Тоқсандық қорытынды сабақ

Алмагуль Шаяхметова

Тақырыбы: Тоқсандық қорытынды сабақ
Мақсаты Оқушылардың тоқсан бойы алған білімдерін шыңдау,қайта жаңғырту арқылыбілімерін тексеру, өткен тақырыптарбойынша блімдеріншыңдай түсу
Жалпы мақсат Тақырыпты  түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру,қайта жаңғырту
Күтілетін нәтиже Тақыптың негізгі идеясын түсінеді,білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды.
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, топтастыру,венн диаграммасы,
Қолданылатын ресурстар Таратпа қағаздар, плакаттар, оқулық, оқушыдәптері
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

Амандасу

Оқушылардытопқа бөлу

Оқушылар топқа бөлініп,орындарына отырады

Топбсашылары сайланады

 

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап Өткен тақырыптар бойыншасұрақтар қоюарқылы «ИӘ» «ЖОҚ»

1.Әдебиет –болашақта маған керек болады

2.Әдебиет –өмір айнасы

3.С.Сейфуллин «Көкшетау» поэмасыныңавторыемес

4.БақытсызЖмал 20 ғ жазылған

5.Ақбілек –өмірде өз жолынтаба алмай,құсадан қазатабады

6.Құлагер — Абай Құнанбайұлының көлемді шығармасы

7.Күлтай болыс әңгімесі бақытсыз қыз туралы

8.Ағынды менің Ақсауым өлеңінің авторыМ.Мақатев

9.Бақытсыз Жамал М.Дулатовтың шығармасы

10.»Қамар сұлу» рроманының мазмұнын білмеймін

11.Мен 1-тоқсанда ешбір шығарманы оқып,талдамадым

Оқушы  берген СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРІП ОТЫРАДЫ

«иә»

«жоқ»

Түсіну Ресурстар таратып беремін Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсініп білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Постер

Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

Әр топқа тапсырма беремін.

1-топ: Бақытсыз Жамал – қазақ қызының тағдыры

2-топ: Бұрынғы қазақ қызымен қазіргі қазақ қызы

3-топ: Әке сөзі — бұйрық /дәлелдеу/ Осыөмірмен салыстыру

Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға  салып, ойларын  постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді
Талдау «Мен – саған,сен-маған»

 

Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды Оқушылар бір-бірінің білімдерін толықытырп отырады
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

 

Бағалау Өзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру
Үйге тапсырма «Абай жолы» оқу
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *