САНДЫҚ АҚПАРАТТЫ ӨҢДЕУ БӨЛІМІТізбектелген сабақ топтамасының орта мерзімді жоспары

 ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ
АҚТОҒАЙ АУДАНЫ
Ә.БОЛҒАНБАЙҰЛЫ АТЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: ЖАҒЫПАРОВА ДИНАРА СЕРІКБОЛҚЫЗЫ
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: САНДЫҚ АҚПАРАТТЫ ӨҢДЕУ БӨЛІМІТізбектелген сабақ топтамасының орта мерзімді жоспары

Оқулық: Информатика

Сыныбы: 5

Жалпы мақсаты: Бағдарлама модульдерін ықпалдастыра отырып, тақырыпты меңгертуде оқушылардың сыни ойлауын дамыту

 

Оқып үйренудің негізгі мақсат –міндеттері

Оқытуда қолданылатын

 әдістәсілдер

Пәнді меңгерудегі кедергілерді жеңу

Оқыпүйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Барлығын қосқанда (сабақ барысына оқушылардың қатысуы)

Негізгі дереккөздер

1 Тақырыбы:Практикалық жұмыс. Аралас құжаттарды құру

Мақсаты:

— оқушылардың мәтіндік және графикалық ақпаратты өңдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін пысықтай отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;

Міндеттері:

  • топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру
  • Оқушыларға еңбекқорлық туралы түсінік қалыптастыру.
  • Тақырыпты АКТ-ның көмегімен ашу
Уақыт шеңбері 

Топтық , жұптық жұмыс

 

компьютермен жұмыс, (АКТ-ны пайдалану)

 

«Миға шабуыл»,

 

«Жәрмеңке» ұйымдастыру,

 

«Ментальды карта»,

 

«БҮБ»  стратегияларын қолдану.

 

Сергіту сәті

-Сенімді қарым қатынас орнату-Еркін пікірлесуге жетелеу

-Сұрақ қою, жауап беру дағдысын қалыптастыру.

  • Топпен жұмыс істеуге дағдыланды.
  • Еңбекқорлық түсініктері қалыптасты.
  • АКТ- ны тиімді қолдана алады.
Смайликтер 

Бірін-бірі бағалау.

 

«2 жұлдыз, 1тілек ».

Деңгейлік тапсырмаларЖұптық, топтық жұмыс,

АКТ-ны қолдану

5 сынып оқулық, әдістемелік құрал, интернет желісі, АКТ, А4 формат, маркерПрезентация көрмесі

2

Тақырыбы:Сандық ақпаратты өңдеу. Калькулятор.

Мақсаты:

Оқушыларды калькулятор программасын таныстыру, калькуляторды іске қосуды онымен жұмыс жасауды және сандық ақпараттарды өңдеуді үйрету.

Міндеттері:

  • калькуляторда қарапайым есептер шығару тәсілдерін үйрету.
  • Тақырып бойынша өз ойын нақты жеткізе білу.
  •  Өздігімен тақырыпты ашуға бағыттау.

Калькулятор көмегімен арифметикалық амалдарды қолдану есептер шығару.

 

«Шаттық шеңбері», 

«Конверт сұрақ»,

 

«Бағдаршам»

 

«Жұптас, ойлан, бөліс»,

 

«Ыстық орындық»,

 

«Сұрақтары бар қорап»

-Жаңа тапсырманы сеніммен орындауға жетелеу-Еркін пікірлесуге жетелеу

-Түрткі сұрақтар қою

-Үнсіз оқушыларды  топтық әрекет арқылы бірлесіп жұмыс істеуге тарту.

Блокнотты іске қосуды, калькуляторда қарапайым есептеулерді шығаруды үйренді. 

Өз пікірлерін жеткізе алады.

 

Компьютерді еркін меңгере алады.

 

Ортақ шешім қабылдай алады.

Оқушылар өздігінен калькулятор көмегімен есептер шығара алады.

 

«Басбармақ» 

Мадақтау.

 

Смайликтер арқылы бағалау.

Жұптық тапсырмалар беру. 

Күрделі тапсырмалар беру.

 

Деңгейлеп тапсырмалар беру.

Интерактиті тақта,

маркерлер,

смайликтер,

презентация,

стикерлер,

 Компьютер,

3

Тақырыбы:Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Фонограф. Ойнатқыш

Мақсаты:

Оқушыларға Фонограф бағдарламасына бару жолдарын үйрету. Фонограф бағдарламасында практикалық жұмыс жасауға үйрету. Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната білуге үйрету.

Міндеттері:

  • білімдерін  ұштауда сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы қорытынды жасай алуға дағдыландыру.
    • Алған білімдерін ұштастыра отырып, компьютерде жұмыс істеуге бағыт бағдар беру
    • . Оқушылардың ақпаратты таба білу, сұрыптауға үйрету
«5 сұрақ әдісі»Сергіту сәті.

 

Топқа бөлу.(кесте, сурет, бейнене арқылы)

 

 

Ішкі «уәжді» ояту 

АКТ құзырлығы басым оқушыны көмекке тарту

 

Күрделі тапсырмалар  орындау мүмкіндігін арттыру

 

Диалог арқылы оқыту.

 

  • Микрофонды, құлаққапты қосуды
  • дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды пайдалана алады.
  • мәтіндік құжатқа дыбыс орнатуды  меңгере алады.
  • Бірлесіп жұмыс істей оиырып, пікірлерін ортаға салады.

 

Ауызша мадақтау 

«Жарайсыңдар!»

 

Стикерлер арқылы бағалау

АКТ ны қолдану 

Жұптық жұмыс

 

Топтық жұмыс

 

 

 

Интерактивті тақта,

компьютер,

оқулық,

смайликтер,

маркерлер,

ақ парақтар,

бағалау парақшасы.

4

Тақырыбы: Практикалық жұмыс Дыбыс жазуМақсаты:

Оқушыларға Фонограф бағдарламасына бару жолдарын үйрету. Фонограф бағдарламасында практикалық жұмыс жасауға үйрету. Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната білуге үйрету.

Міндеттері:

сыни тұрғыда ойлау арқылы , оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту

— алған білімдері бойынша ойларын жинақтай білу.

-жұптық, топтық жұмыс жасауда бірін-бірі бағалай білу дағдысының дамуы.

Ыстық алақан 

Позитивті доп

 

Сергіту сәті

«Ментальдық карта»;

«Кубизм стратегиясы»;

 

 

 

Өзіндік «мен» қалыптастыру. 

Өзін- өзі реттеуге дағдыландыру.

 

Диалогқа түсу.

 

Жауап беру дағдысын қалыптастыру.

 

  • Дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды, дыбыс реттегішті пайдалана алады
  • Бірлесіп жұмыс істей оиырып, пікірлерін ортаға салады.
  • Бір-бірін тыңдай алады..

 

 Смайликпен бағалау, 

Бірін-бірі бағалау,

 

Мадақтау,

Топ аралық бағалау.

 

. Деңгейлеп тапсырмалар беру. 

-Әр деңгейдегі сұрақтар.

 

Дарынды оқушыларды  оқушыларға көмектесуге тарту.

 

Интерактиті тақта, стикерлер, ақ парақтар, АКТ,смайликтер, интербелсенді тақта,

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *