С.Сейфуллин. «Сыр сандық» өлеңі

Айнагуль Шайхиева

Сынып 7 «А»-сынып
Мерзімі 19.12.2016 жыл
Тақырыбы С.Сейфуллин. «Сыр сандық» өлеңі
Мақсаты С.Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, өлеңнің идеялық мазмұнын ашу.

Оқулық пен қосымша деректерді  пайдалануға, өз ойларын еркін айтуға, өз пікірлерін қорғап, жазушы туындысын  насихаттап, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландыру.

Өз пікірлерін нақты  дәлелдемелермен жеткізе білуге, ой еркіндігіне, сөз еркіндігіне, шығармашылық жұмысқа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже Ақынның өмірбаянын біледі,өлең мазмұнын толық түсініп айта алады
Қажетті әдіс – тәсілдер БҮҮ әдісі, диологтік оқыту, топтастыру, түртіп  алу  стратегиясы,  бес  жолды  өлең
Деңгейі, мақсаты Сұрақтар мен тапсырамалар (түрткі) Талап Оқушының іс -әрекеті   (нәтиже) Уақыты Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды  сан  бойынша  бөлу. Топпен  жұмыс  жасай  білу. Топпен  жұмыс  жасап үйренеді. 2 мин
Үй тапсырмасын тексеру М. Жұмабаевтың  «Толқын» өлеңі М. Жұмабаев өмірбаянын, «Толқын» өлеңін жатқа айту Өмірбаянын,

өлеңді жатқа айтады

5 мин
Білім Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімін тексеру Ақын  өмірі  мен

шығармашылығы  туралы  оқулықтан  тыс  материалдар  жинақтау.

 

Оқушылар  «Түртіп  алу»  стратегиясы  бойынша  ақын  өмірі  жайлы  өздеріне  таныс  емес  мәліметтерді  жазып  алады.

Өз  ойларын,  пікірлерін  еркін жеткізеді.

5 мин . Критериалды бағалау

—  тапсырманы  толығымен дұрыс   орындады — 3

— жартылай орындады — 2

-мүлдем орындай   алмады — 1

Түсіну Диологтік оқыту әдісі

1-топ.Әңгіме дебат. Сәкен Сейфуллиннің өмірбаяны туралы айтып беріңдер

2-топ.Зерттеушілік әңгіме. Ақын мұрасының зерттелуі.

3-топ .Кумулятифтік әңгіме.Ақынның өлеңдері, поэмалары,романдары, повестері

 

Сәкен өмірі мен шығармашылығымен танысу

 

 

Оқушылар  топтарда оқиды, талқылайды.  сызба  түрінде  көрсетеді. 10 мин Критериалды бағалау

— тақырыптың   мазмұнын  толықтай   ашты — 3

—  тақырыптың   мазмұнын    жартылай  ашты — 2.

— тақырыптың  мазмұнын мүлдем   ашпады -1.

Қолдану «Бес  жолды  өлең» құрастыр  

Әр  оқушы  ақын

туралы  өлең  құрастырады.

 

 

Әр   оқушы   өлең  жолдарын  жазады.

3 мин

 

Критериалды бағалау:

—  тапсырманы  толығымен дұрыс   орындады — 3

— жартылай орындады — 2

-мүлдем орындай   алмады — 1

Талдау  — «Сыр» деген не? ( әркімнің өзіне тән, өзгеге белгісіз  ойы, ішкі құпиясы)

— «Сандық деген» не? Оған қандай заттар саламыз?

— «Сыр сандық» дегендегі «сандық» сөзі қандай мағынада тұр.

Ал, адамның сыр сандығы дегенді қалай түсінесіңдер?

Олай болса, Сәкен ағаның айтайын деген сыр сандығы адамның ішкі құпиясы екен

«Сын сандық» өлеңінің мазмұнын ашу

 

 

Өлеңнің  идеясын  толық  аша  білу

 

 

 

5 мин Критериалды бағалау:

—  тапсырманы  толығымен дұрыс   орындады — 3

— жартылай орындады — 2

-мүлдем орындай   алмады — 1

Жинақтау

 

1- топ.Өлең құрылысына талдау

2- топ.Эпитетті табу

3- топ. Эйлер дөңгелегі арқылы адал және арам достыққа  байланысты мақал- мәтелдер жазу.

Өлең құрылысына талдау

Эпитетті табу

Мақал-мәтел жазу

 

 

 

Өлең құрылысына талдау жүргізеді

Эпитетті табады

Өздері білетін мақалдарды айтады

 

7 мин Критериалды бағалау:

—  тапсырманы  толығымен дұрыс   орындады — 3

— жартылай орындады — 2

-мүлдем орындай   алмады — 1

Бағалау

 

Тест жұмысы Сабақта танысқан мәліметтері бойынша С.Сейфуллиннің өмірбаянына байланысты сұрақтарға белгілі уақыт ішінде жылдам жауап беру  Сабақта танысқан мәліметтері бойынша С.Сейфуллиннің өмірбаянына байланысты сұрақтарға белгілі уақыт ішінде жылдам жауап береді 3 мин Критериалды бағалау:

—  тапсырманы  толығымен дұрыс   орындады — 3

— жартылай орындады — 2

-мүлдем орындай   алмады — 1

Үйге тапсырма С.Сейфуллинің «Сыр сандық» өлеңінен үзінді жаттап келу Тақырып  мазмұнына  сай  эссе  жазу Дос  тақырыбында  кең  көлемді  эссе  жазады. 2 мин  
Бағалау Кері байланыс парағы  ілінеді Топ басшылары өз тобында отырған оқушыларды бағалайды

 

Кері байланыс парағын  іледі 3 мин

 


[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *