Шегіртке мен құмырсқа. Абай. (И.Крыловтан)

Қысқа  мерзімді сабақ жоспары  

Мұғалім : Смагулова А                                                                                                                                                                                                                                     Күні:   ____________

Пәні:         әдебиеттік оқу                                                                                                          Сыныбы:  3 «В»

Сабақтың тақырыбы

Шегіртке  мен  құмырсқа.  Абай. (И.Крыловтан)

Сабақтың

танымдық мақсаты

Мысалдың мағынасын аша отырып,адам бойындағы жағымды,жағымсыз қасиеттерін айыра білуге үйрету

Сілтеме

ҚР мемлекеттік стандарт бағдарлама.

Дереккөздер мен жабдықтар

Әдебиеттік  оқу  3 сынып. Интернет материалдары,суреттер,видеокөрсетілім,мультфильм.

Күтілетін нәтиже

Топта жұмыс жасау мәдениеті, бірін- бірі тыңдау, бір — біріне көмектесу дағдылары қалыптасады,мәтіннің мән-мағынасын білетін болады,өздігінен меңгереді.

Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

оқуды бағалау

Мотивациялық кезең

10 мин

Ұйымдастыру.

А)Психологиялық дайындық.

Ә)Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Б)Түрлі-түсті фигуралармен үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек 4топқабөлу.

Сабаққа дайындық

Өткен тақырып бойынша сұрақтар береді,жауаптар дайындайды.

« Ыстық орындық »

сұрақтар  әзірле.

Жауап берген оқушыларды бағалау.Смайликтермен бағалау.

Операциялық кезең

15 мин

Жаңа сабақ.

Ой қозғау.

Бейнетүсірілім көрсету.

Ертегі

Жұмбақ жасырады.

Сұрақтар қояды:Бүгінгі өтетін жаңа сабақ не туралы болмақ?

Суретпен жұмыс:Суреттен нелерді көріп тұрсың?

Мұғалім мысалды оқиды.Абай.(И.Крылов)

Жұмбақтарды шешеді.

Оқулықпен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Жұмбақтар:1.Құжынаған жұмыскер,

Бірлескенде тым іскер.(?)

2.Белі қылдай,кең құрсақ,

Жұмыскер жәндік-соны тап.(?)

3.Аяғында орналасқан құлағы.Қанатынан әдемі ән шығады.(?)

Мысалды 1,2,3,4топ рольмен бөліп оқы.

Әр баланы бағалау

Жапсырма суреттер арқылы бағалау.

Рефлексиялық кезең

15 мин

4топқа тапсырма береді

Рольге бөлу (қабілетіне қарай)

Ашық сұрақтар беру

Әр топ постер қорғайды.

Көрініс  қояды.

Оқушылар жауап береді

1топ:Жаз мезгіліндегі шегіртке мен құмырсқаны салыстыра сипатта.

2топ:Қыс мезгіліндегі шегіртке мен құмырсқаны салыстыра сипатта.

3топ:Сен құмырсқаның орнында болсаң,не істер едің?

4топ:Өмірде шегірткеге ұқсас адамдар бола ма?Өзің шегірткеге ұқсап қиналып қалмас үшін не істер едің?

Көрініс дайындау

Бір-бірін бағалау.

Топты бағалау.

Cуммативті бағалау.

Кері байланыс

Екі жұлдыз,бір тілек.

Үй тапсырмасы

5 мин

Шегіртке мен құмырсқаның іс-әрекетін сипаттайтындай мақал-мәтел жинастыр.

А)Мәнерлеп оқу

В)Ұнаған кейіпкердің суретін сал

С)Мысалды өмірмен байланыстырып әңгіме құрау

Сабақтан кейінгі рефлексия

Не сәтті өтті?

Неліктен?

Не сәтсіз өтті?

Неліктен?

Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін

не істеймін?

Сабағым жоспарлағанымдай сәтті өтті.

Түсінігін көрініс арқылы жеткізу

Себебі оқушылар жаман мен жақсыны ажырата алды.

Оқушылар бірін –бірі артық бағалады. Себебі  топтағы оқушылардың ынтасын түсіргілері келмеді.

Бағалауды қадағалауға тырысамын.

 

C:\Users\User\Desktop\Фото\Фото3030.jpgC:\Users\User\Desktop\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото3022.jpg

C:\Users\User\Desktop\Қорғалатын сабақтарым\фотолар\Фото2938.jpg

 [bws_related_posts]

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *