Қазақстандық Алтай

Катонқарағайский ауданы Ново – Хайрузовка ауылы
География пәні  мұғалімі: Абылгалиева А. Ж.
География үйірмесі жетекшісі:  Кадыш У. Т.
Қазақстандық Алтай
Сабақтың типі: кіріккен,  бекіту сабағы
Өткізілу формасы: геобизнес
Қолданылған әдістер: топтық, жеке,  дара,  «Галереяға топсеруен»,  кластер, постер
Сабақтың мақсаты:
Жаңа  технология қолдана  отырып, аймақтық  компонент негізінде оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін  ұйымдастыру.
Міндеттері:
ü Оқушылардың  ойлау қабілеттерін, география  пәнінен танымдық белсенділігін арттыру.
ü Топты  жұмыс  істеуге, қорытындылауға, талдау жасауға, бағалауға  үйрету.
ü Шығармашылық  қабілеттілігін арттыру
ü Экономика және патриоттық  тәрбиені  жетілдіру.
Көрнекіліктер мен  құралдар:
–       Қазақстанның физикалық картасы
–       Алтайдың орографиялық  схемасы
–       Презентация, слайд, видео,
–       Буклеттер:
Катонқарағай ұлттық паркі
Марқакөл қорығы
–       Кітап көрмесі: « Алтайым – Алтын тамырым»
–       Компьютер, интербелсенді тақта.
–       Бағалау  критерийлері (балл бойынша)
Сабақ барысы:
      I.            Ұйымдастыру бөлімі:

                     1.        Топқа бөліп отырғызу(1консультант,қалғандар акционерлер  )
2.        Сұрақтарды  және  акция тарату
3.        Сабақтын тақырыбымен , мақсатымен таныстыру

  1.    II.            Негізгі  бөлім
    1.                      4.        Рефлексия: дайын  таблицаны әр акционер  толтырады
Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім?
  1.                      5.        АҚТ   қолдану «Алтай тауының орографиялық  схемасы» (презентация)
  2.                      6.        Кроссворд  шешу «Алтай» (топтағы қай акционер жауабын тапса, интербелсенді  тақтаға  жазады)
А Л Т А Й

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                      7.        «Катонқарағай» тақпағы  оқылады, әр топ  оған постер құрайды.
  2.                      8.        Кітап көрмесімен жұмыс: « Алтайым – Алтын тамырым»
  3.                      9.        Дарынды балаларға  алдын-ала берілген жұмыс «Галереяға топсеруен» АКТ  «Алтай тауының  пайдалы қазбалары» (видеоматериал, слайд, )
  4.                   10.      Топпен жұмыс: «Қазақстандық Алтай»

а)        Консультант әр  дұрыс жауапқа  бір акциядан  таратады.

Оқушының  аты  -жөні Сұрақ № Жауабы Сұрақ № Жауабы Сұрақ № Жауабы Сұрақ № Жауабы
1 2 3 4
5 6 7 8
9 10

 

б)        Әр топ жауап  беретін спикерлерін сайлайды

в)        Топтардың жауаптарын қорғауы: топтын жауаптары консультант ұсынған  критерийлер бойынша бағаланады

г)         Әр топ  бағалау  қағазына  формативті  бағаларын қояды.

  1. III.            Үйірме жетекшісінің аймақтын компоненттер бойынша жұмысы

Нашар үлгіретін және зерек балалармен жұмыс:

  1. «Алтайым – Алтын бесігім» атты видеоматериал көрсету.
  2. Осы видеоматериал бойынша әр топ  кластер құрайды:

а)        «Катонқарағай»;

б)        «Бұқтырма»;

в)        «Рахман бұлағы» – демалыс аймағы.

  1. Кластерлерін қорғау.
  2. Білім бекіту: «Туған жердің  географиялық  атаулары» ойыны. (интербелсенді тақтадағы  тапсырмаларды орындайды).

Таулар, ішкі сулар,  қорықтар, кордондар, ұлттық  саябақтар,

  1. Рефлексия: смайликтер тарату: J  K L, (әр топ не түсінді, не түсінбеді,  ұнаған, ұнамағанын айтады)
    1. Үй тапсырмасы: әр оқушы конвертте деңгейлік тапсырма алады (қызыл, көк, сары конверттер)
    2.    V.            Мұғалім сабақты  қорытындылап, бағалайды, оқушылардың суммативті бағасын айтады.
[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика