С.Мәуленов Дала жұлдызы

srbaiАтырау облысы, Махамбет ауданы, Есбол орта мектебі
Мендигалиева Гульвира Светкалиевна

Сабақтың тақырыбы

С.Мәуленов. Дала жұлдызы

Жалпы мақсаты

Ы.Алтынсарин шығармашылығымен, өмірбаянымен таныстыру; оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, белсенділіктерін дамыту;

Оқу нәтижелері

оқушылардың  мәнерлеп оқу дағдылары қалыптасады, Мәтінді  талдау қабілеттері  дамиды, ізгілікті-елжанды дара тұлға тәрбиеленеді

Сабақ типі

Аралас сабақ

Әдістер

жұптық , талдау, сипаттау;сұрақ-жауап,

Көрнекілігі

Ы.Алтынсарин  портреті, кесте, суреттер

Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру

  1. Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут

  2. Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут

  3. Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) –

5-8 минут

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің            іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру

aW1hZ2VfbWlkZGxlOjEyMDcwNC8vaW1hZ2VfbWlkZGxlOjEyMDcwNA

Топқа бөлу

Арайлап таң атты,                                               Алтын сәуле таратты.                                 Жарқырайды қаламыз,                                         жайнай түсті даламыз.                                    Қайырлы таң балалар,                                                   Біз сабақты бастаймыз

Түрлі фигуралар арқылы топқа бөлу

таңдағандар – лидерлік  қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін басқарушылық қабілеті  басым жандар

таңдағандар – өте еңбекқор,төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар

таңдағандар – өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісуге даяр тұратын жандар

Оқушылар іс-қимылдар арқылы жасап шығады.

Оқушылар геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

Слайд

Зымыран сұрақтар

Үй тапсырмасын «Зымыран сұрақтар» арқылы сұрау        Әліппенің атасы кім?

              А.Байтұрсынов кім?

               А.Байтұрсынов қандай оқулық жазған?

Оқушылар зымыран сұрақтарға тез, әрі қатесіз жауап береді

Зымыран сұрақтар

«Ой шақыру»

Оқушылар Ыбырай Алтынсарин туралы білетіндерін ортаға салады.

Плакат, маркер

Автормен таныстыру

С. Мәуленов 1922 жылы Торғай облысының Жанкелдин ауданында туған. Ақын, Қазақстанның халық жазушысы, Мемлекеттік сыйлықтың иегері. «Ақкөл», «Ізгілік», «Өмірімдей өзімнің» т. с. с. шығармалардың авторы

Оқушылар автор туралы мәліметтермен танысады.

Слайд

Жаңа сабаққа даярлық кезеңі

Оқыту үрдісінің маңыздылығы:  Жұмбақтар шешу:

1.Сөзі –дана, үні жоқ, Сөйлемейді тілі жоқ.                             Қолыңа алсаң-шешен, Ақылы асқан көсем.                                                             2. Аяғы біреу, қолы жоқ,

  Шиыр-шиыр жолы көп.

  Өзі сөйлей білмейді,

  Саған ізі сөйлейді.

Оқушылар осы жұмбақтардан нені ұғындыңдар? Сонда білім бастауы-кітап. Бүгінгі сабағымызда осы біліммен тікелей байланысты. Өйткені жалпақ даламызға білімнің шырағын жаққан, сол кездегі жалғыз өскен емен ағашы, даланың жалғыз жарық жұлдызы болған  адам туралы өтеміз. Ол тұлғаның кім екенін білесіңдер ме?

Оқушылар жұмбақтың шешуін табады.

Оқушылар бұл адамның кім екенін табады.

Жұмбақтар.

Оқушылар

Жаңа сабақ кезеңі

Қазақ жеріне білім жарығын алып келген Ы.Алтынсарин туралы әңгімелеу.

                     ағартушы

жазушы                                           ақын

                          Ұстаз

Ыбырай –жалғыз өскен емен ағашы еді.         Ыбырай- жалғыз жұлдыз еді.                         Ыбырай- тұңғыш рет мектеп ашып, оқулық жазды.

Оқушылар жаңа сабақты түсініп алуға жұмыстанады.

Плакат

Оқулықпен жұмыс

  • Мәтінді тізбектей  оқыту;

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды

Оқулық

Сөздікпен жұмыс

Қараңғы-бұл жерде:Оқымаған, сауатсыз,білімсіз

Сөздік жұмысты дәптерлеріне жазып алады

Оқулық, дәптер

Сергіту сәті.

Күлім қағып қолымды,

1,2,3 деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме,

Қолымды мен бұлғайын.

Жылы-жылы сөзбенен,

Жүрегімді сыйлайын.

Ыстық алақаныммен,

Қолыңды бер қысайын

Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді

музыка

Суретпен жұмыс

-Суреттегі адамдарға ат қой.

-Бұл сурет әңгімедегі қай оқығаға сәйкес келеді деп ойлайсың?

-Мәтінге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құра

Суретті қарай отырып, сұрақтарға жауап береді

Оқулық, сурет

«Миға шабуыл»

Жалғыз өскен емен-

Жалғыз жұлдыз-

Оқушылар мәтіндегі бояумен жазылған сөздерге қарама-қарсы мағыналы тіркесті сөздер табады.

дәптер, оқулық

Пікірталас

Оқушылар «Сауатсыздықты қалай жоюға болады?» тақырыбында пікірталас болады

Алты қалпақ

«Оқу-жазу» орталығы

Мәтін кейіпкерлері

Ол кім?

Ы.Алтынсарин

Есжан

С.Көбеев

Жазушы, ақын, ағартушы, ұстаз

Кедей баласы, өскенде  ұстаз болды

Ыбырайдың шәкірті.

Оқушылар берілген кестені өздері толтырады

Тірек сызба

«Рефлексиялық – бағалау»  кезеңі

Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?

Нені білгім келеді?

«Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?» деген кесте бойынша  оқушылардың пікірі тыңдалады.

Кесте

Рефлексия

«Оқушы үні»

«Бағдаршам»

Оқушылар Бағдаршамның 3 көзіне өз тілектерін жазады

«Бағдаршам»

Үйге тапсырма

Мәтінді   оқып түсіну.

Оқушылар №9 тапсырманы орындайды

Оқулық

Бағалау.

Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *