Оқушылардың 1- сыныпқа бейімделу кезеңі (тренинг)

22-1Қараағаш  жалпы орта білім беру мектебі

Мектеп психологы: Кенжебаева Маншук Жаксылыковна

Оқушылардың 1- сыныпқа бейімделу кезеңі (тренинг)

Тақырыбы: Бірінші сыныпқа бейімделуге көмек.

Мақсаты: Бейімделу себептерін алдын-ылу.

Сабақ барысы:

Кіріспе

Сурет «Мектепке жол»

Жаттығу «Аты және қасиеті»

Талдау «Бізге ереже қажет»

Ойын «Менің мекен жайым»

Екінші-басқаға кедергі жасамау.

Сұрақ-жауап

Маған мектепке баруға ұнайды

Маған            сабағы ұнайды

Менім достарым көп

Тәттіні жақсы көремін

Кімде мысық бар

Кім футбол жақсы көреді т.б.

Сәлемдесу рәсімін тандап алу.

Сурет Мектепке жол 1-11 сыныпқа дейін. Талдау жасау.             Шеңбер бойынша әңгімелейді.

Жаттығу. Аты және қасиеті. Допты кезекпен бір-біріне лақтырып өзі туралы айтып шығады.

Бізге ереже қажет. Талдау.

Оқушылар сабаққа неге келеді?

Сабақта тәртіп ережесі бар ма?

Ойын менің мекен жайым. Барлығы бір уақытта өз адресін айтады, әр біреуі оны естісе екен деп қатты айтады. Жүргізуші біреудің адресін сұрайды. Бірінші ереже бір- бірін тыңдау.

Екінші-басқаға кедергі жасамау.

Дұрыс немесе қате жауап жоқ. Бір-бірін ренжітпеу.

Сен өзіне сенімді боласың егер саған кедергі жасамаса.

Басқаға кедергі жасамайтындай қылып барлығын істеуге болады Сенімді болуға болады, сені ешкім ренжітпесе.

Жаттығу «Күн шуақты алаңқай»

Мақсаты: Қатаю дан арылу, жылы достық қарым – қатынастық  қалыптастыру.

Нұсқау: Елестетіңіз, күн шуақты көк шалнын алаңқайда, дем алып отырмыз. Күн шуағы қөздеріңізге қарайды. Көздеріңізден беттеріңізге қарай жылжиды. Алақандарыңызбен  сипалаңыздар. Ол ары қарай маңдайыңызға, мұрыныңызға, ауызыңызға, бетіңіздің ұшына, иегіңізге түсті. Одан кейін мойыныңыздан, қолыңыздан денеңізден, арқадан сипап өтті. Күн шуағы сізді жылытты.

«Күн шуақты алаққай» қызыл – сары, қош иісті, әсем гүлдерге толы. өз өзіңіздің ұнатқан гүліңізді түйіп, жылы лебізіңізді, тілегіңізді білдіріңіз.

Қорытынды.

Менің көңіл-күйімнің түсі.

Қоштасу ритуалын келісіпорындау.

Қорытынды 

Тиімді жұмыс атқару үшін маман өзінің беретін пәнін, әр түрлі әдіс- тәсілдерді жетік білуі керек, оқушылармен тығыз қарым – қатынаста болуы қажет. Осы мәселелерді әрдайым сабақта,  сабақтан тыс уақытта, белгілі бір мақсатта емес, әр түрлі жағдайларда қолданып отыру, атқарылған жұмыстардың нәтижесін көрсетеді.

Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы, бейімделуі, өзіндік көзқарасының калыптасуы, ой – өрісінің кенеюі. Адамды байқағыштық пен байсалдылыққа, зейінділік пен зеректілікке,  тапқырлық пен ойланғыштыққа баулып, тәрбиелейтін де – осы ғылым.

Қорыта айтқанда, кәзіргі кезде қоғамдарынды, кабілетті адамдарды қажет етеді. Жеке тұлғанын рухани өсуіне психологиялық – педагогикалық жағдай жасай отырып, өз ортасында және өзге ұжымда өзін еркін сезіне алуға тәрбиелеу,

өзіне – өзі  сенімді, жауапкершілік қасиетті сінірген тұлға ретінде қалыптастыру  қажет. Жас нәрестенің дені сау болса, отбасына зор куаныш пен бақыт әкеледі. Елімізде өркениетті қоғам құру үшін, тәрбиелі, дені сау азаматтарды көп болып тәрбиелеуіміз керек.

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған