ХАӘ Ақындар айтысы

ХУРМАНХАН АЙБАРША

Тақырыбы ХАӘ Ақындар айтысы
Мақсаты ХАӘ жайлы түсінікті қайталау
Сабақтың тақырыбын ашады, талдау жұмыстарын жүргізеді,ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыланады.Өзін өзі бағалауды меңгереді
Күтілетін нәтиже Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Кімжылдам,Миғашабуыл,Жигсо, Рөлге бөлу, «Орнын тап»
Қолданылатынресурстар Флипчарт, маркерлер , интербелсенді тақта, стикерлер, смайликтер,видеофильмдер
Сабақбарысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Тұсау кесер
Топқа бөлу

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
Үлкен смайликтер арқылы бағалау әдісімен көрші топтарын бағалауды ескерту
Өздеріне берілген кіші смайликтер арқылы өздерін бағалау керектігін таныстырып өту
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.
Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.
«Бағалау парағы» арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады
Үлкен смайликтер арқылы топтар өзара бағалайды.
Әрқайсысына берілген смайликтер арқылы оқушылар өздерін бағалау
Тренинг Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қаыптастыру
Интерактивтік тақтада «Күннің жарығы» көрсетіледі Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан жағым.
-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

Үй жұмысын тексеру

Қонақжайлық белгісі
«Миға шабуыл әдісі»
Оқушыларға сұрақтар қою.
ХАӘ түрлерін атап өту

Оқушылар өздері өткенді, көрген білгендерін ескере отырып жауап береді.
Айтыс туралы нақты мәліметтерді өздеріне әр топқа беріледі. Олар өздері топта талдап нақты мәліметтерді ортаға ұсынады .

Бейнеролик Бүгін сол айтыстың бір түрі-Ақындар айтысы жайлы танысатын боламыз
Ендеше бәріміз интербелсенді тақтаға назарымызды аударамыз
Осы бейнефильді көре отырып ақындар айтысы жайлы толық мағлұмат алатын боламыз  Тыңдайды
 Қысқаша мағлұмат береді
 Сипаттайды

Түсіну
Аудио таспа
Аудио таспаны қою Оқушылар қолдарына қарындаш алып отырып, түсініксіз сөзді түртіп кетеді.
Әр топтан бір ір оқушы оқитынын соңғы шумағын хормен оқу керектігін ескерту. Әр топ бір оқушыны тақтаға шығарады. Мәнереп оқып береді.
Талдау

Жаңа тақырыпты түсініп оқу мақсатында әр топқа жаңа тақырыпқа байланысты арнайы материалдар мен ресурстар тарату, өз ойларын қағаз бетіне жазу мен сызу арқылы ойларын толық жеткізуге тапсырма тарату.
1. Айтысты мәнерлеп оқу
2. Айтыстың шумағын жаңылтпаш тәрізді тез оқу
3. Ұйқас жолдарын табу Өлеңді жан-жақты талдау
Берілген картаны толтыру
Берілген өлең нұсқаын мәтінге айналдыру
Оқушылардың бір тобы- авторлар, келесі тобы-оқырмандар болып мәтін мазмұнына байланысты сұрақтар қойып жауап береді.

Сергіту сәті

Жинақтау
Шығармашылық тапсырма
1-топ: Галлерия жасау Суреттер сөйлейді
2-топ: Сахналау Айтыс мазмұнын сахналау, рөлге бөліп оқу
3-топ: « Айтыс шумақтарын орналастыр »

Берілген суреттерді қолдана отырып өлеңнің мазмұнын ашатындай галерия құрастыру
Қорытынды

Оқуды бағалау
Топтар бірін бірі бағалау
Оқушылар өзін өзі ба,алау
Ұстаз бағалау Смайликтер арқылы
Кері байланыс «Бағдаршам»

Қызыл түсті қалпақ-түсінбедім
Сары түсті қалпақ- әлі де оқып танысу керек
Жасыл түсті қалпақ-мен жақсы түсіндім Таңдағанын киеді. Жасыл түсті қалпақ кигендер бағдаршамға жақындайды.,Қызыл түс қозғалмай орнында тұрады. Сары түс жайлап орта жолда тұрады
Үйге тапсырма:. Айтысты мәнерлеп оқу. Айтыскер ақындардың атын жазып келу

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *