Ресей Федерациясы

 Астана қаласы
Ғали Орманов атындағы №7 мектеп-гимназиясы
география і пәні мұғалімі
Мауленова Армангул Серікқызы

Сабақ тақырыбы:    «Ресей Федерациясы»

Сабақ мақсаты:

  1. Елдерді тану арқылы дүниежүзілік шаруашылықтағы орнын айқындау, экономикалық– географиялық жағдайының қазіргі мәнін түсіну.
  2. Экономикалық– география білім негізі бойынша іздіну және ойын жинақтап, нәтижесін шығармашылықпен жеткізе білу.
  3. Теориялық білімін өмірмен байланысбыру, мамандық таңдау.

 

Сабақ жабдығы: дүние жүзі саяси картасы, интерактивті тақта,  кескін карта, жазылған парақтар, слайд.

 

Сабақ түрі: аралас сабақ, ойын

 

Сабақ барысы:

Біз бүгін сауда биржасына жиналып отырмыз. Маркетинг бойынша мамандар жиналған.

Жиналғандар:

  • Балтық маңы елдері өкілдері (сынып оқушылары 3 топқа бөлінген)
  • Эксперттер (3 оқушы тағайындалып қойған)

 

Өкілдер өз елдері мен өнімдері туралы хабарлама жасайды.

Ал эксперттер әр ел өкілдерінің хабарламасының тартымдылығын ескере отырып, сатылымға берілетін өнімдеріне және экономикалық, туристік қарым-қатынас жүргізуге дайын екеніне баға береді

(үш топқа арнап қойылған жәшікке ұсыныс карточкасына жауап беруші атын жазып салып отырады)

 

Маркетинг дегеніміз тауарлар мен қызмет көрсетуді өндіргеннен тұтынушыға дейінгі аралықта жүргізілетін жұмыстар: жарнама, тасымалдау, сауда, сақтау, сұрыптау, сараптама.

(қағазда жазылып тұрады)

 

Бағдарлама:

(қағазда жазылып тұрады)

 І. Визиттік карточка

ІІ. Жарнама

ІІІ. Экспорт пен импорт

ІV. Болашаққа жоспар

  1. Брифинг
  2. Қорытынды

Үй тапсырмасы:

І. Елдер визиттік карточкасына талдау жасайды

ІІ. Балтық маңы елдері өкілдері дайындаған слайд

арқылы таныстыру жүргізеді.

  • Латвия
  • Литва
  • Эстония

 

ІІІ. Экспорт пен импорт

Балтық маңы елдерінің қайсысына тән? Сәйкестендіру тесті. Жауапты ауызша береді

А. Латвия                        1.  1 ш.ш. 33 адамнан

Ә. Литва                          2.  Радиоаппарат, аспап, кеме жөндеу

Б. Эстония                      3.  Парламенттік демократия

  1. Резина, лак, химиялық талшық
  2. Емдік балшық, минералды су
  3. Сүт, май шайқау, сыр жасау, ет,
  4. Жолаушы тасымалдаутын көлік
  5. Медикамент, тоңазытқыш
  6. Балық

Жаңа сабақ          

 ІV. Ресей Федерациясы – (слайд арқылы ел туралы баяндау)

 

  • ЭГЖ мен СГЖ, халқына баға беру

интерактивті тақтада  бағалау жұмысын жүргізу

— сұрақтар

  1. Брифинг

(бекіту)

келісім шарт жасау үшін мынадай құжаттармен жұмыс жасауымыз қажет

  1. Статистикалық мәліметтермен жұмыс:
  2. Картамен баға беру
  3. Диаграмма
  4. Сызбаны сөйлету
  5. Номенклатура

 

 

 

  1. Статистикалық мәліметтермен жұмыс:

Карточкада жазылған сандарға көрсеткішін тұсына жазу

Сан  Көрсеткіші
17,1  
145  
57,67  
7591  
217  
227  
294  
11  
77%  
51%  
80%  

 

 

 

Сан  Көрсеткіші
50%  
1992  
7  
21  
1  
2  
20000  
64,5%  
35,4%  
70%  
8  

 

Сан  Көрсеткіші
2,7%  
199  
79,8%  
73%  
13  
150  
27%  
1 – 8,7  
16-60, 16-55  
60%  
2%  

 

  1. Картамен баға беру
  • Аталған елдердің шекарасын сызу
  • Астанасын жазу
  • Маңызды қалаларын түсіру

 

  1. Диаграмма құру

85 – беттегі мәтіннен сандық мәлімет бойынша дәптерде диаграмма

құру

 

 

  1. Сызбаны сөйлету

 

 

 

 

 

  1. Номенклатура

Мына қалаларды картадан көрсет:

  1. өнеркәсіптік
  2. көліктік
  3. ғылыми
  4. шипажайлық

 

Қорытынды:

Биржаға келесі өзін толықтай таныстыруға РФ келуі туралы шешім қабылдау

 

 

Бағалау:

Эксперттер жинаған карточкалар бойынша баға қою[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *