Туған жердің ыстығы-ай

Балқаш қаласындағы  Жалпы білім беретін №9 орта мектептің

ІІ санаттағы  бастауыш сынып мұғалімі

Шакирова Дина Караевна.

Пәні ; күні;  сыныбы;  Ана тілі                                                                   4 «А»
тақырыбы Туған жердің ыстығы-ай. Қ. Сапарбаев
мақсаты Мәтіндегі негізгі ойды ашып түсіндіру.
 
  • Ø Мәтінді өз сөзімен мазмұндай білуге үйрету.
  • Ø Оқушының ойлау, сөйлеу, зейін қабілеттерін  дамыту.
  • Ø Жауапкершілікке, тиянақтылыққа үйрету.
Қолданылған модульдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыда ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; Оқытуды басқару және  көшбасшылық
ресурстар Таратпа материалдар, суреттер.     
Сабақ барысы  
Кіріспе

 

 

 

Ой шақыру

 

 

 

 

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғау

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

Бағалау

Психологиялық ахуал:  қолдарынан ұстап тұрып, жақсы тілектер айтады.

 

Топқа бөліну:  суреттерді құрастыру арқылы топтасады.

Топтық тапсырма:

  • Ø Әр топт мақалдар айтып жарысады.
  • Ø Өлеңді мәнерлеп оқу.
  • Ø Бір біріне сұрақтар қойып, тексереді.

 

«Инсерт» әдісі арқылы мәтінді оқып түсінеді, мәтіннен түртіп алып белгілеп отырады.

ü Білемейтін жерін түртеді.

+  білетін белгі

—         Түсініксіз ұғым.

«Туған жердің ыстығ-ай» мәтінін  топпен оқып талқылайды.

 

«АВС сұхбаты»  топ мүшелері  бөлініп, орындайды.

А  сұрақ қоюшы,  В жауап беруші,  С  тыңдаушы.

Топтық жұмыс: тапсырмаларды орындау.

ü Мәтіннен автордың негізгі ойын тап.

ü Мақалдардың жалғасын тауып, жаз.

ü  

«Туған жер» тақырыбына сөзжұмбақ құрастыр.

  • Ø Не үйрендік?
  • Ø Не білдік?
  • Ø Не білгің келеді?

 

 

215-217 беттер оқу, мазмұндау.  Сөзжұмбақ құрастырып келу.

 

Оқушы өзін өзі бағалайды.  Пікірін тыңдаймын.

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *