Су тіршілік көзі

syТәрбиеші:Меңдәлі.Г. М.
Білім беру саласы: Таным.
Оқу іс-әрекет түрі:
Тақырыбы: Су тіршілік көзі.
Мақсаты: . Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның маңызы туралы түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалануға және судың барлық ерекшеліктері туралы сипаттау.
Дамытушылық: Тәжірибе жасау барысында бақылағыштық дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: Суды үнемдеп пайдалануға тәрбиелеу.
Билингвалды компанент: Су- вода ,
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалар сіздерді көргеніме қуаныштымын. Өте әдемі балалар екенсіздер.
Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?
Көктем мезгіліңде қандай гүлдер өседі?
Қызғалдақтарды балаларға йскету.
Көктем.
Қызғалдақ,Бәйшешек.
Іздену ұйымдастырушы
Рефлексивті коррекциялаушы
Балалар сіздерге жұмбақ жасырамын.
Дәмі де жоқ, түсі жоқ Пайдаланбас кісі жоқ. Ол не?
Дұрыс балалар, әрине су. Ал ендеше бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы – «Су – тіршілік көзі» екен.
Су болмаса тіршілік болмайды.
Адамдарда, сусыз өмір сүре алмайды.
Аспаннан не жауады балалар?
Жаңбырдан соң не шығады аспан ға?
Су сұйық ,мөлдір ақ болады.
Ал судың иісі бар ма,искеп көріңдерші?
Судың дәмі бар ма? Осыны да біз тексерейік, алдарында ыдысқа су құйылған. Сол суды ішіп көріңдер.
Адамдарға су не үшін қажет? Судың қажеттілігі туралы не білеміз?
Ойын: «Қуыршақты жуындыру»
Шарты: Қуыршақты шешіндіріп шомылдыру,сүлгіге сүртіндіріп, киімдерін қайтып кізгізу.
Мақсаты: Қуыршақты жуындыру арқылы,су тазалықтың досы екенің түсіндіру.
Ән: «Қуыршақ»
Жарайсыңдар,қандай тамаша балалар.
Балалар бүгін немен таныстық?
Судың пайдасы бар ма?

Жарайсыңдар, бүгін оқу іс-әрекетіне өте тамаша қатыстыңдар рахмет сіздерге.
Су.Жаңбыр жауады. Кемпырқосақ.
Балалар суды иіскеп көреді.
Балалар суды түтікпен ішіп көреді.
Суды ішеміз және жуынамыз. Сумен ас әзірлейміз. Сумен кір тазалаймыз.
Балалар ойынды қызығушылықпен ойнады.
Балалар әнді қимыл-қозғалыспен көрсетті.
Сумен. Тамақ пісіреміз, жуынамыз, кір жуады,ішеміз.
Оқу іс-әрекеттен күтілетін нәтиже

Баланың білуі: Балалар су туралы мәлімет алды.

Баланың меңгеру: Судың түссіз,иіссіз,дәмсіз екенің меңгерді.

Баланың жасай алуы:Балалар қуыршақты өздіктерінең шомылдырды.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *