Тіктөртбұрыштың ауданы

 

Ахетова Раушан Шакировна

Мерзімі: 05.03.2015

Сыныбы: 8 «А»

Пәні: Геометрия

Тақырыбы Тіктөртбұрыштың ауданы.
Мақсаты Б:Аудан өлшем бірлігіне  қабырғасы бірлік (е)кесіндіге тең квадраттың ауданын білу ;

Т:Аудан өлшем бірлігінің қабырғасы 1см тең екенін анықтау;

Қ: Тіктөртбұрыштың ауданы оның іргелес жатқан көбейтіндісіне тең екенін түсіну;

Т:е2-бірлік квадрат арқылы өрнектеп тіктөртбұрыштың ауданын бірлік кесінді арқылы бөлетінін анықтау.

Күтілетін нәтиже Аудан өлшем бірлігіне қабырғасы бірлік кесіндіге тең квадраттың ауданын біледі, тіктөртбұрыштың ауданы оның іргелес жатқан көбейтіндісіне тең екенін түсінеді; бірлік квадрат арқылы өрнектеп тіктөртбұрыштың ауданын бірлік кесінді арқылы бөлетінін анықтайды.
Оқыту әдістері Топтық   жұмыс, «Баскетбол» әдісі, «Фишбоун» әдісі,  «Вейр» әдісі,кері байланыс.
Ойлау жолдары Сыни тұрғыдан ойлау
Жұмыс құралдары

Ресурстар

АКТ, ,маркер, қарындаштар және түрлі-түсті беттер,А-3

А-4 қағаз, желім, интернет материалдары, интерактивті тақтадағы сұрақтар

Уақыты Тапсырмалар Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Критерий

 

Дескриптор

 

5 мин Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру. Сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесті.

Ұйымдастыру кезеңін өткізу,сабақ мақсатын түсіндіріп,топқа бөлу, оқушыларға сәттілік тілеу.

Мұғалімнің айтуымен оқушылар бір-бірімен сәлемдесті.

Топтасуда түрлі –түсті стикерлерге берілген геометриялық фигура- лардың атауларымен топтасады.

 

 

                          

 

 

 
5 мин Білу

«Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы еске түсіру. «баскетбол» әдісі

Әр топқа  тапсырма  доп арқылы бір-біріне ұшып барады. Әр топ мүшелері өз ойларын қоса отырып, берілген  тапсырмаға  оқушы өзі болып қорғап шығады. Оқыған материалды еске түсіру,қайталау а) Пайдаланған теореманы  және дәлелдеуді біледі.
в) Дәлелдеуді біледі.

 

с) Теореманы біледі.
10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тіктөртбұрыштың ауданын ,теорема арқылы дәлелдеу және формуласын есептерде қалай тұжырыдайты-нын түсіндіру.

 

 

 

 

 

 

Берілген тапсырманы оқулық және  қосымша материалдарды пайда-ланып толықтырады және  топта талқылап, содан соң тақтаға шығады.

 

 

Берілген материалды  өз  сөзімен  жеткізу. а)Тіктөртбұрыштың ауданын, теорема арқылы дәлелдеуді және формуласын  түсінеді.

 

в)

Тіктөртбұрыштың ауданын,   түсінеді.

 

 

с) Тіктөртбұрыштың ауданын, теормасын болжам-

дай алады

 

 

 

10 мин

Қолдану

«Фишбоун» әдісі

Әр топқа  5 есептен,5 сұрақтан беріліп ,әр топ

Бір-бірінің есептерін шешіп және сұрақтарға жауап беруі тиіс

I-Ромб

II-Квадрат

III-Параллелограм

IV-Тіктөртбұрыш

Балық қаңқасын салып берілген есептерді және сұрақтардың шешімде-рін жазып постер қорғайды

Берілген есептерді шешіп,сұрақтарға жауап беру. а)Тапсырма бойынша критерийлерді орындай алады.

в)Түсінігі тақырыпқа сай,бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады.

с ) Тақырыпты түсінбеген тапсырманы орындай алмады.

2 мин

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.  «Егер мен білсем….» Тіктөртбұрыш сөзінің әр әрпіне сөздер тауып айтады Мысалы:

Т-төртбұрыш,   і-ішкі бұрыш,    к-кесінді

т-тікбұрыш,  ө-өрнек,  р-ромбы,т-трапеция,

б-биіктік,  ұ-ұзындық ,  р-рационал,  ы-ықшамдау,

ш-шар.

 
8мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

Бекіту бөлімі.

«Вейр» әдісі

 

 

 

 

 

Оқушылар түрлі түсті қағаз алып желдеткіш жасап әрбірінің астына логикалық алты есеп жазып бір-біріне алмаса отырып шешімдерін орындау керек.

 

 

 

1 топ- 1 кезең

2 топ- 2,кезең

3 топ-3кезең

4 топ- 4 кезеңді өз топтарында талқылап, сосын басқа топ мүшелерімен алмасып соларға түсіндіреді

Өткен сабақпен бүгінгі сабақтың білімін салысты-

ру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) Өрбіту логикасында  жіберілген кемшіліктер мен қателіктерді көре біледі.
 

в) Жасырын болжамды айқындайды.

 

с) Логикалық салдар арасында

ғы есептердің

айырмашылық

тарын ажырата

алады.

Оқушылармен кері байланыс

2мин

Сабақта не білетін едім, нені білдім  және нені білгім келеді деген бағытта стикерлерге жазып, жапсырады.

 

 

 

Бағалау

2мин

Бағалау парағы арқылы мұғалім бағалайды.

 

 
Үйге тапсырма

1мин

№208,209.  
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *