Саяхат Мектепке барар жол

САБАҚ:  қазақ тілі  №7мектер-гимназиясы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мутишева Сымбат Абаевна
СЫНЫП:  1 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы: Саяхат

Мектепке барар жол

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу

мақсаттары

1.3.1.1 Таныс сөздерді тұтас оқу

1.3.3.1 Өлең, жұмбақ жəне ертегілерді ажырату

1.2.6.1Тыңдаған/ оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін (келісемін/келіспеймін, ұнайды/ ұнамайды) білдіру

Ойлау дағдылары Білу және түсіну
Бағалау критерийлері Таныс сөздерді тұтас оқып айтады

Өлең, жұмбақты зерттеп анықтайды

Тыңдаған сөз тіркестерінне қарапайым пікірлерін айтады

Сабақ мақсаттары Оқушыларға оқу мақсатына жету үшін не істеу керек?
Таныс сөздерді тұтас оқып айта алады
Өлең, жұмбақты зерттеп анықтай алады
Тыңдаған сөз тіркестерінне қарапайым пікірлерін айта біледі
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:

Затты сипаттау үшін таныс сөз, сөз тіркестерін пайдаланады.

Нақты тақырыпқа арналған сөздік қор мен терминология:

Көлік, бағдаршам, жұмбақ,

Айтылым мен жазылым үшін қолдануға болатын

тіркестердің жиынтығы(жиынтықтары):

Алдыңғы оқу: Бірнеше сөйлеммен: оқушылардың осы тақырып туралы

білгендерін еске түсіріп жинақтау «Мина алқабы»

Жоспар
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

15 мин

Ертеңгілік шеңбер.

Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!

Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

 

Миға шабуыл – сұрақ-жауап әдісі арқылы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар бұл суретте кімдер бейнеленген?  Олар қайда бара жатыр? Мектепке барар жолдп не кездеседі? Соны есімізге түсірейікші?

1)Жол жолағынан өту керек;

2) Бағдаршам жасыл жанғанда жүру керек;

3)Жолдан жүгіруге болмайды;

 

«Бағдаршам»өлеңін оқыңыз. Таныс сөздердің астын сызып, сөздерді сипаттап айтыңыз.

Жолды кесіп өтуге мен қамдансам,
Қиылыста қарсы алады бағдаршам.
Менікіндей екеу емес, үш көзді,
Әр көзінің түсі бөлек, аңғарсаң.

http://ds0001.sandyktau.akmoedu.kz/documents/view/A78FE2648C8C76EB/

 

.

 

 

 

 

https://yandex.kz/images/search?text=дорога%20в%20школу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://erketai.kz/balalarga/balalardin-olenderi/jol-erejeleri/

 

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Таныс сөздерді тұтас оқып айтады –    Өлеңді оқиды

–    Таныс сөздердің астарын сызады

–    Таныс сөздерді сипаттап айтады

Сабақ ортасы

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 «Бағдаршам»  өлеңін және жұмбақтарды оқыңыз. http://erketai.kz/balalarga/balalardin-olenderi/jol-erejeleri/

 

http://rector.kz/zhumbaktar/lists/52

 

 

 

https://yandex.kz/images/search?p=3&text=громкоговоритель%20рисунок&img_url=http%3A%2F%2Fwww.tradeshowguyblog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2Fmegaphone.jpg&pos=115&rpt=simage

Бағдаршам

Жолды кесіп өтуге мен қамдансам,
Қиылыста қарсы алады бағдаршам.
Менікіндей екеу емес, үш көзді,
Әр көзінің түсі бөлек, аңғарсаң.

             Бір көзім: кідір дейді,

Бір көзім: жүгір дейді,

Бір көзім: абайла дейді

Қарап ал маңайға дейді.

 

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
– Суреттердің барлығын табады

– Суреттерді дұрыс ретімен  қайталайды

– Оқушылар сипаттап жазады

Сергіту сәті.

Қызыл түс жанса

Түп-түзу тұр,

Сары көзі жанғанда

Қол шапалақтаймыз

Жасыл көзі жанғанда билейміз.

 

Орталықтарға ауысып отырамыз.

 

http://sabaq.kz/11269/бағдаршам-2/

 

Сабақтың соңы

 

Сөз тіркестерін тыңдаңыз. Сөз тіркеріне байланысты таңдаған бұрышқа тұрыңыз. Өз пікірлеріңізді айтыңыз.

 

Жолдан жүгіріп өту керек. Бағдаршамда үш түс бар. Жасыл жанғанда жүр. Сары жанғанда тоқта. Қызыл жанғанда дайындал.

 

 

 

https://vk.com/doc243369851_437463003?hash=5dbe08fd7e168aa3b4&dl=78dc9947c76f89e1db

 

Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Тыңдаған сөз тіркестерінне қарапайым пікірлерін айтады Сөз тіркестерін тыңдайды;

Өз пікірлерін дәлелдейді

«Бағдаршам» арқылы өзінің сабақтағы жұмысына баға беру.
 Қосымша ақпарат
Саралау– оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау– оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

 

Пəнаралық байланыс–

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру:  Бес сөзден артық  оқып, жаза алады.  

Сергіту сәттері мен белсенді жұмыс түрлерін өткізу кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау.

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?  Сабақ қалай

өтті, қандай деңгейде

өтті?  Жоспарланған

саралау жақсы іске асты ма

? (тапсырмалар сəйкес

болды ма?) Уақытты

қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс

енгіздім жəне     неге?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

Павлодар облысы.      Екібастұз қаласы                                                                                                                                                                                     №7 мектеп-гимназиясы   Қазақтілі мұгалімі: Мутишева Сымбат Абаевна

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған