Рационал сандарға амалдар қолдану

rҚызылорда облысы,Жаңақорған ауданы

№255 негізгі орта білім беру мектебінің

математика  пәні мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға амалдар қолдану

Сабақтың мақсаты:Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау және пысықтау.Оқушылардың рационал сандарға амалдар қолдануға арналған есептерді шешуде тиімді жолдарын таба білуге дағдыландыру.

2.Дамытушылық:Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,ойлау,сөйлеу,есте сақтау қабілеттерін,танымын пәеге қызығушылығын,ауызша ,жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту.

3.Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,шапшаңдыққа, салауаттылыққа, тазалыққа, өз жетістіктерін қалыптастыру, дәлдікке,ұқыптылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі:Интерактивті тақта,слайдтар,жеке тапсырмалар,суреттер,үлестірмелі кеспе қағаздар.

ПАБ:тарих,қазақ тілі,жаратылыстану.

Сабақтың түрі: ойын сабақ. « Қорасан –ата кесенесіне саяхат»

Сабақтың типі:қайталау

Барысы:1.Ұйымдастыру.Оқушылардың сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру.

r1

Жаңақорған кентінен автобусқа отыру үшін оқушыларға 5 минуттық тесттік тапсырма беру.

 

1.Екі теріс санның қосындысы-

а)оң сан;     ә)теріс сан;    б)аралас сан;   в)бөлшек сан;

2.Қарама-қарсы екі санның қосындысы-

а)оң сан;     ә)теріс сан;    б) 0-ге тең;   в)бөлшек сан;

3)(-)*(+)=

a)(+);      ә)(+;-);    б) (+;+);      в) (-).

4)   (-)*(-)=

a)(+);      ә)(+;-);    б) (-);      в) (+;+).

5)    (+)*(+)=

a)(+);      ә)(+;-);    б) (+;+);      в) (-).

6)(-)*(+)=

a)(+);      ә)(+;-);    б) (+;+);      в) (-).

7)(-)*(-)=

a)(+);      ә)(+;-);    б) (+;+);      в) (-).

8)(+)*(-)=

a)(-);      ә)(+;-);    б) (+;);      в) (+;+).

2-ші аялдама. Сырдария өзеніне келіп тоқтадық.Автобустағы оқушыларды екі топқа бөлеміз. Өзеннен өту үшін оң жақтағы «Білгіштер» және сол жақтағы «Тапқырлар»топтарына есеп береміз.

№584 есеп.

  • 8*(-3)+(-7) 2) (-2)*(-5)-12
  • 32÷(-4)+5                                 4) 35-(-7)*6.

3-аялдама. «Билібай ауылы»

 

«Билібай ауылы» Шағын елді мекен.9-жылдық №255 негізгі орталалау мектебі бар.

 

№585

1)(0,6-1)*1,5                      2) (0,25-1):(-5);

3)(1,3-0,5)*(-3,5)               4)1,7(-7)+(-0,8);

4-аялдама. «Уран»кенті

№586 есеп.

1)4(2а+3с)                               2) -3(а+б);

5-аялдама. «Қорасан-баба» мазары.

Ислам дінін тарату мақсатында  VII ғасырларда Әубәкір Садық ұрпақтарынан кейін Ысқақ баб пен Әбдіжәлел баб,Арыстан баб пен Әбдірәйім бабтар келген.

Сергіту. Ойын ойналық.Тізбек ойыны.Оқушылар дөңгеленіп тұрады.Бір-біріне жұмсақ ойыншық ұсынып тұрып,математикалық терминдерді айтады.Бір-бірін қайталамау керек.

 

 

6-аялдама. «Қағба»

«Қағба» Хорасан атаның (Әбдіжәлел баб)баласы ғұлама ұлы имам.Әкесі Хорасан ата әр жұмада «Тотықұс» аралынан Ақмаямен желдей ұшып,Меккеге барып Бамдаттың парызын өтеп қайтады екен.Осыны сезген Хусаин әкесіне: «Рұхсат етсеңіз Меккедегі Қағбетілләні осында  көшіп әкелейін»-депті.Сонда Әбдіжәлел баб баласын сынау үшін рұхсат етіпті.Баласының ілімі өте күшті екен.Бір күні таңертең үйге кіріп, «Әке Қағбетілләні әкелдім,қай жерге түсірейін»-дейді.

-«Балам , сені сынайын деп едім,құдіретіңе сендім,жерге түсірме Қағбаның көлеңкесін сызып алайын,өзін қайта орнына апарып қой.Бұл жерде аяқ асты болады»-дейді.

 

№584 есеп.

6) 17-(-12):4                         7) (-21)÷(-3)-9

8) (-42):6+10                         9) 27-(-15):3

 

 

 

 

 

 Қайталау сұрақтары:

(+)*(+)=(+)            (+):(+)=(+)

()*()=(+)              ():()=(+)

(+)*()=()              (+):()=()

()*(+)=()              ():(+)=()

 ()*(+)=() 

()*()=(+)

(+)*()=()

()*(+)=()

7 аялдама. «Қасиетті құдық»

Қорытынды.Үйге тапсырма : №596(5,6), №587 (4,5,6)

 

 

 

 

2.Ой қозғау.1-аялдама.Жаңақорған кенті

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *