Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Сурет үзінділерімен жұмыс

Шығыс Қазақстан облысы
Зайсан ауданы
Шілікті орта мектебі
информатика пән мұғалім
Оханова Күлжахан Керейқұловна
Информатика 5 сынып
Сабақ тақырыбы: Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Сурет үзінділерімен жұмыс
Мақсаты: Оқушыларға суреттің үзінділерін ерекшелеу тәсілдерін көрсету. Суреттің үзінділерімен жұмыс істеуді үйрету
Сілтеме: 1. Оқулық.Информатика 5.
2. Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқыту әдістемесі
3. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
4. Интернет желісінен алынған ақпараттар
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: 1. Тақырып бойынша терең білім алуы
2. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істегендегі белсенділігі
3. Сын тұрғысынан ойлауы
4. Оқулықтан тыс тапсырмаларды орындау
5. Cурет үзінділерімен жұмыс ітеуді, көшірмелеуді , кірістіруді білу
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. Интербелсенді тақта
2. Постерлер
3. Үлестірме материалдар
Қолданылған модульдер 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
2. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
5. Оқытуды басқару және көшбасшылық
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
7. Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқыту әдістері: СТО
Блум таксономиясы 1. Жеке жұмыс
2.Жұптық жұмыс
3. Топтық жұмыс

Керекті жабдықтар Оқыту моделі Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті уақыт
Ұйымдастыру кезеңі

Психология-
лық ахуал орнату Амандасу.Оқушыларды түгендеу. Көңіл күйлерін сұрау. Стикерге ағылшын ,орыс, қазақ деген сөздермен жұпқа бөлу Амандасады. Жоқ оқушыларды атайды. 2 мин

Білу
/Үш тілім — үш тұғыр./ Компьютер
Слайдтар
Оқулық Оқыту мен Оқуда ақпараттық технологияны пайдалану Әр жұпқа әр түрлі сурет салуға беріп, оны үш тілде айт
Түс қағаз арқылы топқа бөлу
«Гонка» ойыны арқылы екі топты жарыстыру
Сұрақтар: Paint қандай терезеге жатады?
Суретті сақтау , ашу тәсілдерін ата
Суреттің файл типі қандай?
Пиксель дегеніміз не?
Қисық сызық салғанда неше бүгіліс санын көрсетуге болады? 2
Өшіргіштің қандай режимдері болады? Компьтерде берілген уақытта суреттерін салу
Топқа бөлінеді. Топ сұрақтарға жауап береді
4 мин
Түсіну
\Ой шақыру\ Компьютер
Слайдтар
Оқулық Диологтық оқыту Интерактивті тақтадан сурет, ертегі, мултьфильм үзінділерін көрсете отырып сабақ тақырыбын айту Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып, тақырыпты табу 3 мин
Қолдану Компьютер
Оқулық АКТ
Сын тұрғысынан ойлау «Шпаргалка» оқыта үйрену ойыны арқылы конспекті жасау керектігін
«ПОПС» формуласы пайдалану керектігін
Дәптерлеріне тақырыпты оқи отырып, түйінді сөздер жазу
Төрт сөйлеммен тақырыпты жеткізу
15 мин
Сергіту сәті: Жаттығулар жасау «Еден мен төбе»
Талдау Компьютер
Оқулық АКТ
Сын тұрғысынан ойлау 1- Топ «Мәңгілік ел »
2- Топ «Тәуелсіздікке 25 жыл» фигуралар ішіне мәтін
жазу
Оқулықтағы деңгейлік тапсырманы орындау
Топ жетекшісі тексеріп алады.
Оқулықтағы деңгейлік тапсырманы орындау / жеке жұмыс/
15 мин
Жинақтау Компьютер
Оқулық Сабақты қорытындылау Мешіннің жібіне сурет қималарын жаю
«Бақылау сұрақтарына » жауап Сұрақтарға жауап беру
Қуыршақ көйлектерін жіпкке іледі 3 мин
Бағалау Оқушылардың жұмыстарына

формативті баға қою Өзін- өзі бағалайды Топты бағалайды. 2 мин
Үйге тапсырма &16 оқу /132-136 бет/ өзіңді тексер Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. 1 мин
Рефлексия: Тәуелсіздік шыңы
инт

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *