Таңдамалы математика

Таңдамалы математика

8- сыныпқа арналған арнаулы курс бағдарламасы

 Құрастырған:

№22 гимназия мектебінің

 математика пәні мұғалімі

Амид Хунахан

Түсініктеме

Математикада арнаулы курсты оқытудың неңізгі мақсаты оқушының пәнге тұрақты қызығушылығы қалыптастыру мен қатар математикалық талантын ояту және ары қарай дамыту, қазіргі заман дамысына қәжет қабілеттерін қалыптастыру, өзін-өзі дамыту идеясына неңізделген бұл бағдарлама мемелекеттік қалыптан тыс математика курсының мазмұнын ауқымды, кеңейте оқытуға бағытталады.

Осы арнаулы курсты оқытудың алғашқы кезеңі бағыт бағдар беру. Осы кезеңде оқушы өзінің пәнге қызығушылығы және пәнді меңгеру мүмкіндігін бағалау арқылы 9-сыныптан кейін жаратылыстану-математикалық бағытта  немесе қоғамдық-гуманитарлықбағытта оқуды таңдау жасайды.

 

Бағдарламаның басты мақсаты:

–          Оқушыға мектептің математика курысынан тыс кеңейте білім беріу

–          Математикалық амалдар, идеялармен жеттік танысу математика ғылымының тілі үйрету

–          Ауызша және жазбаша тіл байлығын дамыту білім біліктілігін артыру

–          Оқушының логикалық ойлау дәрежесін дамыту, математикалық ой-өрісін кеңейту, пайымдау, негіздеу, дәлелдеу икемділіктер мен машықтарын жетілдіру

8 сыныпқа арналған « Таңдамалы математика» бағдарламасы  «Графиктер күледі», «Күнделікті проценттік есептеулер» , «Квадраттық үшмүше және оған қосымша» тарауларын қамтиды.

« Таңдамалы математика» бағдарламасы  оқу үрдісіне еңгізу нәтижесінде оқушы жоғарыда аталған тақырыптар бойынша мектеп бағдарламасынан тыс қосымша материалдармен танысып оларды қолдануға дағдыланады.

« Таңдамалы математика» бағдарламасы  аптасына 2 сағат барлығы 68 сағатқа арналған.

Оқушының біліміне қойылатын талаптар.

–          Сызықтық функциялар және кері пропорциональдық функциялар графиктеріне геометриялық түрлендірулер қолдана білу, модуль белгісі бар функциялардың графигін сала білу, сызықтық сплайна графигін сала білу

–          «Процент» негізгі мәнін түсіну қарыз есептеуді білу, берілген бөлшектің процентін анықтай білу, күнделікті кездесетін процентік есептерді шеше білу, проценттік күрделі формуласын қолдануды меңгеру

–          Процентік бағалауларды үйрену, ауызша және жазбаша жағыдайларда проценттерді есептей білу, калькуляторды қолданып үйрену, және де басқа проценттік  оңтайлы тәсілдерді үйрену

–          Әр түрлі тәсілдерді қолданып квадырат үшмүшенің түбірлерін сенімді түрде анықтай алу, квадырат үшмүшені түрлендіре білу,анықтауыш жүйесінің, теоремасын, алгоритімін меңгере білу, квадраттық үш мүшеге өз бетімен талдау жасай білу, үшмүшенің түбірлерінің орналасуына қатысты параметрлі есептерді шығара білу

Оқу мазмұны:

I тарау:

«Графиктер күледі» (21сағат)

Негізгі білім біліктілігін тексеру. Курыстың мақсатын анықтау

Функция графиктеріне геомертиялық түрлендірулер.

Модуль таңбасымен берілген  функциялардың графиктерін геометриялық түрлендірулер арқылы салулар

Әр түрлі функцияның графиктерінің  бөліктерінен тұратын графиктер

Сызықтық «Сплайна» графигін салулар

Презентациялар “Графиктер күледі”

 

II тарау:

«Күнделікті проценттік есептеулер» (21сағ)

Проценттер. Неңізгі проценттік есептер

Күнделікті  өмірдегі проценттік есептеулер

Қортпалар, қоспалар және ертінділер есептері

Тақырыптық есептер шығару

 

III тарау:

«Квадраттық үшмүше және оған қосымша» (23сағ)

Квадраттық үшмүше, неңізгі түсінік

Виет теоремасын қолданудың әр түрлі жағыдайлар

Квадрат үшмүшенің түбірлерін зерттеу. Параметрлі есептерді шешу

Стандарттан тыс есептерді шешу, олимпиада есептеріш шешу

Сынақ -3 сағат   

 

 

 

Оқу материалын тақырыптық жоспарлау

 

Сабақ тақырыбы

Сағаттар саны

«Графиктер күледі» (22сағат)

1

Негізгі білім біліктілігін тексеру. Курыстың мақсатын анықтау

2

2-3

Функция графиктеріне геомертиялық түрлендірулер.

4

4-5

Модуль таңбасымен берілген  функциялардың графиктерін геометриялық түрлендірулер арқылы салулар

5

6-7

Әр түрлі функцияның графиктерінің  бөліктерінен тұратын графиктер

4

8-9

Сызықтық «Сплайна» графигін салулар

4

10

Презентациялар “Графиктер күледі”

2

11

Тақырыптық сынақ 1

1

«Күнделікті проценттік есептеулер» (22сағ)

12-13

Проценттер. Неңізгі проценттік есептер

4

14-16

Күнделікті  өмірдегі проценттік есептеулер

6

17-18

Қортпалар, қоспалар және ертінділер есептері

4

19-21

Тақырыптық есептер шығару

7

22

Тақырыптық сынақ 2

1

«Квадраттық үшмүше және оған қосымша» (24сағ)

23

Квадраттық үшмүше, неңізгі түсінік

2

24-25

Виет теоремасын қолданудың әр түрлі тәсілдері

4

26-30

Квадрат үшмүшенің түбірлерін зерттеу. Параметрлі есептерді шешу

10

31-33

Стандарттан тыс есептерді шешу, олимпиада есептеріш шешу

7

34

Сынақ жұмысы 3

1

 

Қолданылған әдебиеттер:

 

  1. Т.Т. Абвлайхановтар «Математика есептері» Алматы Рауан 1995
  2. Т.Р. Әлімбай «Математикадан сыныптан тыс жұмыстар мен халық есептері

Алматы Рауан 1997

  1. А.А. Леман «Москвада өткізілген математикалық олимпиадаларының есептері жинағы Алматы  Мектеп 1999
  2. «Математика», «Репетитор» басылымдары
  3. Ильясов М.Н. Олимпиады по Математике. Павлодар, ПГУ,2009г.
  4. А.Г. Мордкович, Т.Н. Мишустина, Е.Е. Тульчинская. Алгебра-7. Часть 2: Задачник для общеобразовательных учреждений – М.: Мнемозина, 2012.
  5. М.Л. Галицкий, А.М. Гольдман  Сборник задач по алгебре 8-9. М.Просвещение,2006.
  6. Ю.Н. Макарычев, Н.Г. Миндюк Учебник алгебры 7 с углубленным изучением математики
[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика