалімнің  қолдау сөздері арқылы бағалау Негізгі оқиға-ларды қамтуы Тақырыпқа сәйкестігі дұрыс жауапқа

1 ұпай беріледі.

Қолдану Бұған дейінгі білімін зерделеу Өз білетін- дерін нақты дәлелдермен жеткізе біледі. Тақырып бойынша ассоцация жасау.

1-тапсырманы орындау

Жетон беру арқылы бағалау Дизайні Көркем

ділігі

дұрыс жауап

1 ұпай беріледі

Талдау Қисынды ойлауға әкелу Шығармашы

лық қабілетіне қарай тапсырмалар орындалады.

3-тапсырма

Деңгейлік тапсырмаларды орындау

 

Жетон арқылы бағалау Сыпайы баяндау Өз дәлел-деуі дұрыс жауапқа 1ұпай беріледі.
Жинақтау Оқушылар- ды өз ойын жинақтап айтуға итермелеу Оқушылар өз ойын жинақтап айта алады. Мамандықтардыңөмір жағдай

ларына жақын екенін еске түсіріңдер.

Асықтар арқылы бағалау Идея- ның жаңашылдығы Өмір- мен байла- нысы жауап қа

1 ұпай беріледі.

Бағалау Тақырып желісін өз бетінше жорамалдау. Нақты дәлелдермен жорамалдай

ды.

2-тапсырма. Мақал-мәтелдерді мәнерлеп оқу Смайлк арқылы бірін-бірі бағалау Құнды пікірі Сөз саптауы дұрыс жауап  1 ұпай
Дереккөздер мен жабдықтар: Дереккөздер: Қазақ тілі оқулығы,  ғаламтор ресурстары, плакаттар т.б.

Құрал жабдықтар: АКТ, суреттер т.б.

Кейінгі  оқу  2-тапсырма. Мақал-мәтелдерді жаттау (128  бет)

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика