Я әрпінің жазылуы

Сабақ №1       

Я әрпінің жазылуы

Мектеп: №226  Б.К.Мергенбаев атындағы мектеп-гимназия
Күні: 28.09.2015 Мұғалімнің есімі: Қожалепесова Ләззат Нағашыбайқызы
Сынып: 2 «А» Қатысқандар саны:24 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты Я әрпінің жазылу емлесін меңгере отырып, түрлі деңгейлік тапсырмаларды орындауды қолдана білуге ықпал жасау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:

·         Я әрпі бар сөздерді жаза алады .

·         Басқа әріптерден ажырата алады.

·         Қосарлану арқылы жазылатын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

·         Дыбыстық талдау жасай алады.

·         Көп нүктенің орнына тисті әріптерді орнына  қойып, жаза алады.

·         Мақалды жатқа жаза алады.

Кейбір оқушылар:

·         Тірек сөздерді пайдаланып,  жағдаяттан шығу жолдарын табады. Сөйлем құрай алады.

Жетістік критерийі Оқушы  оқу мақсатына талпынады, себебі

 

 

Бағалауға арналған ұсыныстар

 

 

Тілдік мақсат Оқушылар:

·         Я әрпі қай дыбыстардың  орнына  жазылып тұрғанын айтады.

·         Дыбыстық талдау жасайды

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қоян, ұя, ар-ұят, саяхат, ұялы, қария

 

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

— Қазақ тілінде я әрпі сөздің қай буынында көп кездеседі?

—           Неліктен я әрпін қосарланған дыбысқа жатқызамыз?

Жазылым бойынша ұсыныстар: 

—          Сөзде йа дыбыстары естілгенімен, жазуда олардың орнына я әрпі жазылады.

Алдыңғы оқу Дыбыстар

Қосарланған  дыбыстар

ЖОСПАР
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

1 мин

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  мин

 

Ынтымақтастық атмосферасын орнату

«Ыстық алақан»

(достарына алақанмен алғыс  айту)

Топтастыру: қима суреттер арқылы

1-топ. Қоян

2-топ. Шаян

3-топ. Қияр

4-топ. Баян

 

—          Біздің топ аттарындағы әріптерде қандай  ұқсастық бар?

—          «Я» әрпін сөйлетейік

 

 
                     Я

 
—          Қандай дыбыс?

—          Қай тілден енген?

—          Кездесетін сөздер

—          Сөздің қайбуында кездеседі?

 

Бағалау «Бағдаршам»

—          Балалар, бүгнгі сабағымыз я әрпіне байланысты болғандықтан,  сабақтағы орындаған тапсырмаларына мен «яблока»  беріп отырамын.

 

 

 

 

 

Қоян, қияр, баян, шаянсуреттері

 

 

 

 

 

Таратпа қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам түстері

Ортасы

1 мин

 

 

 

2 мин

 

1 мин

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

1 мин

 

 

3 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

60 жаттығу. Сөздерді топтап,осы топқа жатпайтын сөзді табу.

«Қоян» сөзіне дыбыстық талдау жасау

 

Дәптермен жұмыс

 

Әр топ өз топ аттарына дыбыстық талдау жасау

1-топ «қоян»  сөзіне

2-топ «шаян» сөзіне

3-топ. «қияр» сөзіне

4-топ. «баян» сөзіне

 

Бағалау: «Қол шапалақ»

«Қоян» – «Шаян» тобына

«Шаян» – «Қияр» тобын

«Қияр» – «Баян» тобына

«Баян»  — «Қоян» тобына

 

«Шығармашылығыңды  шыңда» әдісі

Я әрпі бар сөздерге қай топ жұмбақ құрастыра алады?

Балалар, естіп жүрген жұмбақтарымызды жазбай, өзіміз құрастырайықшы.

 

61-жаттығу. «Кім жылдам?» ойыны

Тақтаға назар аударайық.

Жұмбақты шешу

Тал басында  түндіксіз отау

Жұмбақтың шешуі: ұя

Ұя дегендегі Яәрпі қандай дыбыстардан құралған? Дыбыстап көрейікші. Неше дыбыс естіледі?

 Я- қосарлы дыбыс

Шындық па  немесе жалған ба?

Шындық дегеніміз – оң қол

Жалған дегеніміз – сол қол

 

   Суретті сөйлет

Й+А=Я

Дыбыс  — естиміз, айтамыз.

Әріп – жазамыз, көреміз.

 

Бағалау   «Алақан, үш саусақ, жұдырық»

 

62- жаттығу «Қара — оқы-жап-жаз» әдісі

Мақалды жатқа жазу

 

Дәптермен жұмыс

Бағалау: «Көршіңді тексер» әдісі

3 ұпай – толық жазу, қатесіз жазу, тыныс белгісінің қойылуы

2 ұпай- толық, тыныс белгісі

1 ұпай – толық жазылуы

Өзінді өзің тексер

 

63-жаттығу. Кеңейтілген тапсырма

1 тапсырма. Ребусты шешу

2 тапсырма. Шағын мәтін құрастыру

3 тапсырма. Ұйқасын тап

Ия-ия-ия,                     Ян-ян-ян,

__________ .              ______________  .

 

Бағалау: КБ

3 тапсырма-3 ұпай

2 тапсырма- 2 ұпай

1 тапсырма – 1 ұпай

 

Сергіту   сәті

  1. Қоян туралы қандай сергіту сәтін жасай аламыз?
  2. Қатесін тап
 «Қазақ тілі» 23 бет

 

 

Плакат, интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

Ұя суреті

 

 

 

 

Слайдтар

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

«Қазақ тілі» 24 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ребус

Слайдтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

1 мин

65-жаттығу

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Таяу,жедел жәрдем,ұялы телефон сөздерін пайдаланып жағдаяттан шығу .

 

Бағалау «Бармақ арқылы» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

Топ аты
Тапсырмалар Топ ұпайы Топ мүшелерінің аттары
Я әрпін сөйлетейік
60-жаттығу
Шығармашылығыңды шыңда
61-жаттығу
Суретті сөйлет
62-жаттығу
Кеңейтілген тапсырма
Сергіту сәті
65-жаттығу
Жалпы қорытынды

 

 

13-15- «5»

12-8 –«4»

7-5 – «3»

Рефлексия.Ұяға жету

 

—          Бүгінгі сабаққаншалықты түсіндім, сабақтан алған әсерлерінді стикерге жапсырып, талдың бойына ілулеріңізді қажет

 

Үйге тапсырма: 64-жаттығу  24  бет

 

Бағалау парғы

Топ аты

 

Тапсырмалар Топ ұпайы Топ мүшелерінің аттары

 

 

 

 

Я әрпін сөйлетейік

 

60-жаттығу

 

 

Шығармашылы

ғыңды шыңда

61-жаттығу

 

Суретті сөйлет

 

62-жаттығу

 

Кеңейтілген

тапсырма

 

Сергіту сәті

 

65-жаттығу

 

Жалпы қорытынды

 

13-15 ұпай — «5»

12-8 ұпай –«4»

7-5 ұпай – «3»

[bws_related_posts]

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *